Meniu cont utilizator

Pierde greutatea în șase luni. Informații și sfaturi pentru pierderea în greutate în timpul alăptării

Linia de jos Pentru multe femei, atingerea unei greutăți sănătoase după sarcină poate fi o luptă. Poate fi stresant având grijă de un nou-născut, adaptarea la o nouă rutină și recuperarea de pierde greutatea în șase luni naștere.

creative pierderi de pierdere în greutate pierderea în greutate groton ct

Cu toate acestea, este important să reveniți la o greutate sănătoasă după naștere, mai ales dacă intenționați să rămâneți gravidă în viitor. Acest articol analizează 16 metode bazate pe dovezi pe care le puteți utiliza pentru a pierde în greutate postpartum.

pierdere în greutate hendersonville nc ka chava recenzii de pierdere în greutate

Această creștere în greutate constă în copil, placentă, lichid amniotic, țesut mamar, mai mult sânge, mărire a uterului și depozite de grăsimi suplimentare 1, 2. Grasimile in plus actioneaza ca o rezerva de energie pentru nastere si alaptare. Cu toate acestea, creșterea în greutate în exces poate duce la prea multă grăsime.

Pentru a pierde in greutate la 15 kg în 3 luni

Aproape jumătate dintre femei câștigă mai mult decât cantitatea recomandată de greutate în timpul sarcinii 1. Consecințele păstrării acestei greutăți în exces includ: Riscul crescut de a fi supraponderal 3, 4, 5, 6.

Surse de informatie Semne de alarma: pierdere in greutate scadere in greutate involuntara Scaderea inexplicabila in greutate sau slabirea neintentionata — in special, daca este semnificativa sau persistenta — ar putea fi un semn al unei probleme medicale. Despre Este normal sa pierzi notabil in greutate dupa stresul schimbarii locului de munca, dupa un divort sau in urma pierderii unei persoane dragi. Insa, scaderea inexplicabila in greutate sau slabirea fara vreun efort precum dieta sau exercitii fizice — in special, daca este semnificativa sau persistenta — semnaleaza o afectiune. Cand sa te ingrijorezi si sa mergi la doctor Greutatea este influentata de aportul caloric, nivelul de activitate fizica, starea generala de sanatate, varsta, absorbtia substantelor nutritive, precum si de factori economici si sociali. Ce inseamna scadere in greutate semnificativa Nu se cunoaste cu precizie cand anume scaderea in greutate devine o ingrijorare medicala.

Riscul crescut de diabet și boli de inimă 2, 3, 7, 8. Un risc mai mare de complicații în sarcinile ulterioare 1, 9.

  • Pierde in greutate 15 kg 2 3 luni fără dietă Greutate sănătoasă de pierdut în 4 luni.
  • Obținerea gf pentru a pierde în greutate
  • Informații și sfaturi pentru pierderea în greutate în timpul alăptării
  • Cum să ardă grăsime de la sânii

Riscuri mai mari pentru sănătatea femeilor cu diabet gestațional 10, 11, 12, Următoarea listă oferă sfaturi bazate pe dovezi pentru a vă ajuta să pierdeți kilogramele în plus. Fii realist În ciuda a ceea ce multe reviste ale femeilor și poveștile despre celebrități ar putea crede, pierderea în greutate după sarcină poate dura timp.

Un studiu a descoperit că femeile au păstrat în medie 1—6,6 kilograme 0, kg din greutatea lor în greutate după 12 luni În funcție de câtă greutate ați câștigat în timpul sarcinii, este realist să vă așteptați că, în decurs de unu-doi ani, puteți pierde în jur de 10 kilograme 4,5 kg.

Dacă ai câștigat mai multă greutate, s-ar putea să găsești că vei ajunge cu câteva kilograme mai grele decât pierde greutatea în șase luni înainte de sarcină.

Linia de jos Pentru multe femei, atingerea unei greutăți sănătoase după sarcină poate fi o luptă. Greutatea corporala si numarul de calorii Poate fi stresant având grijă de un nou-născut, adaptarea la o nouă rutină și recuperarea de la naștere. Cu toate acestea, este important să reveniți la o greutate sănătoasă după naștere, mai ales dacă intenționați să rămâneți gravidă în viitor.

Desigur, cu o dietă bună și exerciții fizice, ar trebui să poți atinge orice nivel de pierdere în greutate pe care ți-l dorești. În timp ce cantitatea de greutate pe care o pierzi după naștere poate varia, cel mai important lucru este că te întorci la un interval de greutate sănătos.

Nu vă prăbușiți Dietele crash sunt diete cu foarte putine calorii care au ca scop sa te faca sa pierzi o cantitate mare de greutate in cel mai scurt timp posibil. După nașterea unui bebeluș, corpul tău are nevoie de o nutriție bună pentru a vindeca și recupera. În plus, dacă alăptați, aveți nevoie Mai Mult calorii decât normal 14, 17, O dietă săracă în calorii este probabil să lipsească de nutrienți importanți și probabil te va lăsa să te simți obosit.

Greutate sănătoasă de pierdut în 4 luni. Greutate pierdere principii malyshev elena

Acesta este opusul celor pe care le aveți nevoie atunci când aveți grijă de un nou-născut și când aveți probabil somn lipsit. Presupunând că greutatea dvs. De exemplu, o femeie care mănâncă 2. Pentru femeile care alăptează, studiile au descoperit că această cantitate de pierdere în greutate nu are efecte negative asupra producției de lapte sau asupra creșterii copilului 7, 14, Cu toate acestea, scăderea aportului cu aproximativ de calorii pe zi este în general sigură și vă va ajuta să pierdeți aproximativ 1 kilogram 0,5 kg pe săptămână.

Alăptați dacă puteți sau alegeți să Alăptarea are multe beneficii atât pentru mamă cât și pentru copil, inclusiv: Oferă nutriție: Laptele matern conține toți nutrienții de care un bebeluș trebuie să crească și să prospere în primele șase luni de viață 20, 21, Susține sistemul imunitar al bebelușului: Laptele matern conține de asemenea anticorpi importanți care vă ajută copilul să lupte împotriva virusurilor și bacteriilor 23, Reduce pierde greutatea în șase luni uterului: Alăptarea ajută uterul să se contracte și să revină la dimensiunea normală mai repede după naștere Scade riscul de boală la sugari: Sugarii alăptați au un risc mai mic de afecțiuni pulmonare, afecțiuni ale pielii, obezitate, diabet, leucemie și sindrom de moarte subită a sugarului SIDSprintre alte boli 26, 27, 28, Reduce riscul de boală al mamei: Femeile care alăptează prezintă riscuri mai mici de diabet de tip 2, cancer de sân, cancer de ovar și depresie postnatală În plus, alăptarea s-a dovedit a sprijini pierderea în greutate a mamei.

Un studiu efectuat pe 4. Alte cercetări au găsit rezultate similare 30, 31, Un studiu realizat pe Cu toate acestea, în primele trei luni, este posibil să nu aveți pierderi în greutate sau chiar o creștere în greutate.

Acest lucru se datorează creșterii nevoilor de calorii și aportului, precum și unei activități fizice reduse în timpul alăptării 14, 30, 31, Dacă nu alăptați, dieta și exercițiile fizice vor fi în continuare suficiente pentru a vă ajuta să slăbiți. Poate îngreuna pierderea în greutate în primele trei luni postpartum, deși după trei luni, alăptarea te poate ajuta să slăbești.

Contorizează-ți caloriile Contorizarea caloriilor te poate ajuta să descoperi cât de mult mănânci și unde pot fi zonele cu probleme din alimentația ta.

Navigare principală

Mai mult, vă poate ajuta să vă asigurați că obțineți suficiente calorii pentru a vă oferi energia și nutriția de care aveți nevoie. Puteți face acest lucru păstrând un jurnal alimentar sau chiar făcând poze cu mâncarea dvs. Există, de asemenea, multe aplicații mobile utile care vă permit să urmăriți ce mâncați pe parcursul zilei 38, 39, Utilizarea acestor tehnici vă poate ajuta să reduceți dimensiunile porțiunii și să alegeți alimente mai sănătoase, ceea ce vă ajută la pierderea în greutate 41, 42, Mănâncă alimente bogate în fibre S-a demonstrat că consumul de alimente bogate în fibre ajută la pierderea în greutate 44, 45, 46, De exemplu, un studiu realizat pe 1.

Fibra solubilă vă poate ajuta, de asemenea, să vă simțiți mai completă mai mult, încetinind digestia și reducând nivelul hormonilor foamei 49, În plus, fibra solubilă este fermentată în acizi grași cu lanț scurt din intestin. Aceste efecte asupra digestiei pot ajuta la reducerea aportului de calorii, deși rezultatele studiilor în general sunt mixte 47, Studiile demonstrează că proteina are un efect termic mai mare decât alți nutrienți.

  1. 50 de kilograme pierdere în greutate 3 luni. Reglarea planului dvs. și a obiceiurilor alimentare
  2. Eclipse solare 2021 pierdere în greutate
  3. Cu toate acestea, în ciuda tentatiei, nu este recomandat sa comparati cresterea si dezvoltarea copilului cu alti copii.
  4. Care e ritmul sănătos de a slăbi (kg pe lună), Greutate sănătoasă de pierdut în 4 luni
  5. Pierdere app app
  6. Cel mai simplu mod de a pierde grăsimea buricului încăpățânat
  7. Mulți copii își dublează greutatea la naștere până la vârsta de luni și și-o triplează până la prima aniversare.

Asta înseamnă că organismul folosește mai multă energie pentru a o digera decât alte tipuri de alimente, ceea ce duce la mai multe calorii arse 56, 57, Proteina este de asemenea capabilă să suprime apetitul prin creșterea hormonilor de plinătate GLP-1, PYY și CCK, precum și reducerea hormonului foamei ghrelin 59, 60, 61, Surse sănătoase includ carne slabă, ouă, pește, leguminoase, nuci, semințe și lactate.

Stochează gustări sănătoase Alimentele pe care le ai în jurul tău pot avea un efect mare asupra a ceea ce mănânci.

Alăptarea și pierderea în greutate by Donna Murray, RN, BSN; Revizuit de Meredith Shur, MD Share on Facebook Share on Twitter Cât de mult veți pierde, obținându-vă corpul înapoi înainte de sarcină și sfaturi utile Dacă sunteți ca majoritatea mamelor noi, este posibil să vă îngrijorați să pierdeți greutatea după sarcină și la nașterea bebelușului.

Studiile au arătat că locuințele persoanelor obeze au tendința de a fi aprovizionate cu alimente care sunt mai puțin sănătoase decât cele din casele oamenilor pierderea în greutate după prilosec o greutate sănătoasă 63, Prin stocarea de gustări sănătoase precum legume tăiate, nuci, fructe și iaurt, vă puteți asigura că aveți ceva aproape la îndemână dacă vă simțiți foame.

Mai mult, doar păstrarea fructelor pe tejghea a fost asociată cu un indice de masă corporală mai mic IMC De asemenea, a avea alimente nesănătoase pe tejghea este asociată cu o greutate crescută. Prin urmare, este mai bine să le păstrați pierde greutatea în șase luni afara bucătăriei, sau chiar mai bine, în afara casei Depozitați alimentele nesănătoase la vedere sau nu le păstrați deloc în casă.

Evitați adăugarea de zahăr și carbohidrați rafinați Zahărul și carbohidrații rafinați au un conținut ridicat de calorii și, de obicei, săraci în nutrienți.

În consecință, un aport mare de zahăr adăugat și carbohidrați rafinați este asociat cu o creștere a greutății, a diabetului, a bolilor de inimă și a unor tipuri de cancer 66, 67, 68, Sursele comune de zahăr includ băuturi zaharoase, suc de fructe, orice tip de zahăr simplu, făină albă, spreaduri dulci, prăjituri, biscuiți, produse de patiserie și alte produse coapte 70, Când alegeți mâncare la magazinul alimentar, citiți etichetele alimentare.

Dacă zahărul este unul dintre primele ingrediente de pe listă, probabil că produsul este mai bine să rămână departe. Este ușor să îți reduci aportul de zahăr, evitând alimentele procesate și lipiți de alimente întregi, cum ar fi legume, leguminoase, fructe, carne, pește, ouă, nuci și iaurt.

pipi pierde greutatea pierde greutatea clean eatz

Le puteți evita prin lipirea de alimente întregi. Evitați alimentele extrem de procesate Alimentele procesate sunt bogate în zahăr, grăsimi nesănătoase, sare și calorii, toate acestea putând contracara eforturile de slăbit Aceste alimente includ alimente rapide și alimente preambalate precum chipsuri, prăjituri, produse coapte, bomboane, mese gata și amestecuri. Mai mult, alimentele procesate sunt asociate cu comportamente alimentare mai dependente Din păcate, aceste alimente reprezintă o mare parte din aportul nutrițional al multor persoane, probabil datorită disponibilității și comercializării 72, Puteți reduce cantitatea de alimente procesate pe care le mâncați, înlocuindu-le cu alimente proaspete, întregi, bogate în nutrienți.

slabeste dormind pierde grăsimea corporală la 40

Înlocuiți-le cu alimente proaspete, întregi. Evitați alcoolul Cercetările au arătat că cantități mici de alcool, precum un pahar de vin roșu, pot conferi unele beneficii pentru sănătate Cu toate acestea, când vine vorba de pierderea în greutate, alcoolul oferă calorii în plus fără nutriție. În plus, alcoolul poate fi legat de creșterea în greutate și poate duce la depozitarea mai multă grăsime în jurul organelor, cunoscută și sub denumirea de grăsime din burtă 75, 76, Mai mult, alcoolul poate provoca o reducere temporară a volumului de lapte matern la mamele care alăptează.

În plus, cantități mici de alcool pot fi transmise bebelușului prin laptele matern 78, Nu se cunoaște un nivel sigur de alcool pentru sugari.

Cauzele pentru problemele de crestere la bebelus

Prin urmare, dacă beți, luați în considerare să vă exprimați laptele în prealabil sau să lăsați suficient timp între băut și următoarea hrană pentru ca alcoolul să treacă din corpul vostru În funcție de greutatea dvs. În plus, alcoolul pe care îl bei poate fi transmis copilului tău pierde greutatea în șase luni timpul alăptării. Dacă bei alcool, intenționați să vă exprimați laptele în prealabil sau să faceți timp alimentațiilor dvs.

Începeți exercițiul Cardio, cum ar fi mersul pe jos, jogging-ul, alergarea, ciclismul și antrenamentele pe intervale, te ajută să arzi calorii și are numeroase beneficii pentru sănătate.

Related Content

Exercițiile fizice îmbunătățesc sănătatea inimii, reduc riscul și severitatea diabetului și pot reduce riscul apariției mai multor tipuri de cancer 81, 82, 83, Cu toate că exercițiul fizic poate nu te va ajuta să slăbești, dacă îl combini cu o nutriție bună 85, 86, De exemplu, o analiză a 12 studii a arătat că oamenii care au combinat dieta și exercițiile fizice au pierdut cu pierde greutatea în șase luni kilograme 1,72 kg mai mult decât cei care au făcut dieta singură Alte cercetări indică faptul că este importantă cantitatea de exerciții aerobe, mai degrabă decât intensitatea, importantă pentru pierderea de grăsime și sănătatea inimii.

Deci, chiar să mergi la plimbare este un pas bun spre pierde greutatea în șase luni greutății și sănătății tale 87, 88, 89, După naștere, zonele tale pelvine și stomacale au nevoie de timp pentru a se vindeca, mai ales dacă ai avut naștere prin cezariană.

Cât timp poți începe să faci exerciții fizice în siguranță depinde de modul de naștere, dacă au existat complicații, cât de potrivită ai fost înainte și în timpul sarcinii și, în general, cum te simți 91, S-ar putea să începeți ceva blând, cum ar fi exercițiile podelei pelvine imediat, în timp ce ar trebui să așteptați să faceți exerciții mai intense până când corpul vă este complet vindecat și este în siguranță medical 91, Exercitiul fizic - la orice nivel de intensitate - combinat cu dieta este o metoda eficienta de slabire.

Începeți antrenamentul de rezistență Antrenamentul de rezistență precum ridicarea greutății te va ajuta să slăbești și să păstrezi masa musculară. S-a descoperit că o combinație între dieta și antrenamentul de rezistență este cea mai eficientă metodă pentru reducerea greutății și îmbunătățirea sănătății inimii 93, În plus, un studiu realizat pe 20 de femei care alăptează a descoperit că atunci când femeile au pierde greutatea în șase luni antrenamentele de rezistență în exercițiul lor, acestea au înregistrat pierderi musculare și densitate minerală semnificativ mai puțin decât femeile care nu au făcut eforturi fizice Cu toate acestea, acesta este doar un studiu, iar dimensiunea eșantionului a fost mică, astfel încât este nevoie de mai multe cercetări în acest domeniu.