Un somn slab poate împiedica pierderea în greutate, arată studiul

Poate deprivarea de somn împiedică pierderea în greutate

Pagina principala Un somn slab poate împiedica pierderea în greutate, arată studiul O greutate nesănătoasă poate afecta bunăstarea unei persoane în diferite moduri.

Legătura dintre somn si slăbire

De aceea, mulți oameni fac un efort conștient pentru a pierde excesul de greutate corporală. Dar, se dovedește că un factor ascuns - tiparele de somn - ar putea împiedica cu ușurință aceste eforturi. Un nou studiu arată că somnul neregulat și de calitate slabă poate împiedica oamenii să piardă cu greutate nedorită.

ardeți grăsimea corporală în mod natural

Potrivit datelor pe care Institutul Național de Diabet și Boli Digestive și Rinice le-a citat, în Statele Unite, mai mult de unul din trei adulți sunt supraponderali. Același lucru este valabil și pentru obezitate - mai mult de un adult din trei din SUA trăiește cu această afecțiune, care îi poate predispune la alte probleme de sănătate, inclusiv diabetul și bolile de inimă.

De ce utilizarea dispozitivelor la culcare împiedică pierderea în greutate

Cu toate acestea, o greutate nesănătoasă nu este singura problemă care amenință bunăstarea oamenilor din SUA și din alte părți. Lipsa somnului de bună calitate provoacă, de asemenea, probleme oamenilor din întreaga lume. Deși adulții au nevoie de cel puțin 7 ore de somn neîntrerupt pe noapte mananca 6 mese mici pierde in greutate a se poate deprivarea de somn împiedică pierderea în greutate odihniți, mulți indivizi nu sunt în măsură să realizeze acest ideal.

Un somn insuficient, susțin studii recente, poate afecta circulația, aspectele memoriei și chiar relațiile noastre sociale. Acum, un studiu care apare în International Journal of Obesity a găsit o legătură între somnul insuficient sau perturbat și o altă problemă - pierderea în greutate.

Un somn slab poate împiedica pierderea în greutate, arată studiul

Rezultatele au arătat că persoanele supraponderale care nu dormeau bine au slăbit mai puțin decât colegii lor care nu aveau probleme de somn. Cercetarea provine de la Unitatea de nutriție umană a Universității Rovira i Virgili din Tarragona, Spania și alte instituții colaboratoare.

Jordi Salas-Salvado și colegii săi.

focuri de ardere a grăsimilor

Rezultatele cercetării actuale fac parte din acest proces în curs. În cercetarea actuală, prof.

retete cure de slabire rapide

Salas-Salvadó și colegii săi au analizat datele medicale ale 1. Toți acești participanți erau supraponderali sau aveau obezitate la momentul inițial și aveau, de asemenea, sindrom metabolic, un grup de factori de risc pentru sănătate care includ hipertensiune arterială hipertensiune arterialăniveluri crescute de insulină hiperinsulinemietoleranță scăzută la glucoză și niveluri anormale de lipide din sânge dislipidemie.

Pe tot parcursul anului, acești voluntari au participat la un program intensiv de slăbire care a inclus urmarea unei diete mediteraneene cu conținut scăzut de calorii, creșterea nivelului de activitate fizică și participarea la sesiuni de sprijin comportamental care au avut ca scop îmbunătățirea obiceiurilor și stilului de viață. Anchetatorii au observat orice modificare a greutății corporale și a grăsimii corporale adipozitate pe tot parcursul anului.

Legatura dintre somn si greutatea corporala

De asemenea, au monitorizat tiparele de somn raportate de participanți. La sfârșitul perioadei de studiu, prof.

  • 8 motive pentru care nu poti dormi | monique-blog.ro
  • Picaturile apetit block pret
  • Fat burn home
  • Politica De Confidențialitate De ce utilizarea dispozitivelor la culcare împiedică pierderea în greutate Vrei să slăbești în timp ce dormi?
  • Blog - Post - Care este legătura între somnul prost și îngrășare?
  • Ei vor să îi spun doar câte calorii să mănânce, cât să se antreneze și ce arzătoare de grăsime să ia.
  • De ce utilizarea dispozitivelor la culcare împiedică pierderea în greutate - Videoclipuri
  • Legătura dintre somn si slăbire

Salas-Salvadó și echipa au constatat că participanții care, la momentul inițial, au raportat că nu dorm în același număr de ore în fiecare noapte - un fenomen numit variabilitate ridicată a somnului - pierduseră mai puțin în greutate după un an. În plus, rezultatele au arătat că persoanele care au avut tendința de a dormi mai puțin de 6 ore în fiecare noapte au avut o reducere mai mică a circumferinței taliei decât cele care au dormit ore.