Principalele elemente ale progresului

Trageți pierderea în greutate a barului

Afectează pozitiv puterea mâinilor. Clasificarea prin metoda Capture CrossBar Aproape pentru orice fel de strângere, poziția inițială este prezentată sub formă de viză standard. În același timp, spatele trebuie să obțină un picior mic, picior și cruce.

Evads sunt următoarele tipuri: Aderență îngustă directă.

Muzica Terapeutică - Pierderea in greutate - Frecvența 295.8 Hz asociată cu celulele grase

Mâinile ar trebui să fie la o distanță de puțin mai mică decât lățimea umerilor. Această prindere este, de asemenea, numită o aderență îngustă. În timpul strângerii, trebuie să încercați să obțineți bara transversală a pieptului inferior. În acest caz, aspectul ar trebui să fie îndreptat spre degetele mâinilor.

Share on Facebook Share on Twitter Ce ați început să faceți în programul nostru de bikini cu o lună în urmă, probabil că figura dvs. Dar nu este timpul să vă odihniți pe lauri!

Captura directă medie. Perii de mână trebuie să fie la o distanță de lățimea umerilor. În timpul ridicării lamei, ele sunt trimise unul la celălalt. Este important să atingeți partea superioară a pieptului. Pentru a crește eficiența exercițiului, încercând să vă trageți pe deplin mâinile.

Cele mai bune 10 retrageri de slăbire la nivel mondial

Captură medie inversă. Se efectuează în același mod ca și exercițiul anterior, dar, în același timp, umerii sunt evacuați și nu se ridică la început. Aderență neutră. Strângerea acestei metode este potrivită pentru cei care au stăpânit deja alte tehnici, deoarece în timpul îndeplinirii acestei tehnici de prindere se schimbă.

De exemplu, mai întâi înainte va rămâne peria stângă și după - dreapta. Este necesar să atingeți bara transversală cu birourile în piept inferior. Este necesar să se țină pe bara orizontală, iar un pumn ar trebui să fie amplasat înaintea celeilalte. Când vă ridicați, merită să vă întoarceți puțin. Grip largă la strângere la piept. Acest mod de exercițiu prevede lucrarea mușchilor din spate și nu biceps.

Degetele mari încurajează bara transversală de mai sus, mâinile sunt răspândite. Când strângeți partea superioară a pieptului, trebuie să atingeți bara transversală, să direcționați coatele în jos, să așteptați aspectul deasupra orizontalistului.

Grip largă la strângerea capului. Această metodă este destul de eficientă, totuși, este, de asemenea, destul de ușoară. De aceea, înainte de a începe exercițiul, este necesar să se încălzească și să fiarbă mușchii.

Despre site Rod trageți pe curea în panta Mușchiul părții medii și partea din spate a spatelui poate fi pompat folosind un astfel de exercițiu de putere, iar tija trage spre cureaua din panta. Se va încărca mușchii latissimus și trapezius, rhomboide și rotunde mari și, în parte, biceps și deltas.

Bara transversală cea mai gravă cu o aderență largă, cu omiterea coatelor în jos. În timpul strângerii, trebuie să înclinați ușor carcasa înainte, încercați să respectați poziția orizontală. Acest exercițiu vă permite să lucrați perfect cu mușchii spinali, care, cu alte metode de exerciții, aproape inactiv. Când metoda de capturare a barei orizontale este schimbată normativeîncărcăturile pe diferite grupări musculare trebuie concentrate.

Extrem de toate încărcăturile pe toate grupurile de mușchi care participă vor fi distribuite prin aderență clasică, când distanța dintre mâini este medie. În timpul tragerii pe orizontală, mușchii spinali sunt încărcați în mod special.

Cu aderență inversă, sarcina merge la biceps, o aderență îngustă dreaptă - mușchii umerii sunt, de asemenea, puternic încărcați. Efectuați strângerea la masă este necesară cu povară. Ce ar trebui să știe noul venit? Pentru a obține un rezultat pozitiv din clase, trebuie să le efectuați corect. Ar trebui să fie pornit fără un ticălos ascuțit și să tremure, treptat și în mod regulat, crește sarcina. Când strângeți mușchii nu ar trebui să fie tensionați, dimpotrivă, ei ar trebui să fie relaxați.

În timp ce ridicați bărbia se ridică peste bara transversală. Nu exagerați, dați corpului timp să vă recuperați.

Beneficiile pensiunii: regulile pentru formarea unei posturi bune.

Pentru a evita cornele, utilizați mănuși. Cele mai frecvente greșeli noi în timpul tragerii: Știind cum să strângeți corect începutul, puteți trece la instruire. Cu toate acestea, ar trebui luate în considerare unele puncte, ceea ce devin adesea greșeli ale începătorilor în primele lor antrenamente. Numai corpul superior ar trebui să participe la tragerea pe bara orizontală.

Rod trageți pe curea în panta

Picioarele nu sunt supuse nici unei încărcături. Noul venit deseori păcătuiește prin aceasta, încercând să curăță cumva în jurul barului orizontal pentru ridicarea sânilor în cele din urmă deasupra acestui bar foarte orizontal. Începe să se prăbușească picioarele, dă pulsului articulațiilor cu o astfel de creștere, dar este complet greșit.

Efectul tragerii poate fi obținut numai atunci când este efectuat de mușchii din spate și de mână.

  • În plus, această poziție este una dintre asanele fundamentale în yoga.
  • Exercitarea barului - cât de mult trebuie să păstrăm?
  • Cele mai bune 10 retrageri de slăbire la nivel mondial Vrei să slăbești într-un mediu mai potrivit?

În același timp, partea din spate începe să funcționeze mai întâi când lamele sunt reduse împreună și este prevăzută tensiunea necesară. Și numai după ce mușchii mâinilor sunt conectați, care întinde corpul în sus. O eroare destul de frecventă implică exercițiul cu mișcări ascuțite. Newbie face adesea mișcări ascuțite, mai ales atunci când coboară sau mai degrabă, când se încadrează în jos. Nu este corect! Pentru a furniza creșterea dreptului muscular, acestea trebuie să fie incluse maxim în fluxul de lucru și mișcările ascuțite, dimpotrivă, scutite de încărcături și, în același timp, trageți pierderea în greutate a barului riscul de rănire.

Fiecare mișcare ar trebui să fie netedă și îngrijită. Ridicarea și coborârea trebuie să aibă același ritm. Un alt punct important este o îndreptare completă a coatelor. Adesea, începătorii sunt atât de făcuți când coborâți corpul. Este de remarcat faptul că în timpul executării exercițiului, articulațiile cotului sunt obținute destul de puternice și, prin urmare, nu trebuie să le amestece complet în timpul ridicării, NE TOATE în timpul coborârii pentru a preveni riscul de rănire a articulațiilor coturilor.

Când este periculos pentru exercițiile de sănătate pe bara transversală? Nu se recomandă să se angajeze intens pe bara orizontală.

Se limitează la necesitatea de a proteja împotriva unor tensiuni puternice autorităților vulnerabile. Este imposibil să nu atârnă, nu mai mult de unul dintre cei care au pronunțat obezitate.

Cum să vă trageți drept pentru a construi forța și masa?

Dacă încercați să ridicați corpul prea complet, îl expune la sarcini suplimentare, ca un culturist, care a fost pus pe centura fără greutate. O modalități simple de a scăpa de kilograme de strângere poate fi acceptabilă exclusiv pentru sportivii instruiți care au o excelentă fitness.

Newbie din astfel de experimente ar trebui abținut. Una dintre cele mai vechi și eficiente formare în dreapta este considerată înăsprirea barizării orizontale. Nu e de mirare că bara orizontală este familiară trageți pierderea în greutate a barului la școală, este în armată, dar puțini oameni știu să obțină rezultate reale trebuie să facă mai trageți pierderea în greutate a barului și mai bine decât oferim în armată.

Vom spune despre cum să obținem rezultate maxime. Unele din istoria și teoria tragerilor Se știe că în Grecia antică și în alte state dezvoltate, strângerea inclusă în gama de bază de exerciții.

efectele secundare ale lui nutralu

Deja, oamenii au ghicit că acest tip de formare este mai bun decât orice altceva întărește mușchii, contribuie la acumularea masei, formarea unei reliefuri armonioase. Călugării lui Tibet și mai mult îmbunătățită această tehnică, complicând și incluzând o serie de elemente originale care le-au centrul de scădere în greutate din jabalpur să obțină vârfuri mari într-o perioadă scurtă de timp.

Astăzi avem o revizuire largă a diferitelor tehnici, printre care puteți alege cel mai potrivit pentru dvs. După ce învățați corect, trageți în sus pe barul orizontal, puteți merge în siguranță la a noastră. Va funcționa în detaliu toate grupurile musculare. Pe bara orizontală puteți pompa următoarele grupuri musculare: Biceps.

sassy pierdere studio

Muschii din spate. Citeste mai mult. Mușchii antebrațului.

pierderea în greutate hiv cât de mult

Da, barul orizontal este într-adevăr cel mai universal proiectil sportiv, permițându-vă să lucrați remarcabil întregul corp. Și acum despre modul în care profesioniștii fac. Ce exerciții pot fi efectuate pe bara transversală Crossbar oferă un câmp larg pentru fantezia sportivă. Aici puteți efectua un număr mare de exerciții care dezvoltă diferite grupuri musculare. Popular printre sportivii diferitelor categorii, în special în rândul maeștrilor artelor marțiale orientale, preferând dezvoltarea rezistenței, dexterității și forței, exercitarea "Berp".

Tehnica de execuție este după cum urmează: Trebuie să accepte i. Într-un ritm rapid, stăm jos, saltul scoate oprirea minciunii și piercing odată. De asemenea, saltul se întoarce dinamic la ghemuire, încă o dată, să sarăm și să revenim la I.

Colţ Cor - un set de exerciții pentru dezvoltarea masei, rezistenței și rezistenței, formarea diferitelor grupuri musculare. Metode de execuție "Cor" Trebuie să accepte i. Ne alăturăm barului orizontal, trageți în sus, ridicați picioarele drepte perpendiculare pe corp, coborâți, ridicați-vă picioarele din nou, dar deja îndoite în genunchi în unghi drept.

Exercitarea barului - cât de mult trebuie să păstrăm?

Apoi, din nou coborâm picioarele și ridică din nou, până la atingerea șosetelor de bara transversală. Dar, printre toți tehnicienii existenți cu barul orizontal, programul de antrenament de extensie rămâne cel mai popular, care, cu perseverență adecvată, va contribui la creșterea forței și rezistenței.

Este ușor să se ocupe de chestiunea executării competente a tragerilor pe bara orizontală, deoarece este de la calitate și depinde, în multe privințe, rezultatul final. Cum să trageți în sus Partea din spate și picioarele sunt obligatorii trebuie să fie drepte, este necesar să se ridice până când nu se oprește să atingă bărbia încrucișată. Bara transversală este în sine o mulțime de secrete, știind că, vă puteți aduce rapid într-o privire perfectă.

Dacă veți crește foarte mult, atunci trebuie să vă ridicați încet, coborâți repede.

Exercițiu pentru pierderea în greutate

Dacă aveți nevoie pentru a întări mușchii, creșteți puterea și rezistența, atunci trebuie, dimpotrivă, urcați rapid și coborâți încet. Pentru o bună întindere și flexibilitate, trebuie să faceți rapid și să urcați și să coborâți și în intervalele dintre abordările pentru a vă oferi aproximativ zece secunde de sărăcire. Există mai multe tipuri de trageri, să ne uităm la ele. Cum să înveți să strângeți noul venit? Dacă nu puteți extrage niciodată, există mai multe opțiuni.

Folosirea uneia dintre ele este mult mai ușor de învățat să trageți în sus pe bara orizontală. Puteți folosi un scaun. Fiind pentru ea, este mai ușor să tragi în bara orizontală. În partea de sus, trebuie să încercați să rămâneți în poziția taut timp de trei secunde, crescând treptat această figură la șapte secunde și săriți la pământ. Este necesar să repetați acest lucru de ori. Există o altă metodă - asigurarea cu cauciuc. Legându-vă pentru o bandă largă de sport și atârnați-o în sus la bara orizontală, este mai ușor să reveniți la cel mai înalt punct de tragere.

O săptămână mai târziu, va fi posibilă lucrul la bara orizontală fără asigurare. Newbies efectuează înăsprirea cu jerks. Acest lucru facilitează semnificativ sarcina din prima etapă, dar cinci până la șapte zile mai târziu, trebuie să refuzați și să exercitați formarea în dodge pierderea în greutate demon regulile.

Formarea este de obicei dată de o lună. Puteți utiliza următorul tabel. Strângerea programului pe bara orizontală sub forma unei mese După cum se poate vedea din tabel, este necesar cum să scăpați endomorful se ridice treptat sarcina, cu atenție să nu conducă la răniri și suprafețe.