Dieta în fibromialgie - ce alimente sunt indicate spre consum

Pierderea în greutate sfaturi pentru persoanele care suferă de fibromialgie

Dieta cu fibromialgie

Întindere regulată Afecțiunea cunoscută sub numele de fibromialgie este un sindrom cronic care vine cu câteva simptome diferite, dintre care cel mai răspândit este pur și simplu durerea care poate afecta aproape orice parte a corpului.

La fel ca multe alte condiții de sănătate, aceasta afectează oamenii în moduri drastic diferite, unii indivizi capabili să ducă o viață în general normală, iar alții au probleme cu îndeplinirea chiar și a funcțiilor de bază, cum ar fi ridicarea și mersul la muncă dimineața. În plus față de durere, persoanele cu fibromialgie se pot simți frecvent obosite, bolnav de stomac și pot prezenta dureri de cap persistente. În ceea ce privește o cauză, aceasta este în mare parte necunoscută, deși unii experți cred că are ceva de-a face cu structura genetică a sistemului nervos central.

În orice caz, este o sursă de durere și disconfort consecventă pentru un număr tot mai mare de oameni. Asta duce la o mare întrebare: ce putem face pentru a ajuta persoanele cu fibromialgie?

kayak pierdere în greutate pierderea de grăsime după ziua înșelătoare

În special, există modalități naturale de a ajuta la gestionarea simptomelor asociate cu această afecțiune? Magneziu Magneziul este un mineral esențial și este vital ca toată lumea, în special persoanele cu fibromialgie, să fie suficientă din el în fiecare zi.

l theanine caffeine pierdere în greutate pierdere în greutate neexplicată și ulcere la gură

De ce? Deoarece poate ajuta la prevenirea crampelor musculare dureroase și a spasmelor, ambele fiind adesea simptome ale fibromialgiei. Dacă vă întrebați cum puteți obține o cantitate suficientă de magneziu, luați în considerare adăugarea la dieta dvs.

De asemenea, puteți găsi magneziu în carne și lapte și, desigur, puteți lua și un supliment de magneziu sau multivitamine care conține acest mineral special. Exercițiu ușor Cercetările au arătat că persoanele cu fibromialgie care se angajează în activitate fizică regulată au fost mai puțin susceptibile de a experimenta crize intense de durere și alte simptome asociate cu această afecțiune.

Deși mulți oameni cu dureri fizice și disconfort muscular deosebit, tind să evite exercițiile fizice, deoarece se tem că nu va face decât să intensifice problema, exercițiile ușoare cum ar fi mersul pe jos sau înotul relaxat pot ajuta la calmarea mușchilor și la scăderea șanselor de a experimenta a durerii fibromialgiei.

Dacă ai aflat un diagnostic clar, întreabă și medicul despre alimentația potrivită.

Acestea fiind spuse, este important ca exercițiul să rămână ușor - ceea ce înseamnă că nu vă recomandăm să vă alăturați echipelor locale de fond sau de fotbal - și să vă ritmați cu atenție.

În plus, oricine cu fibromialgie interesat să devină mai activ din punct de vedere fizic ar trebui să aibă o conversație sinceră cu medicul său despre acest subiect înainte de a merge mai departe.

Pagina principala Sfaturi pentru pierderea în greutate pentru persoanele care suferă de fibromialgie Durerea și oboseala paralizante pe care le simțiți cu fibromialgia vă pot lăsa inactivi și supraponderali - până la 30 de kilograme pentru unii bolnavi. Alte simptome și chiar medicamentele dvs. Și asta nu face decât să înrăutățească afecțiunile.

Yoga Yoga crește constant în popularitate, dar în primul rând datorită capacității sale de a ajuta participanții să ardă calorii și grăsimi și să lupte împotriva numeroaselor situații stresante din lumea personală și profesională. Cu toate acestea, nu a primit la fel de multă atenție pentru capacitatea sa de a ajuta pacienții cu fibromialgie să depășească simptomele mai dureroase și incomode asociate cu această afecțiune.

Dar asta se schimbă tot timpul. Studii recente arată că participarea la un program de yoga doar câteva ore pe săptămână poate duce la o reducere semnificativă a durerii și oboselii frecvente la pacienții cu fibromialgie.

1. Magneziu

În plus, aceste programe de yoga nu trebuie să se desfășoare în public și sunt, în general, adecvate pentru uz casnic.

Respirație profundă Tehnicile de respirație profundă au fost utilizate de generații pentru o gamă largă de scopuri, de la gestionarea unei urgențe bruște până la a ajuta cineva să facă față stresului crescând în viața lor personală sau profesională.

Dar poate ajuta, de asemenea, pacienții cu fibromialgie să facă față durerii și disconfortului pe care starea lor le transmite adesea. De fapt, reducerea respirației și, prin aceasta, reducerea ritmului cardiac poate ajuta la recadrarea durerii pe care o simt și la reducerea impactului acesteia asupra minții și corpului. Acestea fiind spuse, acest lucru nu este atât de ușor pe cât pare. Discutați cu medicul dumneavoastră despre utilizarea tehnicilor de respirație pentru a vă ajuta cu fibromialgia.

  • CELE MAI BUNE REMEDII NATURALE PENTRU FIBROMIALGIE - DESPRE TOT -
  • Sfaturi de slăbire pentru fibromialgie care suferă de sănătatea zilnică
  • Greutate-Pierdere Sfaturi pentru Fibromyalgia Suferitori - Sfaturi
  • DIETA CU FIBROMIALGIE: SFATURI CARE VĂ POT AJUTA - BUNASTARE -
  • Dieta în fibromialgie - ce alimente sunt indicate spre consum
  • Puteți pierde în greutate dacă sunteți însărcinată

Tai Chi Încă își desfășoară activitatea în societatea nord-americană, dar această rutină antică de exerciții chinezești minte-corp are potențialul de a ajuta persoanele cu dureri musculare regulate, precum cele care suferă de fibromialgie, să găsească o ușurare semnificativă.

Deja unele studii au arătat că tai chi poate ajuta la îmbunătățirea somnului și poate oferi ameliorare de depresie și o varietate de afecțiuni fizice iritante.

pierde grăsime la scăzut ab ardeți grăsimea de pe pecs

Cheia este să înveți cum să faci tai chi în mod corespunzător. Dacă nu locuiți pierderea în greutate sfaturi pentru persoanele care suferă de fibromialgie zonă care are o clasă de pierderea maximă în greutate în 8 luni chi, mergeți online, unde ar trebui să puteți găsi videoclipuri care prezintă tehnici adecvate. La fel ca alte exerciții fizice ușoare, inclusiv mersul pe jos și înotul, tai chi vă poate ajuta să vă mișcați mușchii, sporind astfel flexibilitatea și ajutând la atenuarea crampelor și durerii.

Acupunctura La prima vedere, acupunctura poate fi puțin intimidantă, în special pentru cei care nu au acordat atenție răspândirii sale rapide în popularitate în Statele Unite și Canada.

Dar acest tip de terapie are un corp în creștere de specialiști și pacienți care, împreună, sunt convinși că acupunctura poate ajuta cu o gamă largă de probleme de sănătate, inclusiv fibromialgia. Dacă nu sunteți familiarizați cu aceasta, acupunctura are potențialul de a spori modul în care funcționează receptorii cerebrali și, în același timp, de a reduce impactul semnalelor de durere. Studiile care examinează activitatea creierului au arătat că persoanele cu fibromialgie care sufereau acupunctură au văzut că durerea lor se diminuează semnificativ.

cel mai bun supliment de băutură pentru pierderea în greutate ajutați l pe lime să pierdeți în greutate

Masaj Terapia prin masaj a devenit rapid una dintre cele mai populare metode de tratare a mușchilor dureroși, indiferent dacă sunt în partea inferioară a spatelui, șolduri sau în altă parte a corpului.

Pentru persoanele care s-au luptat cu durerile musculare de ani de zile, terapia prin masaj poate avea un impact dramatic pozitiv asupra vieții lor, oferindu-le capacitatea de a face lucruri pe care cândva le credeau imposibile de realizat.

Aceleași beneficii pot fi disponibile și persoanelor care se luptă cu fibromialgia. Un studiu recent a constatat că pacienții cu fibromialgie care au fost supuși unei terapii de masaj pentru o serie de 20 de ședințe care durează fiecare o oră și jumătate au constatat că au suferit mult mai puține dureri și chiar anxietate în urma acelor ședințe.

Având în vedere că un număr tot mai mare de companii includ acum terapia de masaj în pachetul de beneficii de grup, nu a existat pierderea în greutate sfaturi pentru persoanele care suferă de fibromialgie un moment mai bun pentru a încerca.

cryo pierdere în greutate efecte secundare burta grăsime pierde în mod natural

Pierderea în greutate Pierderea în greutate: este adesea soluția pentru durere și disconfort, în special cea care afectează mușchii. Dar ce zici de scăderea în greutate are un impact atât de dramatic asupra fibromialgiei și a afecțiunilor similare? Răspunsul are mult de-a face cu modul în care greutatea fizică excesivă afectează corpul și în special mușchii și oasele. Cu cât este mai aproape de greutatea lor recomandată, cu atât sunt mai puține șanse să se lupte cu mușchii dureroși și oasele dureroase, deoarece acele părți ale corpului nu sunt la fel de supraîncărcate.

În esență, prin scăderea greutății, reduceți presiunea exercitată pe oase, articulații și mușchi. Desigur, pierderea în greutate nu are loc peste noapte, așa că purtați o conversație sinceră cu medicul dumneavoastră înainte de a vă lansa în orice fel de program de slăbire.

Aplicați căldură Persoanele cu fibromialgie suferă adesea dureri musculare intense și spasme care pot face mai dificilă decât de obicei îngrijirea chiar și a celor mai elementare activități zilnice.

Se recomandă consultarea medicului Recomandări dovedite științific pentruDieta cu fibromialgie nu există în acest moment. Cu toate acestea, mulți pacienți raportează că simptomele lor s-au îmbunătățit datorită unei diete speciale. În special, există dovezi că o dietă puternic bazată pe plante ar putea avea un efect pozitiv. Citiți aici ce dietă poate ajuta potențial persoanele cu fibromialgie.

O modalitate de a ajuta la ameliorarea unora dintre aceste dureri și disconfort este aplicarea căldurii, un remediu simplu și natural la domiciliu care poate avea un impact imediat. Despre ce fel de căldură vorbim? Un duș fierbinte este util, dar îmbibarea într-o baie caldă timp de douăzeci de minute sau mai mult poate avea un efect mai durabil asupra durerii. Pentru rezultate și mai bune, adăugați săruri epsom în baie, deoarece acestea vă pot ajuta să vă calmeze mușchii și să vă ajute să vă relaxați după o zi lungă.

Acest remediu poate îmbunătăți, de asemenea, fluxul de sânge prin corp, care poate avea un impact pozitiv asupra durerii fibromialgiei.

7 sfaturi de urmat în timpul dietei

Aplicați la rece Aplicarea căldurii pe mușchi ca un duș sau o baie fierbinte poate ajuta la încurajarea fluxului de sânge prin corp și la ameliorarea durerii persoanelor cu fibromialgie. Dar poate fi și mai benefic să folosești căldura în coordonare cu aplicarea frigului, cum ar fi prin intermediul unor cuburi de gheață ambalate într-o pungă de plastic.

Prin deplasarea între cald și rece, puteți ajuta la restrângerea vaselor de sânge și la reducerea inflamației care poate provoca dureri musculare la persoanele cu fibromialgie.

medicament pentru diabet care slabeste a pierdut cam greutatea pe familia modernă

Încercați să comutați comanda mai întâi căldură sau frig pentru a vedea care metodă funcționează cel mai bine pentru durerea musculară.

Melatonina Mulți oameni cu fibromialgie au probleme cu somnul, în mare parte din cauza durerii musculare care însoțește adesea afecțiunea. Pentru a ajuta la această problemă, mulți pacienți cu fibromialgie folosesc medicamente puternice pentru somn, care pot veni cu o listă lungă de efecte secundare urâte, de la grogginess în dimineața următoare până la stomac deranjat și alte probleme digestive.

Este posibil să puteți evita unele dintre aceste probleme încercând în schimb melatonina, o soluție naturală de somn care poate fi dobândită sub formă de supliment.

Ce este fibromialgia

Multe persoane cu probleme de somn consideră că melatonina are același impact ca și pastilele de dormit cu mai puține efecte secundare. Doar asigurați-vă că discutați despre utilizarea melatoninei cu medicul dumneavoastră înainte de a începe să o utilizați.

Întindere regulată Întrucât atât de mulți pacienți cu fibromialgie se luptă cu durerea musculară care poate dura toată ziua și poate face somnul deosebit de dificil, există unele beneficii dovedite în desfășurarea de sesiuni regulate de întindere pentru a ajuta la aducerea flexibilității mușchilor și a țesutului conjunctiv.

Îmbunătățind flexibilitatea mușchilor, puteți contribui la construirea rezistenței acestora, permițându-vă să efectuați mai multe activități fizice fără a suferi dureri debilitante. Desigur, fiecare caz de fibromialgie este diferit, ceea ce înseamnă că tipurile de întinderi pe care le efectuați trebuie adaptate la situația dvs.

Discutați cu medicul dumneavoastră despre lucrul cu un kinetoterapeut pentru a dezvolta o rutină eficientă de întindere.