CUM SĂ SLĂBEȘTI 25 DE KILOGRAME ÎN 8 SĂPTĂMÂNI - DIETE PENTRU PIERDEREA ÎN GREUTATE - 2021

Pierderea în greutate 25 de lire sterline

Pasul 3 Ți-a recomandat recent medicul să faci pași serioși pentru a pierde câteva kilograme?

de ce bebelușii își pierd greutatea

Nu esti singur. Fie că este vorba de îmbunătățirea stării de sănătate sau a calității vieții, de a le spori starea de spirit, de a-și schimba pierderea în greutate 25 de lire sterline sau de o combinație a tuturor celor trei, milioane de oameni lucrează din greu pentru a slăbi și a-și atinge obiectivele.

Stabiliți un obiectiv realist, realizabil pentru 8 săptămâni Pierderea în greutate necesită muncă grea - indiferent de cât de repede încerci să slăbești. O pierdere în greutate de 25 de kilograme în opt săptămâni este excepțional de agresivă și necesită dedicație și efort extrem.

Vestea bună este că pierderea a 25 de lire sterline în trei luni este un obiectiv ambițios, dar realist, dacă te angajezi să reușești. Iată câteva sfaturi pentru a începe. Cheia pentru a obține pierderea în greutate durabilă este să urmați ghidul sigur de 1 până la 2 kilograme pe săptămână, conform Centrelor pentru Controlul și Prevenirea Bolilor CDC. Dietele accidentale sunt nesănătoase, iar greutatea pe care o pierzi este probabil să revină atunci când reiei o dietă normală.

topurile rezervoarelor de slăbire

Pentru a pierde 25 de kilograme în trei luni, va trebui să reduceți semnificativ caloriile; cu toate acestea, cu unele modificări dietetice inteligente și exerciții fizice sporite, vă puteți atinge obiectivul, menținând în același timp o sănătate bună. Iată un ghid pentru utilizarea MyPlate pentru a vă atinge obiectivele.

Pasul 2 Construiți un plan de masă care să vă îndeplinească obiectivul caloric și puneți accentul pe alimentele bogate în nutrienți, cum ar fi proteinele slabe, fructele și legumele.

pierde în greutate în casa ta

Alimentele dense în nutrienți sunt cele care împachetează o mulțime de micronutrienți în alimente cu conținut scăzut de calorii. MyPlate vă poate ajuta să determinați ce alimente sunt cele mai bune. Pasul 3 Tăiați mai întâi caloriile goale. Când evaluați ceea ce mâncați în fiecare zi la greutatea actuală, este posibil să găsiți economii mari doar prin reducerea articolelor inutile.

1 lună pierdere în greutate înainte și după

De exemplu, puteți reduce consumul zilnic de calorii cu până la de calorii, doar sărind sifonul o dată pe zi și specialul mocha java din cafeneaua locală. Pasul 4 Mănâncă trei mese pe zi și încorporează una sau două gustări în ținta ta de calorii. Reducerea caloriilor nu ar trebui să însemne niciodată sări peste mese.

CUM SĂ SLĂBEȘTI 25 DE KILOGRAME ÎN 8 SĂPTĂMÂNI - DIETE PENTRU PIERDEREA ÎN GREUTATE - 2021

Mâncarea este combustibil, iar corpul tău are nevoie de un aport constant pentru a-ți menține metabolismul fredonând. Aportul constant vă va ajuta să faceți față poftelor neașteptate.

Pierderea in Greutate, Eliberarea Kilogramelor in Plus, Algoritm de Pierdere a Greutatii

Pasul 5 Măsurați-vă porțiile. Odată ce v-ați stabilit obiectivul caloric, contabilitatea exactă este o necesitate. Pasul 6 Urmăriți ceea ce mâncați și amintiți-vă că o zi proastă nu înseamnă că totul este pierdut.

pierdere în greutate mt vernon il

Puteți compune excesul de calorii dintr-o zi proastă încet în restul săptămânii, prin exerciții fizice și prin reducerea suplimentară a caloriilor. Exercițiu Pasul 1 Efectuați exerciții cardio moderate până la viguroase, cum ar fi jogging și înot 30 - 60 de minute pe zi.

Cum să pierzi 25 de lire sterline în trei luni

Utilizați un calculator de calorii online, cum ar fi MyPlate, pentru a estima arderea de calorii pe care o obțineți pentru diferite activități. Amintiți-vă, nu toate exercițiile se întâmplă la sala de sport. Treburile solicitante fizic de weekend, cum ar fi munca în curte, sunt arzătoare semnificative de calorii. Pasul 2 Antrenează-ți mușchii de două ori pe săptămână ridicând greutăți sau făcând flotări, V-up-uri, genuflexiuni și chinup-uri.

ce e bine sa mananci dimineata ca sa slabesti

Aceste activități construiesc țesutul muscular, ceea ce ajută la creșterea metabolismului. Pasul 3 Variați antrenamentele pentru a preveni plictiseala și pentru a preveni rănirea excesivă. De exemplu, utilizați o bicicletă staționară într-o zi, apoi faceți o plimbare rapidă pe teren deluros în următoarea zi.

Pierderea în greutate 60 de lire sterline Un kilogram este de aprox. Deci, 2 lb pe kilogram este de aprox. Dan Barber: Cum m-am îndrăgostit de un pește iulie