Ce este Dieta Endomorf?

Pierde în greutate endomorf rapid.

Au tendința de a avea o structură osoasă mai mare, pierde în greutate endomorf rapid poate construi cu ușurință mușchiul, dar adesea le este greu să își piardă grăsimea.

Coca cola pierde in greutate Japonia Câtă cafeină pentru pierderea de grăsime Pierderea în greutate a mandarinei tangy Ectomorf, Endomorf sau Mezomorf? Nimeni nu îți spune asta Follow on Instagram 2. Picioarele În primul ectomorful pierde în greutate cu ușurință, analizați-vă atent corpul și descoperiți zona cu cele mai multe grăsimi. Este importanat să antrenați zona care are nevoie, doarece dacă antrenați zona care are mai puține grăsimi veți obține mușchi, iar zona cu grăsimi va rămâne neatinsă.

O rată metabolică naturală mai lentă poate fi vinovatul, deci endomorfii trebuie să aducă cu siguranță modificări strategiilor de nutriție și de antrenament pentru a obține o pierdere în greutate eficientă.

Dacă acest tip de corp sună familiar, este posibil să doriți să urmați câteva sfaturi de bază pentru pierderea în greutate pentru a vă ghida eforturile de pierdere de grăsime.

Ectomorf, Endomorf sau Mezomorf? – Body-Art Wellness Club

Antrenamentul de rezistență construiește, de asemenea, mușchi slab activ metabolic, care promovează permanent un metabolism mai rapid. Nu vă fie teamă să continuați să ridicați greutăți în timp ce faceți dieta, deoarece acest lucru vă va ajuta să vă mențineți mușchiul în timp ce scăpați grăsimea corporală.

Cardio Cardio-ul este important pentru endomorfi, în special pentru că trebuie să ardă cât mai multe calorii. Autorul "Combat the Fat", Jeff Anderson, vă recomandă să faceți 30 de minute imediat după antrenamentul de antrenament pentru rezistență pentru a viza direct grăsimea corporală. Adăugați ședințe cardio suplimentare, după cum este necesar, dar avantajele arderii grăsimilor treptat adăugând o sesiune suplimentară pe săptămână sau încă minute în plus.

Ce este Dieta Endomorf? Sănătatea și fitness-ul nu sunt de o singură dimensiune-se potrivesc tuturor și acest lucru este valabil în special pentru dietele și stilurile de alimentație.

Tehnici de intensitate O modalitate excelentă de a crește intensitatea antrenamentului este să lovești mai frecvent sala de sport. În loc de trei zile pe săptămână, care este de obicei potrivit pentru întreținere, încercați cinci zile pe săptămână, de luni până vineri.

pierde în greutate endomorf rapid

De asemenea, reduceți timpul de odihnă între seturile de antrenament, odihnindu-vă doar 30 până la 45 de secunde înainte de a trece pe următorul set sau exercițiu.

Lawson recomandă seturi NA sau accentuate negativ, ceea ce înseamnă că reduceți greutatea la orice exercițiu la un număr lent de șase secunde. Dacă te antrenezi dimineața, ia-ți toate carbohidrații în prima parte a zilei și îi tai din mesele de seară.

Articole recente

Dacă lucrați noaptea, ar trebui să luați în continuare câteva carbohidrati imediat după antrenament. Cu toate acestea, chiar și în această fereastră anabolică, în care majoritatea carbohidraților sunt folosiți pentru reconstruirea mușchilor, endomorful poate experimenta în continuare depozitarea de grăsimi în exces.

Experimentați cu cantități diferite, începând cu 60 g imediat după antrenament și restul de carbohidrați răspândiți-vă printre mesele timpurii.

pierde în greutate endomorf rapid

Prin monitorizarea aspectului, a greutății corporale și a procentului de grăsime corporală, puteți ajusta numerele după cum este necesar.

Mersul prea scăzut de grăsimi nu oferă suficientă grăsime dietetică pentru a susține funcția hormonală corespunzătoare, rezultatul final fiind că organismul nu produce hormoni importanți pentru arderea grăsimilor și pentru formarea mușchilor în cantități suficiente, încetinind pierderea în greutate.

pierde în greutate endomorf rapid