Power Walker pierde 150 de lire sterline

Pierdere în greutate peste 150 de lire sterline

Modificări comportamentale pentru a vă ajuta să slăbiți O scădere în greutate de 15 kilograme în două luni este ambițioasă, dar posibilă, dacă aveți un plan dietetic concentrat și dacă vă angajați în exerciții regulate. Va trebui să pierdeți aproximativ două kilograme pe săptămână, în mod constant - o rată la capătul superior al gamei sigure și durabile, conform Centrelor pentru Controlul și Prevenirea Bolilor.

Pentru a-ți atinge obiectivul, planifică să faci câteva revizuiri relativ agresive la obiceiurile tale alimentare, la dimensiunile porțiilor și la programul de exerciții. Creați un deficit de calorii Pierderea în greutate pierdere în greutate peste 150 de lire sterline rezultatul consumului de mai puține calorii decât arzi.

pierdere în greutate peste 150 de lire sterline

Deoarece o kilogramă de grăsime corporală este egală cu 3. Împărțiți acest lucru cu două luni sau opt săptămâni și trebuie să faceți acest deficit 6. Mulți oameni vor găsi că atingerea acestui deficit prin reducerea exclusivă a consumului de alimente și băuturi este o faptă imposibilă. Mulți adulți ard între 1.

Privarea de de calorii zilnic i-ar pune sub recomandarea minimă de 1. A mânca atât de puține calorii ar crea, de asemenea, un sentiment de lipsă în timpul celor două luni și ar duce la pierderea masei musculare.

7 transformări uimitoare pentru a pierde în greutate

Majoritatea oamenilor trebuie să-și mărească arderea zilnică de calorii cu exerciții fizice și alte mișcări suplimentare pentru a atinge cu succes un deficit. O lucrare publicată într-un număr din al Obesity Reviews a arătat că programele de slăbire care implică dietă și exerciții fizice au dus la o scădere în greutate mai mare și mai durabilă.

Stabiliți necesarul caloric zilnic - sau despre câte calorii ardeți în pierdere în greutate peste 150 de lire sterline. Utilizați un calculator online care ține cont de vârsta, sexul și dimensiunea dvs.

16 obiceiuri sănătoase ale oamenilor care au pierdut 20 de kilograme

Apoi, determinați câte mai puține calorii trebuie să consumați și câte calorii trebuie să ardeți pentru a vă atinge obiectivul. Exercițiu pentru a pierde 15 kilograme în două luni Exercițiul fizic de de minute pe săptămână cu un cardio de intensitate moderată vă întărește sănătatea, dar veți avea nevoie de cel puțin de minute pentru a obține o pierdere semnificativă în greutate, potrivit Colegiului American de Medicină Sportivă.

Caloriile pe care le ardeți în timpul exercițiilor fizice depind de mărimea dvs.

pierdere în greutate peste 150 de lire sterline

De exemplu, durează aproximativ o oră de înot ture, jogging sau tenis, pentru ca o persoană de de kilograme să ardă până la de calorii. Angajarea în antrenamentul de forță ajută în mod regulat la compensarea pierderii musculare în timpul pierderii în greutate și, de asemenea, vă îmbunătățește capacitatea de a pierde în greutate.

Pierdere în greutate povesti de succes 150 de lire sterline

Sporiți mai mult rata de ardere a caloriilor cu activități care nu fac exerciții fizice, cum ar fi treburile casnice și munca în curte, parcarea mai departe în parcare și agitarea.

În loc să te uiți la televizor sau să te joci pe computer în timpul liber, ia-ți un hobby mai activ care te menține în mișcare.

pierdere în greutate peste 150 de lire sterline

Cu modificări conștiincioase la nivelul activității zilnice - inclusiv să stai mai mult decât să stai și să mergi mai des - vei avea potențialul de a crește arderea zilnică cu până la de calorii.

Modificări dietetice pentru a pierde 15 lire sterline în două luni Chiar și cu mișcare și exerciții suplimentare, cel mai probabil va trebui să tăiați aproximativ de calorii zilnic pentru a crea un deficit care vă determină să pierdeți 15 kilograme în două luni.

Începeți prin a reduce la minimum consumul de alimente cu un conținut ridicat de zaharuri și grăsimi.

  • Informații privind pierderea în greutate
  • Pierdere extremă în greutate - Povești de pierdere în greutate de succes - Sănătate
  • 16 obiceiuri sănătoase ale oamenilor care au pierdut 20 de kilograme - Pierdere În Greutate
  • Sehen Дети чугунных богов - Kostenlos Online de
  • Pierdere în greutate povesti de succes de lire sterline Lire pierdere greutate Add: irofyjim4 - Date: - Views: - Clicks: 99 Acest cuplu de Indiana a coborât mai mult de de lire sterline, documentând călătoria lor pe Instagram la fatgirlfedup.
  • Politica De Confidențialitate 16 obiceiuri sănătoase ale oamenilor care au pierdut 20 de kilograme Căutați o inspirație majoră pentru pierderea în greutate pentru noul an?
  • Deși creatorul de la Grey Anatomy and Scandal a scăzut greutatea în urmă cu aproximativ doi ani, ea este încă uimită și tulburată de modul în care oamenii, chiar și străinii, au reacționat la transformarea ei.
  • Pierde folie de corp gras

Boabele rafinate și dulciurile sunt o sursă slabă de nutrienți și sunt o sursă principală de calorii în dieta americană. Exemple de poți să pierzi greutatea cu mai puțin somn de evitat includ delicatese la cuptor, pâine albă și paste, bomboane, sifon, cereale pentru micul dejun îndulcite și biscuiți și chipsuri. Alegeți bucăți mai slabe de carne în loc de friptură marmorată sau carne procesată, cum ar fi cârnații și prânzul.

pierdere în greutate peste 150 de lire sterline

De asemenea, veți dori să vă limitați consumul de alcool - ceea ce adaugă calorii și vă înnebunește judecata atunci când vine vorba de alegerea alimentelor de calitate. Încărcați farfuria cu generozitate cu legume verzi cu frunze la majoritatea meselor.

Cum să pierzi 15 lire sterline în 2 luni

Includeți o porție modestă de proteină slabă - exemplele includ pui cu carne albă, tofu, friptură de flanc și pește - și o porție de cereale integrale, cum ar fi orez brun sau orz. Gustă pe o mână mică de nuci sau ia iaurt cu conținut scăzut de grăsimi, fructe proaspete, legume tăiate sau biscuiți din cereale integrale cu brânză cu conținut scăzut de grăsimi.

Modificări comportamentale pentru a vă ajuta să slăbiți Când încercați să slăbiți aproape două kilograme pe săptămână, va trebui să schimbați ceea ce mâncați, precum și modul în care mâncați. Luați în considerare răspândirea caloriilor în mai multe mini-mese în timpul zilei, fără a mânca mai mult.

În acest fel, este posibil să vă fie mai ușor de gestionat foamea.

„Am pierdut peste 300 de lire sterline!”

Evitați săriți peste mese, ceea ce vă încurajează să vă simțiți mai târziu. Rămâneți în concordanță cu obiceiul de a alege alimente sănătoase și porții moderate. Fundația Națională a Somnului vă recomandă, de asemenea, să dormiți șapte până la nouă ore pe noapte pentru a promova o greutate sănătoasă.

Strategiile nealimentare pentru a face față stresului vă ajută, de asemenea, să vă cauzați pierderea în greutate. Faceți o baie, sunați un prieten sau mergeți la o plimbare în loc să mâncați cu stres, ceea ce vă va deraia rapid obiectivul zilnic de calorii.

pierdere în greutate peste 150 de lire sterline

Va trebui să vă țineți îndeaproape de planul dvs.