Exerciții de tonifiere și sfaturi pentru a vă ajuta să pierdeți grăsimea interioară a coapsei

Cum să pierzi piciorul de grăsime

Pagina principala Exerciții de tonifiere și sfaturi pentru a vă ajuta să pierdeți grăsimea interioară a coapsei Unele grăsimi corporale sunt esențiale pentru menținerea vieții și protejarea organelor. Excesul de grăsime se poate forma pe corp dacă luați mai multe calorii decât poate folosi sau arde corpul. Unde corpul dvs.

cum să pierzi piciorul de grăsime

Femeile au tendința de a depozita grăsimi suplimentare în șolduri, în abdomenul inferior și în interiorul coapselor. Bărbații pot avea cum să pierzi piciorul de grăsime grăsime interioară a coapsei, deși au tendința de a depozita grăsime în zona abdomenului.

Citiți mai departe pentru a afla cum să reduceți aspectul de grăsime pe coapsele interioare și găsiți sfaturi pentru reducerea grăsimii corporale. Puteți face următoarea rutină de două sau trei ori pe săptămână pentru a vă ajuta să vă tonificați mușchii coapsei. Fat toxins pierdere în greutate tonifiați pot ajuta la reducerea aspectului grăsimilor.

Când faceți rutina, lucrați la întregul lucru și apoi repetați-o de două sau de trei ori. Dacă nu aveți timp la dispoziție, vă recomandăm să faceți jefuirea curtsy sau ghemuitul în timp ce vă spălați dinții. De asemenea, ați putea face atacuri fără gantere.

Punga curtsy Rep. Ținând pieptul în poziție verticală și umerii în jos, încrucișați piciorul stâng în spatele dreptului și ghemuiți-vă într-o poziție curtsy. Din poziția coborâtă, împingeți corpul înapoi în poziție verticală, aducând piciorul stâng înapoi în poziția de plecare. Apoi, repetați cu piciorul drept.

CUM SĂ PIERZI GRĂSIMEA INTERIOARĂ A COAPSEI: EXERCIȚII, SFATURI ȘI MULTE ALTELE - SĂNĂTATE -

Alternați picioarele timp de de secunde sau efectuați repetări pe fiecare picior. Pentru o provocare suplimentară, puteți ține gantere în fiecare mână în timp ce faceți acest exercițiu. Ganterele pot crește rezistența. Lunges cu halteră Rep. Greutățile ar trebui să fie constante pe partea ta. Dacă sunteți începător, puteți face acest lucru și fără gantere.

Faceți pasul înainte cu piciorul stâng și aruncați înainte. Nu lăsați genunchiul să depășească degetele de la picioare. Vrei să-ți menții piciorul perpendicular. Genunchiul drept ar trebui să fie la aproximativ un centimetru de sol.

cum să pierzi piciorul de grăsime

Țineți ganterele fixe și drepte în fiecare mână sau efectuați o buclă de biceps în timp ce vă aruncați pentru o provocare suplimentară. Trunchiul dvs. Menținându-vă greutatea în principal în călcâi, împingeți piciorul stâng înapoi în poziția inițială.

Cum pierzi grăsimea piciorului

Repetați această mișcare cu piciorul stâng timp de 30 de secunde. Apoi, schimbați picioarele și aruncați cu dreapta. Strângeți genuflexiuni Rep. Coborâți încet într-o poziție ghemuită. Vă puteți ține mâinile pe șolduri pentru a ajuta la echilibru.

Reducerea grăsimii din burtă

Păstrați coloana vertebrală și trunchiul în poziție verticală. Ridicați-vă încet, strângând gluteii în partea de sus. Continuați timp de 30 de secunde în total.

Patinatori Rep. Apăsați lateral de piciorul stâng și aterizați pe dreapta, cu piciorul stâng în spatele dvs. Opriți-vă între picioare. Puteți sări sau să pășiți, în funcție de nivelul dvs. De asemenea, vă puteți menține piciorul din spate de la sol pentru o provocare mai mare. Repetați de 20 de ori 10 pe fiecare parte.

Cum să scapi de "urechiușele" de pe coapse, care se spune că nu pot fi eliminate - Om Activ

Odihniți-vă și efectuați un alt set, dacă doriți. Mingea laterală a mingii medicinale Rep. Țineți o minge medicamentoasă la nivelul pieptului cu ambele mâini.

cum să pierzi piciorul de grăsime

Dacă sunteți începător, încercați această mișcare fără mingea medicamentoasă. Faceți un pas spre stânga.

cum să pierzi piciorul de grăsime

Ghemuiți-vă pe piciorul stâng îndoind genunchiul și coborând corpul până când coapsa stângă este paralelă cu podeaua. Păstrați degetele de la picioare îndreptate înainte și genunchiul stâng în linie cu glezna stângă. Țineți mingea medicamentoasă la piept. Ar trebui să se alinieze cu șoldul, cotul și umărul stâng atunci când vă aflați în ghemuit.

Împingeți cu piciorul stâng pentru a reveni la poziția inițială. Repetați de ori sau 30 de secunde. Schimbați picioarele.

Ridicarea interioară a coapsei în decubit dorsal Rep. Întindeți mâinile spre părțile laterale de pe sol.

Cum se dezvoltă grăsimea picioarelor?

Ridicați ambele picioare până în tavan cu picioarele flectate. Păstrați piciorul stâng ridicat în poziție și coborâți piciorul drept în lateral cât mai departe, fără a ridica șoldul stâng de pe sol.

Păstrați piciorul flexat tot timpul. Aduceți piciorul drept înapoi în poziția inițială și strângeți ambele picioare împreună în partea de sus. Repetați de 15 ori pe piciorul drept și apoi comutați la 15 repetări cu stânga. Exerciții suplimentare În plus față de exercițiile de mai sus, puteți crește intensitatea mersului sau alergării adăugând o înclinație. Puteți face un antrenament înclinat în interior pe banda de alergat sau în exterior pe unele dealuri.

Alergarea și mersul în sus ajută la antrenarea mușchilor coapsei. Pe banda de alergat, creșteți treptat înclinația la 5, 10 sau 15 la sută.

Afară, căutați un deal mic sau o alee abruptă pentru a începe. Scopul este de a face antrenament pe deal de două până la trei ori pe săptămână, pentru a începe.

  • Aerobic: Exerciții fizice susținute pe perioade mai lungi de timp, cum ar fi activități cardio cum ar fi alergatul, mersul pe jos sau ciclismul care vă măresc ritmul cardiac.
  • Cum să scapi de grăsimea de pe picioare - Slab sau Gras
  • CUM SĂ PIERZI GRĂSIMEA PICIOARELOR - SĂNĂTATE -
  • Transformarea picioarelor necesită timp Dacă cumpărați ceva printr-un link de pe această pagină, este posibil să câștigăm un mic comision.
  • CUM SĂ PIERZI GRĂSIMEA DIN BURTĂ, PICIOR ȘI BRAȚ ÎN DOUĂ LUNI - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ -
  • Cum arde grăsimea inferioară a spatelui La pachet Prezentare generală Unele grăsimi corporale sunt esențiale pentru menținerea vieții și protejarea organelor tale.
  • Cum să pierzi exerciții de grăsime interioară a coapsei, sfaturi și multe altele

Puteți începe chiar și cu antrenamentul pe deal și faceți exercițiile de mai sus după aceea sau puteți face mai întâi rutina de exerciții, urmată de antrenament pe deal. De exemplu, efectuarea a de abdomene pe zi pentru a reduce grăsimea din burtă. Cu toate acestea, probabil că nu va funcționa. Majoritatea profesioniștilor din domeniul fitnessului sunt de acord acum că antrenamentul la fața locului este un mit.

Antrenamentul la fața locului nu funcționează, deoarece vizați mușchii mici. În schimb, puteți obține rezultate mai mari efectuând exerciții care lucrează mai multe grupuri musculare la un moment dat, cum ar fi lunges, genuflexiuni, flotări și flotări. De asemenea, veți arde grăsimile mai eficient prin adăugarea de rutine de două sau trei ori pe săptămână la antrenamente de 20 de minute cu intensitate ridicată HIIT.

Excesul de grăsime corporală se poate forma pe coapse ca: grăsime subcutanată localizată chiar sub piele grăsime intramusculară localizată în mușchi Puteți reduce aceste tipuri de grăsime corporală prin reducerea caloriilor din dieta dvs. Pentru mai multe idei, iată 30 de modalități ușoare, susținute de știință, de a slăbi în mod natural.

Cum de a pierde grăsime picior: 17 pași (cu fotografii)

Calorii in comparatie cu calorii in afara Pentru a pierde grăsimea corporală, inclusiv din interiorul coapselor, poate fi necesar să reduceți numărul de calorii pe zi pe care îl luați. Medicul dumneavoastră vă poate ajuta cu un plan de dietă personalizat și sănătos. Exercițiu aerob vs. Ele pot fi efectuate pentru o perioadă lungă de timp. Ambele tipuri de exerciții sunt importante pentru nivelul general de fitness. Dar studiile au arătat că exercițiile anaerobe, în cum să pierzi piciorul de grăsime HIIT, sunt extrem de eficiente pentru pierderea de grăsime.

Antrenamentul pe intervale vă poate ajuta să vă construiți mușchii și să vă îmbunătățiți capacitatea aerobă. De asemenea, veți economisi timp, deoarece aceste antrenamente sunt concepute pentru a fi efectuate rapid, dar eficient.

  • Exercitiul ajuta la pierderea grasimilor Când vă angajați să pierdeți în greutate, doriți să vedeți rezultatele muncii grele într-o perioadă relativ scurtă.
  • Cum apar ele şi cum pot fi eliminate?
  • Timp estimat de citire: 3 minute, 47 secunde Multe persoane își doresc să reducă țesutul adipos de pe picioare.

Aflați mai multe despre diferențele dintre exercițiile aerobe și anaerobe.