5 nutrienți esențiali care accelerează pierderea în greutate

Nutrienți esențiali pentru pierderea de grăsimi

Deci, ce este deficitul caloric? Suficient de simplu, luați numărul de calorii pe care ar trebui să le consumați pentru a vă putea menține greutatea corporală actuală, așa cum este.

Account Options

Aceasta se numeștehomeostazia energetică. Odată calculat acest număr, reducerea acestuia în dieta zilnică va duce la undeficit, care în cele din urmă, este o dietă.

este super slimming ceai sigur

Pare destul de ușor, nu? Cu toate acestea, există unele aspecte ale deficitului caloric care pot merge prost, provocând un echilibru nesănătos în corpul dumneavoastră.

Carbohidrați

Problema cheie Dacă reduceți numărul de calorii din aportul zilnic, este posibil să reduceți și mineralele și substanțele nutritive de care corpul dumneavoastră are nevoie pentru a prospera într-un mod sănătos. Această reducere poate determina deficitul caloric să se transforme în ceva numit adeficit macro-nutritiv.

pierderea în greutate vs transformarea corpului

Aceasta înseamnă că, atunci când nu introduceți suficientă cantitate și tipuri de alimente în sistemul dvs. Știți deja că a nutrienți esențiali pentru pierderea de grăsimi prea mult poate provoca obezitate și alte tulburări.

Cu toate acestea, alipsa din substanțele nutritive și minerale de care are nevoie corpul dumneavoastră poate duce de fapt la sindroame de deficiență. Deci, de ce discutăm despre malnutriție și deficit de macro-nutrienți?

Atunci când taie alimente specifice, bogate în substanțe nutritive, le refuză corpului capacitatea de a se îngrășa - sigur - dar îi refuză și nutrienții esențiali de care are nevoie pentru a funcționa la un nivel sănătos.

O selecție de câteva ponturi bune pentru scăderea în greutate

Deci, de unde știi ce macrocomenzi ar trebui să tai și pe care să le păstrezi? Există atât de multe diete cu conținut scăzut de carbohidrați, fără carbohidrați, care pot părea o referință suficient de bună.

Cu toate acestea, cunoașterea cantității de carbohidrați, grăsimi și proteine de care organismul încă mai are nevoie în timpul unei diete este extrem de importantă pentru sănătatea ta. Întrebările dvs. Ce macro este cel mai bine de tăiat pentru a atinge deficitul caloric?

Cu câteva decenii în urmă, chiar și medicii își îndrumau pacienții pentru a reduce o combinație a aportului de carbohidrați, grăsimi și proteine.

Reguli pentru un proces eficient de ardere a grăsimii corporale

Din păcate, în anii '80 și '90, aceștia nu erau sută la sută conștienți de beneficiile pentru sănătate asociate acum cu grăsimea - ținând cont de convingerea învechită că consumul de grăsime va duce la grăsime corporală. Deci, pe atunci, sfatul de bază ar fi reducerea sau eliminarea tuturor!

  • NUTRIENȚI ESENȚIALI CARE FURNIZEAZĂ ENERGIE - AB EXERCIȚII -
  • Ghidul definitiv pentru pierderea în greutate - GYMTECH
  • 5 nutrienți esențiali care accelerează pierderea în greutate
  • Toată lumea vrea să ardă grăsimi rapid.
  • Rugăciune puternică pentru a pierde în greutate
  • Folosind temperatura la rece pentru a pierde in greutate

Cu toate acestea, răspunsul la original constă în concentrarea asupra nivelurilor de carbohidrați. Reducerea carbohidrațiloreste cea mai optimă metodă dacă doriți să vă îmbunătățiți compoziția corpului, în special. S-a dovedit că o reducere a carbohidraților în masa de dimineață și în timpul prânzului este eficientă, deoarece corpul este gata și gata să meargă dimineața după ce a postit în timpul nopții.

Grăsimi bune, grăsimi rele, grăsimi discutabile

Reducerea în carbohidrați vă va ajuta să creșteți metabolismul corpului și să vă mențineți mai plin de viață mai mult timp - de vreme ce puteți ajunge la proteine. Bine, dieta mea este acoperită - ce activitate ar trebui să fac?

  1. Cum se măsoară progresul pierderii în greutate
  2. Avertismente și precauții Corpul necesită energie pentru a se menține și a îndeplini toate funcțiile vieții de zi cu zi.

Pentru a vă susține eforturile de slăbire, mișcarea și activitatea constantă vă pot ajuta. Dacă începeți de la puțină la nicio mișcare în timpul săptămânii, vă recomandăm să începeți cu dezvoltarea capacității aerobice. Faceți de minute de mișcare - cum nutrienți esențiali pentru pierderea de grăsimi fi mersul pe jos, jogging, mersul cu bicicleta sau chiar înotul - înainte de a încorpora o activitate mai riguroasă.

pierderea în greutate în kannada boldsky

Cheia aici este să vă construiți rezistența. Odată ce vă simțiți mai confortabil, vă puteți arunca într-un antrenament HIIT— antrenament la intervale de intensitate mare.

Bine, să vorbim despreEMS. Deoarece EMS, atunci când se face de unul singur, nu este eficient în arderea caloriilor - deci nu este eficient doar ca pierderea în greutate - trebuie să îl asociați cu mișcarea. EMS este specializat în construirea forței - ceea ce este perfect pentru dvs.

Cu toate acestea, stimularea este eficientă și atunci când efectuați exerciții aerobe și anaerobe.

  • Nutrienți esențiali pentru pierderea în greutate Pentru a funcționa, corpul nostru are nevoie de patru combustibili esențiali: proteine, carbohidrați carbohidrațigrăsimi lipide și apă.
  • Alergatul slabeste sau ingrasa
  • Pierdere în greutate și sfaturi de întreținere

Când se face simultan, SME și mișcarea pot ajuta la arderea grăsimilor și la construirea musculară eficient - angajând atât sistemul cardiovascular, cât și rezistența musculară.