Account Options

Slabeste tot corpul, Ghid Complet cu Exerciții pentru Slăbit Rapid de Acasă | NutriFitUp

Ce dietă şi ce exerciţii sunt recomandate în funcţie de forma corpului.

Slăbește în funcție de forma corpului: ectomorf, endomorf și mezomorf

Deşi au denumiri ciudate, aceste clasificări ale formei corporale te pot ajuta să îţi personalizezi regimul slabeste tot corpul şi programul de exerciţii fizice. Astfel, vei slăbi sănătos şi îţi vei menţine greutatea în limitele normale.

gândiți vă la pierderea în greutate fără pierdere în greutate vit b12 vă ajută să pierdeți în greutate

Există numeroase diete din care poţi alege şi la fel de multe exerciţii pierde grăsime pe zi pentru remodelarea corporală, dar, ţinând cont de forma corpului tău, ai şanse mult mai mari să obţii rezultatele dorite, într-un timp mult mai scurt. Un program de exerciţii care include genuflexiuni sau abdomene cu nemiluita e posibil să nu ţi se potrivească şi chiar să nu te ajute deloc să obţii tonifierea la care visezi.

Altfel spus, nu toate exerciţiile sunt potrivite oricui.

Te-ai gandit pana acum cat de mult influenteaza forma corpului tau anumite aspecte ale vietii?

Succesul depinde foarte mult de structura exerciţiilor fizice pe care le faci, de ordinea acestora, de modul în care le execuţi, precum şi de episoadele de repetări şi de pauzele efectuate între exerciţii. Recomandări Copiii ii mostenesc slabeste tot corpul parinti si la forma corpului Ţi-am pregătit mai jos un ghid de nutriţie şi sport pentru fiecare dintre cele 3 forme ale corpului.

Descoperă tiparul tău şi slăbește în funcție de forma corpului! Pune în practică sfaturile, iar corpul tău îşi va recăpăta forma zveltă pe care ţi-o doreşti.

10 MINUTE Cardio Intens - Arde Grasime Tot Corpul - Slabeste Acasa Rapid

Ectomorf, endomorf şi mezomorf: caracteristici ale formei corpului Află în ce categorie te încadrezi: Endomorf — slabeste tot corpul această categorie intră persoanele care se îngraşă cu uşurinţă şi care slăbesc mai greu. De regulă sunt persoane mai scunde, cu forme mai generoase.

Mulți oameni cred că pot scăpa de kilogramele în exces fără un stil de viață sănătos, fără organizare și disciplină, doar prin sport sau exerciții la sala de fitness. Este o mentalitate complet greșită, datorită căreia nu reușim nici să slăbim, dar nici să ne menținem sănătoase și pline de vitalitate pe termen lung. Atunci când vrei să slăbești, exercițiile fizice au rolul de a amplifica acest proces.

Ectomorf — această categorie este exact opusul endomorfilor. Persoanele cu acest tipar corporal sunt zvelte, de regulă înalte, pot mânca orice fără să se îngraşe, dar nu reuşesc să dezvolte masă musculară foarte uşor. Mezomorf — aceasta este o combinaţie între endomorf şi ectomorf. Persoanele cu această formă a corpului reuşesc să slăbească rapid şi fără mari eforturi, dezvoltă fără probleme masă musculară, au o înălţime medie şi o constituţie atletică, dar au şi tendinţa să acumuleze rapid grăsime coporală.

pierdere în greutate yogi bhajan pierderea în greutate marină

Acum, că ai aflat în ce categorie te încadrezi, îţi va fi mai uşor să adopţi un program personalizat de exerciţii. Dar nu uita: mişcarea este doar o componentă a scăderii în greutate. Pentru a reuşi să ajungi la greutatea şi la formele corporale dorite, este necesar să îţi schimbi şi regimul alimentar. Despre aceste două aspecte importante — mişcare şi dietă — îţi vorbim în continuare.

Alatura-te miilor de femei care au slabit deja cu NutriFitUp!

Slăbește în funcție de forma corpului. Endomorf: dietă şi exerciţii recomandate Sfaturi de dietă pentru endomorfi Endomorfii sunt cei mai predispuşi la acumularea kilogramelor şi tot ei slăbesc cel mai greu.

  • CUM SA SLABESTI REPEDE: Slabeste Repede pe tot corpul
  • Nu pot pierde în greutate în corpul inferior
  • Pierderea în greutate tina malone
  • Dieta 8 kg in 7 zile
  • Health Sezonul soarelui și al temperaturilor ridicate nu e așa de departe cum pare.
  • Grăsime arde amestecul de băuturi

În principal, cauza îngrăşării este supraalimentarea, deci, implicit, numărul crescut de calorii. Dacă adăugăm la aceasta şi sedentarismulnu e de mirare că acul cântarului indică o greutate ascunsă cu abilitate de ochii curioşilor. Ca să afli câte calorii trebuie să consumi zilnic pentru a-ţi menţine greutatea, se va lua în calcul gradul de activitate al fiecărei persoane. De exemplu, pentru o persoană sedentară, se va înmulţi greutatea totală cu 31 de calorii, pentru una activă se înmulţeşte cu de calorii, iar pentru una foarte activă, care practică zilnic mişcare, se înmulţeşte greutatea cu 35 până la 60 de calorii.

În cazul în care se doreşte scăderea în greutate, se vor scădea de calorii din numărul total obţinut.

Persoane interesate

Dacă aceeaşi persoană vrea să slăbească, va trebui să scadă de calorii din totalul de 2. Astfel, va rezulta un număr de 1. Dar asta nu înseamnă că trebuie să se epuizeze sau să stea în fiecare zi la sala de sport, din contră. Este important ca antrenamentul să fie echilibrat, să crească rezistenţa organismului la efort şi să vizeze toate zonele corporale.

PRIMA ETAPĂ: SUPER START PENTRU SLĂBIRE

Endomorfii trebuie să ţintească spre antrenamente de scurtă durată, dar intense, de tipul HIITslabeste tot corpul etc. Astfel de exerciţii trebuie efectuate de 3 ori pe săptămână, putând fi alternate cu alergare uşoară, mers pe josmers pe bicicletă, înot etc.

De asemenea, pentru tonifierea musculaturii sunt indicate exerciţiile Pilatesyoga, cyclingul. Ectomorf: dietă şi exerciţii recomandate Sfaturi de dietă pentru ectomorfi Ectomorfii sunt norocoşi la capitolul dietă, deoarece au tendinţa să ardă rapid caloriile, metabolismul lor funcţionează brici şi pot consuma fără stres carbohidraţi fără grija îngrăşării.

Ce se întâmplă în corpul tău când slăbești subit?

În cazul lor, numărul total de calorii în cazul în care se doreşte menţinerea greutăţii este acelaşi ca în cazul endomorfilor. În schimb, dacă se doreşte creşterea în greutatese vor adăuga de calorii la numărul total de calorii obţinut. Chiar dacă ectomorfii pot mânca orice fără să se îngraşe, asta nu este o scuză să consume alimente nesănătoase. Dacă vor să ia în greutate într-un mod sănătos, aceste persoane pot consuma alimente de tipul: orez brun, ovăz, quinoacartofi dulci, banane, mango, ananas, avocado, piersici, broccoli, conopidă, varză de Bruxellessfeclă roşie, morcovi, ulei de cocos şi de măsline, nuci şi seminţe, ouă, peşte gras somoncarne de curcan, pui, vită, muşchi de porc.

Plan de exerciţii fizice pentru ectomorfi Pentru că ectomorfii au o constituţie zveltă şi întâmpină dificultăţi atunci când vor să ia în greutate sau să dezvolte masă musculară, se recomandă exerciţiile de rezistenţă şi anduranţă la efort.

CUM SĂ OBȚII UN SUMMER BODY ÎN DOAR 3 PAȘI

Pentru aceasta, se va pune accentul pe antrenamentele cu greutăţi sau pe cele cu propria greutate şi pe pauzele mai lungi dintre exerciţii. Nu sunt indicate exerciţiile cardio intense.

În schimb, înotul, mersul pe jos, flotările, genuflexiunile şi ridicările de greutăţi pentru bicepşi sunt indicate. Se recomandă alimente precum ouă, somon, pâine prăjită, carne de curcan sau de vită, şuncă slabă, ciuperci, sparanghelfasole, linte, ardei gras, măsline, ulei de măsline, migdale, căpşune, brânzeturi. Plan de exerciţii fizice pentru mezomorfi Majoritatea mezomorfilor sunt înzestraţi genetic cu o conformaţie atletică, dezvoltă cu uşurinţă masă musculară spre deosebire de ectomorfi şi slăbesc mai uşor în comparaţie cu endomorfii.

Din acest motiv, antrenamentul va fi conceput în principal din exerciţii cardio şi HIIT cu repetări nici prea multe, nici prea puţine şi pauze de de secunde.

bebelușii care alăptează pierderea în greutate cum să vă măriți rata de ardere a grăsimilor

Alte tipuri de exerciţii recomandate sunt cyclingulrowingul vâslitul şi sprinturile alergări cu viteză crescută pe o anumită distanţă.