aperitivele

Pierdere de grăsime bowl chipotle, Castron de chipotle cu pierdere de grăsime, Cum să mănânci sănătos la Chipotle: 6 sfaturi simple

Tu ce crezi? Pe măsură ce vă îndreptați pentru următoarea dvs. Dar o privire în jurul oricărui schimb interstatal și este clar că o călătorie rutieră înseamnă, de obicei, trecerea printr-un pustiu de mâncare rapidă și mâncare ieftină.

19 idei uimitoare de castron de smoothie de pe instagram - Rețete -

Sigur, în aceste zile, fiecare loc, de la Wendy's la Mickey D, oferă un fel de salată, dar unele dintre ele sunt la fel de rău ca un sandviș de pui prăjit cu adâncime sau un hamburger cu mașină slathered. Dilema: Ce să alegeți, astfel încât să nu vă deramați dieta, dar, de asemenea, vă satisfaceți pofta de fast-food.

Iată care sunt alegerile de top care vă vor alimenta kilometri, dar nu vă vor pune în comă alimentară. Dacă sunteți în căutarea unui sandwich și a unei părți, comandați sandvișul de vită original și o salată laterală tocată combinate, furnizează de calorii, 17 grame de grăsime și 28 de grame de proteine. Și, în timp ce pot părea ispititori, evitați cartofii prăjiți mari sau veți petrece următorii de kilometri încercând să vă dați seama cum să ardeți cele de calorii în plus pe care tocmai le-ați consumat.

Cel mai rău: Miere-Chipotle Crispers® și vafe Pentru a vă ajuta să comandați articolele potrivite din meniul Chili's, am vorbit cu experții, căutând înțelepciune de la nutriționiști și dieteticieni despre cele mai bune și mai rele aperitive, salate și opțiuni de friptură disponibile în meniu. Mai jos sunt câteva dintre opțiunile de masă pe care le sfătuiesc să le comande data viitoare când faceți o vizită la acest restaurant Tex-Mex - și care ar trebui să evitați să mâncați. Deoarece restul meniului este greu pentru brânză și ingrediente prăjite, ea explică faptul că această opțiune iese în evidență ca o aplicație mai ușoară datorită toppingului său proaspăt de pico de gallo.

Credit: Arbys S-ar putea să credeți că sandvișurile Market Fresh sunt cea mai bună alegere din meniu, dar la de calorii un pop, există opțiuni mai pierdere de grăsime bowl chipotle de făcut. Burger King: Whopper Jr. Probabil că vă dați seama că Whopper la de calorii și 37 de grame de grăsimi nu este un aliment sănătos, dar ce se întâmplă cu celelalte elemente din meniu? Ești mai bine să obții un Whopper Jr. Credit: Burger King Probabil că vă dați seama că Whopper la de calorii și 37 de grame de grăsimi nu este un aliment sănătos, dar ce se întâmplă cu celelalte elemente din meniu?

Dar există opțiuni mai sănătoase disponibile la Dunkin 'Donuts.

pierdere dramatică în greutate după naștere modificări simple pentru a pierde grăsimea

Învelișul de trezire cu șuncă, ouă și brânză conține de calorii, însoțit de 10 grame de proteine, așa că veți obține mai mult decât furnizează gogoși de grăsime și zahăr. În ceea ce privește băuturile, economisiți-vă câteva calorii pierdere de grăsime bowl chipotle, sărind băuturile Coolatta și comandând, în schimb, cafea proaspătă preparată cu un strop de lapte degresat. Credit: Dunkin 'Donuts În timp ce veți dori să săriți gogoși și cruceri, ar trebui să evitați, de asemenea, cârnații, oul și brânza pe un croissant vine cu peste de calorii.

Pentru economii suplimentare de calorii, comandați un piept de pui la grătar, care are de calorii și 6 grame de grăsime. În ceea ce privește părțile, alegeți din boabele verzi, porumb pe coacăză sau piure de cartofi țineți șuvița.

Fiecare dintre aceste părți este sub de calorii. Săriți biscuitul și veți economisi încă de calorii și 8 grame de grăsime. Credit: KFC Chemarea colonelului - ce vei alege?

Chipotle Style Burrito - Chipotle Style Burrito Recipe - Burrito Recipe

Pentru a economisi cele mai multe calorii și grăsimi, mergeți ușor pe brânză, țineți mayo și, în schimb, topiți burgerul tău singur cu ketchup, muștar și orice legume puteți găsi.

Economisiți de calorii și economisiți un nivel scăzut de carbohidrați comandând Stil proteic; veți obține un burger înfășurat într-o frunză de salată și nu o chiflă. Alegeți slănină sau șuncă canadiană și săriți carnea bogată în grăsimi, precum slănină și cârnați.

Arderea grăsimii șoldului. 15 alimente care contribuie la arderea grasimilor

Cu toate acestea, dacă mai doriți experiența burgerului, una simplă este de de calorii și 8 grame de grăsime. Îți este foame de puțină nostalgie? Un McNuggets cu șase bucăți de pui are calorii și 12 grame de grăsime fără a conta sosurile. Panera: sânul turcesc afumat pe pâine de țară Panera poate părea sănătoasă, dar aceste sandvișuri uriașe pot împacheta destul de mult calorie!

1. Arby's: Roast Turkey & Swiss Wrap

Optați pentru un sandwich de pâine afumată pe paine de țară, care are de pierdere de grăsime bowl chipotle. Dacă sandvișul tău are focacele bogate în calciu, nu-ți fie teamă să ceri pâine cu cereale integrale în locul unor calorii majore.

Două dintre bolurile de bulion - Thai Garden Chicken Wonton calorii și 6 grame de grăsime și Bolul Quinoa de Lentilă cu ouă fără cușcă de calorii și 11 grame de grăsime - vor fi atât de umplute, cât și mai scăzute. O alegere solidă pentru o parte ar fi o ceașcă de supe cu conținut scăzut de grăsimi, pe bază de bulion cum ar fi legumele de grădină cu pesto, tăița de pui sau fasolea vegetală neagră.

pierde greutatea rapidă simt plină mancare keto livrare

Credit: Panera Pan Panera poate părea sănătoasă, dar aceste sandvișuri uriașe pot împacheta destul de mult calorie! O alegere solidă pentru o parte ar fi o ceașcă de supe cu conținut scăzut de grăsimi, pe bază de bulion cum ar fi Leguma de grădină cu Pesto, Fidea de pui sau Fagurele vegetariana neagră.

Sbarro: Pizza cu Veggie cu crustă subțire Stromboli-ul ăla umplut cu cârnați, piper și două brânzeturi sună de parcă va ajunge la fața locului, dar vrei într-adevăr acea bombă de intestin care stă în stomac în timp ce treci de la stat la stat?

  1. Castron de chipotle cu pierdere de grăsime, Cum să mănânci sănătos la Chipotle: 6 sfaturi simple
  2. Cele mai bune și mai proaste articole din meniu la chili's - Restaurante -
  3. Ardere si crestere - Depozitarea și arderea grăsimilor
  4. Nu numai că sunt plăcuți pentru ochi, ci traduc beneficiile de pierdere în greutate ale unui smoothie într-o opțiune substanțială, oricând pentru masă.
  5. CELE 14 CELE MAI SĂNĂTOASE ALIMENTE PE POST - MÂNCAT SĂNĂTOS -
  6. Pierderea în greutate care merge foarte lent

În schimb, alege o opțiune mai sănătoasă, cum ar fi o salată laterală, împreună cu o felie de pizza subțire de crustă, completată cu legume și sos de roșii. Atunci când căutați să economisiți calorii, cel mai bun pariu este să evitați pârtiile cu tigaie și umplutură și să optați pentru cruste subțiri sau manuale. Alegeți toppinguri de legume peste carne bogată în grăsimi și sos de roșii peste baze de brânză și ulei de măsline.

Credit: Getty Images Stromboli-ul ăla umplut cu cârnați, piper și două brânzeturi sună de parcă va ajunge la fața locului, dar vrei într-adevăr acea bombă de intestin care stă în stomac în timp ce treci de la stat la stat? Starbucks: cafea preparată cu lapte non-gras Știți deja că venti mocha latte cu sirop suplimentar și frișcă nu este cea mai bună alegere din meniu.

Dar știai că există câteva alegeri surprinzător de sănătoase, care îți vor da bucuria pe care o cauți fără graba de zahăr? O cafea simplă, preparată cu un strop de lapte fără grăsimi oferă mai puțin de 30 de calorii, iar lattesul subțire este o altă alegere bună. În general, atunci când comandați la acest magazin de cafea, alegeți băuturi fără grăsime sau slabe și țineți biciul și siropurile aromate. Credit: Starbucks Știți deja că venti mocha latte cu sirop suplimentar și frișcă nu este cea mai bună alegere din meniu.

Arderea grăsimii șoldului. Cu alte cuvinte, vrei o strategie de dietă care combină avantajele ambelor tipuri de programe de mai sus astfel încât depozitarea și arderea grăsimilor poţi fi cât mai masiv şi cât mai definit pe parcursul întregului an.

Metrou: Sandwich pentru sân Turcia de 6 inci Călătorii de multe ori se opresc la submarketuri, crezând că vor face favoarea lor, alegând un sandwich peste burger și cartofi prăjiți. Dar în funcție de ceea ce alegeți, acel sub aparent inocent poate face la fel de multe daune dietei. Pepperoni, salam și bologna toate ambalează un pumn de calorii, datorită conținutului ridicat de grăsimi.

Alegeți pâine cu cereale integrale și pierdeți mayo.

puterea pierderii în greutate mănâncă mai mult pentru a pierde grăsime

Un sub piept de curcan de șase inci are de calorii 30 de grame de grăsimeiar șunca din pădurea Neagră este de 40 de grame de grăsime. Credit: metrou Călătorii de multe ori se opresc la submarketuri, crezând că vor face favoarea lor, alegând un sandwich peste burger și cartofi prăjiți.

Taco Bell: Fresco Tacos Soft La această graniță, există câteva alegeri care îți vor rupe bugetul de calorii, în timp ce altele te vor alimenta frumos. Evitați orice etichetă XXL, cu excepția cazului în care doriți ca dimensiunea cămășii.

CHIPOTLE SLIM-DOWN # 1

Burritos XXL la grătar Stuft ambalează de două ori mai multe calorii și grăsimi decât Pierdere de grăsime bowl chipotle Supreme, care sunt încă suficient de mari pentru a satisface. Dacă doriți un burrito, mergeți la Burotul pentru încărcătorul de pui Chipotle la de calorii și 16 grame de grăsime.

Sau atingeți meniul Fresco și obțineți două Taco-uri Fresco Soft pentru un total de de calorii, alegând fie pui mărunțit, fie carne de vită.

Economisiți și mai multe calorii ținând smântâna și brânza; în schimb adăugați salată suplimentară și salsa. Credit: Taco Bell La această graniță, există câteva alegeri care îți vor rupe bugetul de calorii, în timp ce altele te vor alimenta frumos.

Tim Horton's: Parcul de iaurt grecesc Este de la sine înțeles că Tim Bits adică găuri de gogoașă și prăjituri de mere, care vă lasă flămând 20 de mile pe drum, trebuie evitate în următoarea călătorie rutieră.

Ai nevoie de un mic dejun pe partea sănătoasă?

Dar castronul dvs. Eticheta furnizată aici include pui, guacamole, brânză, fasole neagră, orez brun, salsa de porumb și salată verde. Deci, ce se întâmplă atunci când puneți castronul într-un ambalaj pentru a crea un burrito? Tacos-urile sunt, de asemenea, un element de meniu popular la Chipotle. Cele mai sănătoase opțiuni din meniul Chipotle Puteți construi o salată relativ sănătos la Chipotle.

Optați pentru un parfait de iaurt grecesc cu de calorii sau făină de ovăz cu fructe de pădure la calorii. Pentru un sandviș la micul dejun, mergeți la Muffin-ul englezesc cu albușuri de ou, friptura și brânză la de calorii dar 70 de grame de grăsime!

Pentru prânz, optează pentru o ciorbă cu conținut scăzut de grăsimi, precum Hearty Vegetable sau unul dintre paninișii slabi din meniu. Credit: Tim Horton's Este de la sine înțeles că Tim Bits adică găuri de gogoașă și mâncarea de mere, care vă lasă înfometat la 20 de mile pe drum, trebuie evitate în următoarea călătorie rutieră.

Un mare oferă de calorii și doar 7 grame de grăsime, dar include 5 grame de fibre și 23 de grame de proteine. Aveți nevoie de o soluție de cartofi? Cartoful copt cu smântână și arpagic are calorii, în timp ce cartofii prăjiți conțin de calorii.

9 comenzi sănătoase Chipotle care satisfac - Restaurante

Cheeseburger are de calorii 13 grame de grăsime. Sau optează pentru un înveliș de pui la grătar, la de calorii și 10 grame de grăsime. Chipotle: Barbacoa Burrito Bowl Fără orez Chiar dacă Chipotle pare o alegere conștientă în ceea ce privește sănătatea, trebuie să vă parcurgeți drumul în jurul unui triumvirat al blocajelor rutiere din dietă: brânză, guac și smântână. The New York Times spune că ordinea medie de burrito și burrito în medie se ridică la aproximativ 1.