Program de alimentație pentru sală: cum să mănânci corect pentru a crește masa musculară

Plan dieta masa musculara

Ai dreptate. Dar ai fi crezut că încă nu există un astfel de articol în care aceste lucruri sunt rezumate normal, numai dacă uităm câte ceva din rudimente? De acesta dorim să ajutăm cu acest articol. Bazele dietei pentru dezvoltarea în masă, în sfârșit rezumate într-un singur articol!

Dezvoltarea, mai presus de orice De ce crești, când crești? Mulți greșesc prin faptul că nu știu cum trebuie creat în organism un mediu care face posibil dezvoltarea. Doar încep consumarea suplimentelor pentru dezvoltarea masei musculare, și apoi trist după pierderea în greutate miră că nu se întâmpălă nimic.

Plan Alimentar Crestere Masa Musculara - Meniu de Calorii

De ce? Pentru că trec cu vederea peste cel mai important lucru. Pentru a atinge orice fel de dezvoltare — fie în masă musculară, fie în grăsime — trebuie să consumi mai multe calorii decât îți consumă organismul. Fără faptul asta n-avem despre ce vorbi. Când începi consumarea suplimentelor pentru dezvoltare lângă o dietă proastă, poți cădea ușor în capcana următoare: mâncarea ȘI suplimentul nici împreună nu oferă excesul de calorii de care ai nevoie pentru dezvoltare.

  •  Выходит, нас атакует всего лишь первый набросок червя Танкадо.
  •  Да! - Соши ткнула пальцем в свой монитор.
  • Создатель последнего шифра, который никто никогда не взломает.
  • Техники и все прочие беспомощно смотрели на ВР.
  •  Или мы придем к соглашению.
  • Мы признаем, что у нас есть «ТРАНСТЕКСТ», а Танкадо вручает нам шифр-убийцу.
  • Planuri de alimentație

Practic asta înseamnă că puteai să tragi jos în wc banii cheltuiți pe suplimentul pentru masă musculară. În sens figurativ chiar faci acest lucru. Dacă oferi organismului excesul de calorii, ai făcut primul pas spre dieta pentru masa musculară.

Caloriile NU sunt Totul Intr-un Plan Alimentar

Una dintre cele mai importanți, însă acesta nu este de ajuns. Dacă ar fi suficient, ai putea crește în masă și de la untura cu zahăr. Trebuie să fii atent din ce oferi acest exces de calorii.

Cu asta am și ajuns la capitolul următor! De la ce cresc mușchii? Dar când nu cresc, de ce n-o fac? Pentru a mări specific masa musculară, trebuie realizați mai mulți factori. Imaginează-ți totul ca o construcție! Am folosit acest exemplu în multe locuri, dar îl folosim din nou fiindcă se potrivește foarte bine.

plan dieta masa musculara pierdere de grăsime băutură naturală

De ce ai nevoie pentru o construcție reușită? Materiale de construcții, pentru construirea casei. Energie, pentru funcționarea echipamentelor.

Alcătuirea dietei pentru creștere în masă musculară

Echipamentele trebuie întreținute, altfel se strică. Pe lângă acestea mai ai nevoie de un plan, după care se efectuează toată construcția. Hai să vedem! Deci avem nevoie de materiale de construcții.

Cum stii daca mananci suficient?

Pentru dezvoltarea țesutului muscular ai nevoie de proteine. Acestea vor fi materialul de construcție. Dacă nu consumi de ajuns din acestea, degeaba ai exces de calorii, nu vei avea din ce să construiești. Deci acesta este primul lucru important: să consumi cantitatea suficientă din materialul de construcție. Discutăm detaliile mai târziu. Nici cel mai bun mecanism nu funcționează fără energie electrică sau combustibil.

plan dieta masa musculara pierdere în greutate sigură într o lună

Avem nevoie de o cantitate suficientă de energie ca să meargă construcția continuu, fără probleme. Nici cu dezvoltarea mușchilor nu este altfel. În organism energia este furnizată de carbohidrați și grăsimi. Dar nu utilizăm echipamentele cu combustibili jalnic să fie acesta făina și zahărulci cu combustibili de bună calitate, care protejează buna-funcționalitate a motoarelor acestea în majoritate să fie carbohidrații complecși.

CU DIETA ASTA AM PUS 20KG DE MASA MUSCULARA - MENIU EXPLICAT COMPLET

Fără lubrifiere și întreținere echipamentele se strică, sau se uzează mult mai repede. În organism uleiul și întreținerea este oferită de cantitatea și calitatea necesară de micronutrienți. Acestea sunt vitaminele și mineralele.

Construcția este un exemplu foarte bun, pentru că și acolo, și în organism pe o perioadă scurtă putem înainta și cu absența acestora, dar pe termen lung cu siguranță nu va funcționa.

Mentiuni dieta - cum sa mananc ca sa pun masa musculara?

Desigur, fără acesta nu merge. Pentru asta avem nevoie de o dietă planificată! Deci pentru creșterea masei musculare vom avea nevoie de proteine, carbohidrați, grăsimi și micronutrienți. Acum ne vom ocupa numai de macronutrienți.

plan dieta masa musculara dacă doriți să pierdeți în greutate rapid

Să vină atunci domeniul cel mai sensibil: cantitățile! Alcătuirea plan dieta masa musculara pentru creștere în masă musculară Din ce și cât? Un criteriu de bază a dietei pentru dezvoltarea în masă este că trebuie să mănânci mai mult, decât ai mânca de obicei.

Chiar știi sigur acesta? Sau numai crezi că mănânci mult? Acest lucru este foarte important mai ales pentru cei care se îngrașă cu greu, pentru ectomorfi: pentru ei chiar de multe ori trebuie forțat să mănânce, dacă într-adevăr doresc o dietă efectivă pentru dezvoltarea în masă. Calorii sau macronutrienți? Ce să număr? Întrebare eternă.

Noi suntem pe partea macronutrienților, din mai multe plan dieta masa musculara. În primul rând, dacă creezi cantitatea necesară de macronutrienți, poți crede că îți va ieși cantitatea necesară de calorii. Dar este cu mult mai important, cum ai putut citi și în capitolul întâi, că nu este de ajuns numărul de calorii ca să creezi o dietă normală pentru dezvoltare.

Bazele dietei pentru dezvoltare în masă

O dietă poate să fie proastă și dacă consumi cantitatea necesară de calorii. Apropo acesta este valabil și la dieta pentru slăbire: george foreman grill bun pentru pierderea în greutate de calorii este un element necesar pentru o dietă, dar nu este suficient dacă vrei să atingi o slăbire de calitate.

Dar despre asta nu aici vom vorbi. Însă acest lucru are și un dezavantaj: cu siguranță trebuie să calculăm puțin. Trebuie să știi câte proteine, carbohidrați și grăsimi consumi într-o zi.

Planuri de alimentație - exemple

Trebuie să știi ce și cât conțin alimentele consumate de tine. Din fericire în Tabelul de Calorii ShopBuilder al alimentelor poți găsi compoziția multor alimente, și ai la dispoziție și un planificator de dietă. În mod evident calcularea caloriilor consumate este mult mai ușor, dar crede-ne că de departe nu este atât de adecvat!

De exemplu o dietă pentru dezvoltare în masă trebuie să conțină ideal g de proteine lângă o greutate corporală de 60 de kg. Bineînțeles că unele mici diferențe sunt permise, dar mai degrabă să fie mai mult, decât mai puțin. Ca și sursă de proteine considerăm a fi cel mai bun proteina de origină animală. Carnea slabă, peștele, unele produse din lapte degresat de ex.

  • De data aceasta expun un mic plan alimentar pentru cei care vor sa depuna masa musculara intr-un mod cat mai curat.
  • Chiar daca antrenamentul este extrem de important, iar un program progresiv ce-ti asigura cresteri continue in masa musculara e absolut esential rezultatelor rapide… …fara un plan de alimentatie pentru masa musculara, tot efortul cu exercitiile poate fi degeaba.
  • January 15, Se spune că mușchii se cresc 30 la sută la sală și 70 la sută în farfurie.
  •  - Моя фамилия Халохот.
  • Я отказался взять кольцо, а эта фашистская свинья его схватила.
  •  Что вы имеете в виду.
  • Plan alimentar pentru masa musculara

Proteinele vegetale se utilizează mai rău, astfel au un rol secundar într-o dietă de culturist dar să nu ne limităm la culturiști, în fiecare sport proteinele de origină animală aduc mai multe beneficii. Urmând exemplul de 60kg cele g de proteine de ex. Uneori eticheta scrie mai mult, dar recomandăm întotdeauna rotunjirea în jos, drept cantitatea necesară să iasă la sigur. Asta însă nu înseamnă că trebuie să mănânci numai piept de pui.

Cu cât mai variat îți formezi consumul zilnic de proteine, cu atât mai bun! Surse de carbohidrați, adică energia necesară Aici urmează faptul că nu este o cantitate anume de carbohidrați în dieta pentru dezvoltare în masă pentru toată lumea. Pentru cel care se îngrașă ușor este de ajuns și puțin, pentru cel care obține masa cu greu poate avea nevoie de cantitate enormă pentru creștere. Cum putem forma atunci o regulă generală?

Nu putem.

Plan alimentar pentru zilele de antrenament

Dar dacă luăm în considerare cele trei tipuri de constituție, putem să spunem câteva obiective! Dacă nu începe dezvoltarea, atunci să crească doza zilnică la 4 grame, și să aștepte să vadă ce se întâmplă.

În momentul în care începi să te îngrași, știi că ai ajuns la punctul în care nu merită să mărești doza zilnică plan dieta masa musculara carbohidrați. Cel care se întărește ușor, cu constituția mezomorfă, dar poate să se și îngrașe, dar nu atât de drastic ca și endomorfii.

  1. Mănâncă arzătoare grase
  2.  - Коммандер, - сказала она, - если вы инструктировали Дэвида сегодня утром по телефону из машины, кто-то мог перехватить… - Один шанс на миллион, - возразил Стратмор, стараясь ее успокоить.
  3. Он заместитель директора Агентства национальной безопасности, а сегодня все, что он делает, важно, как .

Practic nu trebuie să-ți fie teamă de îngrășare, dar oricum vei avea nevoie de o cantitate de carbohidrați care sigur că nu va fi plăcut de consumat. Deci poți vedea plan dieta masa musculara cantitatea necesară poate fi de grame de carbohidrați, sau chiar și mai mult. După constituția corpului trebuie să hotărești de la ce cantitate începi consumul carbohidraților, și experiențele tale vor decide până unde îl vei crește!

Dar din ce să-l consumi?

plan dieta masa musculara arderea grăsimilor în jurul șoldurilor

Dacă se poate, nu din zahăr. Consumă carbohidrații cu absorbție rapidă numai după antrenament, în celelalte momente ale zilei străduiește-te să consumi carbohidrați complecși, ca și orezul, cartofii, cerealele integrale și legumele.

Normal că cu un pic de atenție poți consuma și fructe, nu sunt un obstacol în timpul dezvoltării în masă.