6 Greșeli de pierdere în greutate pentru a evita SparkPeople

Pierderea în greutate nu reflectată pe scară

Slăbitul și controlul greutății, recomandări bazate pe dovezi științifice | panavaida.ro

Cât cântărești? În timp ce nu este o întrebare, cei mai politicoși oameni cer, majoritatea dintre noi probabil știu răspunsul. Indiferent dacă vă cântăriți în această dimineață, ieri sau săptămâna trecută, există șanse mari ca pasul pe o scară să fie ceva ce faceți în mod regulat.

Studiile au arătat că cântărirea în mod regulat vă poate ajuta să vă mențineți pierderea în greutate pe termen lung. Este minunat, dar dacă nu ați pierdut încă greutatea?

4 modalități de a urmări progresul în scădere în greutate

În acest caz, trecerea pe scară poate să nu fie cea mai pozitivă experiență. Unele gânduri comune pe care le puteți avea: "Am câștigat 5 lbs de ieri? Ce-i în neregulă cu mine?

conversia pierderii în greutate ez shop burner de grăsime

Uneori scara poate ajuta, dar uneori poate dauna. Să cântărești sau să nu cântărești? Pentru unii dintre voi, ideea că nu știți greutatea dvs. Acest lucru este adevărat, în ciuda faptului că o scală, spre deosebire de fasolea pierderea în greutate nu reflectată pe scară, are tot felul de emoții, gânduri și credințe atașate la ea.

Fresh articles

În momentul în care pasi pe ea, decideți lucruri despre dvs. Este adesea legat de imaginea corpului nostru, lucru pe care mulți dintre noi ne luptăm regulat.

jam arde grăsime lipostop pareri

Pentru unii oameni, scara este un instrument important și util pentru menținerea pierderii în greutate, dar, pentru alții, poate împiedica succesul. La care grupă intrați? Dacă nu sunteți sigur, aflați mai multe despre motivele pentru care s-ar putea să doriți să scoateți scara.

Pierderea în greutate nu este reflectată pe scară

Numai ce am inceput? S-ar putea să dați scara Scala este un instrument excelent pentru persoanele care mențin pierderea în greutate. Văzând greutatea lor în fiecare zi este o modalitate de a vă asigura că ei stau pe drumul lor cu dieta lor și programul de exerciții fizice. Cu toate acestea, dacă începeți doar un program de scădere în greutate, numărul de pe scară poate fi înșelător, ceea ce face să credeți că nu faceți progrese chiar și atunci când sunteți.

În primul rând, când începeți să faceți exercițiul, progresul pe care îl faceți se întâmplă în interiorul corpului dvs. Inima ta învață cum să pompezi sângele mai eficient, corpul tău creează mai multe mitocondrii ca răspuns la această nouă cerere și muschii tăi devin din ce în ce mai puternici pentru a te adapta la antrenamentele tale.

pierde greutatea henderson nv dieta de slabire fix la fix

Acestea sunt lucruri care pur și simplu nu vor apărea pe o scară. Din păcate, munca grea a dietei și a exercițiilor fizice nu este întotdeauna reflectată pe scara pentru exerciții noi, mai ales în primele câteva săptămâni.

10 „Reguli” pentru pierderea în greutate Medicii vor să nu mai urmați

Câteva lucruri care se pot întâmpla când începeți un program de scădere în greutate: Rezultate întârziate - Cât durează modificările de greutate pentru a fi afișate pe scară? Cei mai mulți dintre noi au nevoie de mai multe săptămâni de dietă și exerciții fizice înainte de a vedea schimbări semnificative pe scară, și chiar și atunci putem obține citiri diferite pe baza fluctuațiilor de greutate de zi cu zi. Așteptări nerealiste - Când lucrați din greu la antrenamentele și dieta dvs.

arde biochimie de grăsime cum de a pierde patinajul cu role de greutate

Viziunea tunelului - ne concentrăm astfel încât să blocheze alte lucruri pe care le scoatem din antrenamentele noastre. Recompensele pe termen lung ale exercițiilor fizice nu sunt întotdeauna evidente atunci când sunteți începători și uitați că există alte motive pentru a vă exercita și a mânca sanatos.

Aici, medicii specializați în scăderea în greutate explică tactica pe care ar trebui să o ignorați și cele pe care merită să le acordați atenție. Nu vă concentrați doar pe o dietă, concentrați-vă pe un stil de viață sănătos ". Griebeler folosește o abordare holistică pentru pacienții săi, care include nutriția, dar abordează și controlul poftei de mâncare, psihologia din spatele comportamentelor alimentare, exerciții fizice, stres și somn mai multe despre asta într-un minut. Toți acești factori pot contribui la creșterea în greutate și pot preveni pierderea în greutate. Luați stresul, de exemplu.

Dacă sunteți descurajat de ceea ce vedeți pe scară, vă recomandăm să vă cântăriți o dată pe lună, mai degrabă decât zilnic sau săptămânal, pentru a vă oferi corpului timp să se adapteze la ceea ce faceți. Doar scoateți scara din amestec pentru o vreme pentru a vedea dacă se schimbă ceva pentru tine mental.

6 moduri de a câștiga bătălia de slăbit

S-ar putea să știți că sunteți mai motivați atunci când eliminați această descurajare. O alta optiune este sa-ti schimbi concentrarea de la minutiae a pierderii in greutate si sa te concentrezi pe ceea ce ai de fapt nevoie sa faci sa ajungi acolo, cum ar fi: Afișați-vă pentru antrenamentele dvs.

Acum aveți ceva tangibil pe care îl puteți urmări în mod regulat. Văzând un calendar al antrenamentelor completate vă va da un sentiment de succes că scara nu ar putea.

Greutate în funcţie de înălţime: află câte kilograme e normal să ai! Cum să cântărești fără greutăți acasă.

Noțiuni de bază pentru a cunoaște corpul dvs. Luați primele câteva săptămâni pentru a experimenta, a vă condiționa corpul și pentru a afla ce vă este capabil.