Calcularea macro-urilor: cum procedați de fapt?

Rata macrocomenzilor de grasime

Pagina principala Ce se întâmplă dacă deficitul caloric este prea mare? Următoarea situație: Fac antrenament cu greutăți de ori pe săptămână și în prezent urmez o dietă anabolică subtip de carbohidrați săraci. Îmi iau suficiente macrocomenzi, dar de multe ori nici nu obțin rata metabolică bazală, pentru că nu mi-e foame și nici pofta de mâncare în acest moment. Ce se întâmplă acum în corp dacă nu ating mult rata metabolică bazală? Asta înseamnă că o va conduce în jos, pur și simplu ca principiu de autoconservare.

Veți simți că, atunci când sunteți mai obosit decât de obicei, vă puteți concentra mai prost sau nu mai puteți apela la performanța cu care sunteți obișnuiți în timpul sportului.

Ce se întâmplă dacă deficitul caloric este prea mare (sănătate, sport, nutriție)

Corpul tău va face, de asemenea, mai puține resurse disponibile pentru construirea mușchilor, deoarece sunt pur și simplu prea puține. El pune la dispoziție aceste resurse pentru procese vitale precum gândirea, fluxul de sânge etc. Dar nimic din toate acestea nu durează mult și ar trebui să se niveleze din nou rapid dacă mănânci din nou normal timp de o săptămână.

Sper că te pot ajuta Vă mulțumesc foarte mult pentru răspuns!

rata macrocomenzilor de grasime 5 kilograme pe săptămână pierdere în greutate

Reglează corpul rapid rata metabolică bazală? A fost acum poate 2 sau 3 zile jos. Cred că depinde de poziția dvs. Dacă corpul are oricum masă musculară sau grăsime oricum, atunci metabolismul este redus relativ, astfel încât să poată supraviețui. Dacă aveți rezerve, organismul vă va folosi mai întâi depozitele de carbohidrați din mușchi și le va descompune.

Deoarece carbohidrații leagă de trei ori cantitatea de apă, este posibil să observați că trebuie să mergeți des la toaletă.

Mușchii tăi vor arăta mai plat decât de obicei și cu siguranță vei fi slăbit sub formă de apă după zile.

Calorii pentru creșterea în greutate

Pentru o persoană hrănită în mod normal, este nevoie de cel puțin o săptămână pentru ca organismul să-și ajusteze metabolismul. Depinde cât de mare este deficitul efectiv. Nu puteți obține mai mult de aproximativ 70kcal pe kg de grăsime pe zi tendință care scade în mod natural odată cu creșterea pierderii de grăsime.

rata macrocomenzilor de grasime pierderea de grăsime de whisky

Dacă sunteți încă sub vânzările totale cu aceste 70 kcal pe kg de grăsime pe zi, plus aportul de calorii - atunci sunteți în roșu.

Adică mușchii sunt defalcați și metabolismul adică cifra de afaceri este redus. Deci ar trebui să evitați. Cu cât este mai puțin buff, cu atât trebuie să fii mai atent. Dacă pur și simplu nu aveți suficient pofta de mâncare pentru a evita un deficit atât de mare - atunci mâncați mai mulți carbohidrați, este ușor.

Un deficit caloric prea mare înseamnă că corpul tău se adaptează la acesta și tu, de exemplu, simțiți-vă mai frig, deoarece corpul se află pe spate și nu generează la fel de multă căldură. Apoi pierzi multă masă musculară, deoarece corpul descompune inițial multă masă musculară, deoarece poate fi accesat mai repede.

Macrocomenzi optime pentru pierderea de grăsime cu mai puțină foame - Marty Kendall

Apoi, corpul tău își va aminti acest lucru și poate fi foarte bine că vei mânca excesiv după un timp. În plus, obosești, deoarece corpul tău este pe spate.

rata macrocomenzilor de grasime dieta de slabit echilibrata

Metabolismul dvs. Corpul tău intră în modul economic. Nu mai ești atât de în formă, obosit și concentrarea ta suferă.

rata macrocomenzilor de grasime pierderea în greutate corpus

Astăzi mi-a venit gândul cum ar fi combinarea deficitului meu caloric de kcal cu o dietă suplimentară cu conținut scăzut de carbohidrați. Intrebarea mea; Ca urmare, slăbesc mai mult sau mai repede? Această metodă ar fi chiar eficientă sau mai bună? Unii spun că doar un deficit caloric este bun. Și o dietă precum carbohidrații Löw ar trebui să fie o prostie, este adevărat Am încercat dieta cu conținut scăzut de carbohidrați timp de 3 săptămâni, am slăbit 6 kg, dar eram obosită în fiecare zi, am mâncat doar 20 de grame de carbohidrați pe zi, m-am îndrăgostit de dieta cu conținut scăzut de carbohidrați pentru că eram doar obosit și nu aveam putere sau nu aveam energie A fost la fel pentru tine?

întrebări similare

Sunt la dietă și am făcut exerciții fizice astăzi, așa că am crescut caloriile. Dar am mâncat doar un muesli de ciocolată și asta a fost. De ce se întâmplă asta întotdeauna? Am mâncat kcal timp de o săptămână, pentru că am crezut că mănânc cu kcal mai puțin. Aș dori să intru în deficit timp de luni, dar doar puțin, deci doar câteva kilograme în jos; În prezent urmez o dietă săracă în carbohidrați, care funcționează excelent și deja m-a făcut să slăbesc 2 kg sunt extrem de supraponderal și vreau să mă îngraș normal, știu un proces lung În orice caz, trecerea la conținut scăzut de carbohidrați nu mi-a cauzat probleme, am citit că mulți au avut dureri de cap, oboseală etc.

Bună ziua, planul meu rata macrocomenzilor de grasime include în prezent 55G grăsimi, G carbohidrați și G proteine. Cu toate acestea, mă gândesc dacă acesta este modul corect de a pierde în greutate și de a redefini în continuare.

Procent procentual de grăsime Stare fizică de exemplu boală Deci, BMR este de fapt numărul de calorii de care are nevoie corpul pentru a funcționa fără efort fizic suplimentar. Cu cât BMR este mai mare, cu atât aveți nevoie de mai multe calorii. Există o serie de factori ai BMR pe care nu îi puteți influența, cum ar fi sexul și vârsta. Cu toate acestea, puteți influența nivelul de activitate și procentul de grăsime.

Am citit în mod constant ceva despre un conținut scăzut de carbohidrați și nu știu rata macrocomenzilor de grasime macro-urile mele sunt încă funcționale pentru slăbit și definire. Apropo, am cm înălțime și cântăresc 74 kg. Dacă aveți un deficit caloric pentru o lungă perioadă de timp sau la un moment dat se produce metabolismul de foame rata macrocomenzilor de grasime nu mai pierdeți în greutate, cred că rata metabolică bazală se schimbă, nu-i așa?

Cum calculezi asta atunci? Cineva mi-a spus odată că rata metabolică bazală este mai mică decât normală adică mai mică decât cea care poate fi calculată online.

Excel Macro Workbook without VBA - how to run a macro in all open workbook - excel vba macros

Poate cineva să mă ajute acolo? Fac antrenament cu greutăți de ceva timp și încep acum faza de definiție. Deoarece nu vreau să depășesc deficitul meu de calorii și aceasta este prima mea fază de definiție, folosesc aplicația MyFitnessPal pentru a număra caloriile pe care le consum. Când vine vorba de introducerea alimentelor, mă înțeleg foarte bine cu aplicația, dar, din moment ce continuu să fac antrenamente cu greutăți, teoretic ar trebui să consum mai multe calorii, deoarece numărul de calorii calculat de aplicație acoperă doar rata metabolică bazală.

Importanța consumului de grăsime pentru a slăbi

Cum pot include acum caloriile pe care le folosesc în timpul antrenamentului? Buna ziua, vreau sa scad procentul de grasime corporala. Datele mele: 71 kg, cm, masculin 21 ani, aproximativ 4x pe săptămână sport.

Ce se întâmplă cu corpul meu atunci când acumulez un deficit caloric de aproximativ kcal pe zi. Am făcut o cantitate redusă de carbohidrați pentru o vreme și am avut succes cu ea, dar pe termen lung nu mai vreau să o fac, mai ales în timpul orelor de lucru care este iad.

rata macrocomenzilor de grasime pierderea mișcării în greutate

Glucidele umple depozitele de glicogen, dar voi mai pierde grăsime corporală dacă am construit un deficit? Deoarece în dieta cu conținut scăzut de carbohidrați se spune că carbohidrații când depozitul de glicogen este plin împiedică pierderea de grăsime corporală.

Cum să urmăriți macro-urile pentru pierderea de grăsime

Ce carbohidrați ar trebui să evit? Vă mulțumesc mult: Aștept cu nerăbdare răspunsuri experimentate Așa că am urmat o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați de câteva săptămâni și vreau să încep din nou să construiesc din nou mușchii în curând Acum întrebarea mea este cum îmi schimb macro-urile, astfel încât să nu încep atât de repede, deoarece nu cred că este sănătos să treceți de la un conținut scăzut de carbohidrați cu conținut ridicat de grăsimi la un conținut ridicat de carbohidrați cu conținut scăzut de grăsimi într-o singură zi În prezent urmez o dietă rata macrocomenzilor de grasime conținut scăzut de carbohidrați și fac antrenamente cu greutăți.

De exemplu.

Macro scăzut: ce sunt ei și cum să le contorizați Frumuseţe Macro scăzut: ce sunt ei și cum să le contorizați Video: Ce ii mai uneste pe moldoveni, ardeleni si munteni la de ani de la Marea Unire? Fiecare macro conține un număr de calorii, ceea ce măsurați. Ideea este că, prin obținerea unui echilibru adecvat între cele trei, nu veți pierde doar greutatea, ci ardeți grăsimea și construiți mai eficient un fel de mușchi slab.

Am dreptul la de calorii pe zi Iau 4 shake-uri de câte 30 de grame, trebuie să scot caloriile shake-urilor din cele de calorii la care am dreptul sau este o excepție și nu se scade deloc. Bună tuturor, am vrut să vă întreb dacă vă puteți modela și tonifica corpul prin antrenamente cu greutăți, chiar dacă aveți un deficit caloric?

Acest grafic arată grafic obiectivul vs aportul real de calorii pentru fiecare abordare. Abordările cu conținut ridicat de carbohidrați păreau să aibă un aport mai mic de obiective, indicând faptul că acești oameni ar fi putut fi deja de obicei mai mici sau au avut o masă musculară mai mică. Combinarea acestor două abordări de exemplu, bogate în grăsimi și cu conținut scăzut de proteine pare să ducă oamenii să mănânce mult mai mult decât era planificat.

În prezent, îmi antrenez picioarele și fundul de 3 ori pe săptămână, dar așa cum am spus, am un deficit caloric pentru a pierde grăsime. Pot să primesc încă o altă formă sau gunoi îmbrăcăminte pentru pierderea în greutate să depășesc caloriile pentru asta?

Mulțumesc foarte mult.