Mi-am pierdut perioada din pierderea în greutate și exerciții fizice

Modele funcționale pentru pierderea în greutate

Evitați exercițiile excesive Sarcina nu este singura cauză a perioadelor pierdute sau întârziate. Pierderea în greutate sau creșterea în greutate, stresul și dezechilibrele hormonale vă pot afecta și perioada.

modele funcționale pentru pierderea în greutate

O altă cauză obișnuită este suprainstruirea. Prea mult exercițiu poate induce amenoree, motiv pentru care multe sportive de sex feminin nu mai au o perioadă. Ce este amenoreea?

Gram de cai pentru pierderea în greutate - Beneficii și rețete

Amenoree este o afecțiune caracterizată prin absența menstruației. Poate fi primar - când prima sângerare menstruală nu apare decât după vârsta de 15 ani - sau secundar - când menstruația dvs. Fetele și femeile adolescente pot experimenta amenoree din diverse motive, inclusiv, dar fără a se limita la: O tiroidă hiperactivă sau hiperactivă Tulburari de alimentatie A fi supraponderal sau subponderal Suprasolicitare Sarcina Probleme de ovulație Sportivele de sex feminin și participanții obișnuiți la gimnastică sunt mai predispuși să dezvolte amenoree secundară din cauza modificărilor hormonale cauzate de pierderea de grăsime și de modele funcționale pentru pierderea în greutate excesiv.

Femeile cu amenoree secundară prezintă un risc mai mare de osteoporoză și infertilitate. În unele cazuri, amenoreea secundară este un simptom al triada sportivului feminin, potrivit unei lucrări de cercetare din iunie publicată de Colegiul American de Obstetricieni și Ginecologi ACOG. Această condiție are trei componente principale, inclusiv: Încetarea ciclului menstrual al unei femei timp de trei sau mai multe luni consecutive uneori sub formă de amenoree hipotalamice funcționale.

Dan Top Zece cele Mai Funcționale Rezistența Exerciții

Densitate osoasă scăzută. Disponibilitate redusă a energiei - care poate fi însoțită de tulburări alimentare, cum ar fi bulimia sau anorexia.

ACOG sugerează că toate femeile active ar trebui evaluate pentru aceste simptome. Fără un tratament adecvat, acestea pot provoca complicații și pot afecta calitatea vieții. Multe femei se confruntă cu căderea părului, creșterea părului nedorită, acnee, dureri de cap și dureri pelvine, pe lângă absența menstruației.

Înțelegerea triadei sportivelor modele funcționale pentru pierderea în greutate Triada sportivului feminin provoacă o reacție în lanț in corp.

modele funcționale pentru pierderea în greutate

Practic, constă din trei simptome corelate. De exemplu, dacă ții o dietă și te antrenezi prea mult sau slim în jos crom mult timp, vei pierde grăsimea corporală. Drept urmare, corpul tău nu va avea suficientă energie pentru a funcționa optim.

Muzica Terapeutică - Pierderea in greutate - Frecvența 295.8 Hz asociată cu celulele grase

Acest deficit de energie vă poate afecta nivelul hormonal, ducând la amenoree. În timp, neregularitatea menstruală vă poate afecta masa și densitatea osoasă, crescând riscul de fracturi, leziuni sportive și osteoporoză. În plus, exercițiile de intensitate ridicată pot crește nivelul de testosteron al unei femei, ceea ce îi afectează în continuare ciclul menstrual. AFPA afirmă că diete bogate în proteine, cu conținut scăzut de carbohidrați poate duce la absența menstruației.

Cum să utilizați Aloe Vera pentru a trata arsurile Aloe vera este o plantă magică de care avem nevoie cu toții pentru a crește la noi acasă. Are numeroase beneficii, iar vindecarea arsurilor este ceea ce este cunoscut cel mai mult. Gelul de Aloe vera conține substanțe chimice care reduc durerea și inflamația. Primul lucru care îți vine în minte atunci când cineva menționează acest mineral este sarea. Dar, știați că este și un nutrient esențial pentru creșterea părului?

Femeile care aleargă pe distanțe lungi, precum și cele care se antrenează cu greutăți mari, sunt mai susceptibile de a experimenta amenoree secundară.

Același lucru este valabil și pentru femeile care încep să se antreneze înainte de a ajunge la pubertate.

modele funcționale pentru pierderea în greutate

Stresul și steroizii anabolizanți joacă, de asemenea, un rol. Potrivit ACOG, dansatori, gimnaste și alți sportivi care se angajează sporturi care necesită un nivel scăzut de grăsime corporală prezintă cel mai mare risc de triada sportivelor feminine.

modele funcționale pentru pierderea în greutate

Aceste femei își limitează adesea aportul caloric și dezvoltă tulburări de alimentație care scad nivelul de grăsime corporală la cifre simple.

O dietă restrictivă vă poate epuiza corpul de calciu și alți nutrienți care susțin sănătatea oaselor, afectând în același timp echilibrul hormonal. Pe termen lung, oasele tale pot deveni slabe și fragile. O recenzie din iulie publicată în Pediatrie translațională sugerează că disponibilitate redusă a energiei poate afecta sistemul osos, reproductiv și cardiovascular.

Ce este amenoreea hipotalamică funcțională? Potrivit unei alte lucrări de cercetare din Jurnalul de investigații endocrinologice în septembrieo formă obișnuită de amenoree secundară este amenoree hipotalamice funcționale, o afecțiune cauzată de stres, pierderea în greutate sau supraentrenament - este de fapt una dintre componentele principale ale triadei sportivelor feminine.

Această tulburare reduce producția de hormon care eliberează gonadotropina și poate avea complicații grave. Nu numai că afectează densitatea osoasă, dar poate și afectează funcția de reproducere și sănătatea mintală.

Anxietatea, depresia, tulburările de dispoziție, problemele sexuale și evenimentele cardiace tind să fie mai frecvente la femeile care dezvoltă această afecțiune. Într-un interviu din iunie cu Endocrine Society, Catherine Gordon, MD, MSc, a subliniat că furnizorii de asistență medicală trebuie să excludă alte condiții care pot opri menstruația înainte de a pune un diagnostic de amenoree hipotalamică funcțională.

În general, cauza sa principală este o abordare exagerată a alimentației și a exercițiilor fizice sănătoase, cum ar fi să mănânci prea puține calorii sau să petreci ore lungi la sală. Această problemă, totuși, poate afecta și femeile cu o dietă echilibrată și un regim de antrenament. În acest caz, stresul este vinovatul. Conform unei revizuiri din ianuarie publicată în Journal of Clinical Endocrinology and Metabolism, această afecțiune poate fi cauzată de stres emoțional extrem, care crește nivelul de cortizol.

Mi-am pierdut perioada din pierderea în greutate și exerciții fizice - Sănătate -

Cortizolul crescut vă afectează echilibrul hormonal și perturba funcția endocrină, crescând riscul de amenoree și probleme de fertilitate.

Recuperați-vă perioada Vestea bună este că amenoreea secundară este reversibilă În cele mai multe cazuri.

  • Dan Top Zece cele Mai Funcționale Rezistența Exerciții – PT Directe | Yakaranda
  • Marianne Williamson Curs de Pierdere in Greutate, Tiparele funcționale pentru pierderea în greutate
  • Fandarile Folosind aceleași muschii ca ghemuit, fandare, de asemenea, reproduce un primar model de circulație — ori de câte ori ați mers pe jos în sus și în jos pe scări, în sus și în jos dealuri sau chiar daca ai plecat te-ai folosit de o versiune de fandare.
  • Din fericire, chiar și cei care nu au timp sau bani pentru a cheltui la o sală pot găsi alternative mai simple pentru a-și face antrenamentele și dietele.
  • 30 cele mai bune aplicații pentru pierderea în greutate
  • Botanic slimming msv

Cu cât faci ceva mai devreme în acest sens, cu atât șansele tale de succes sunt mai mari. Încercați să determinați ce a cauzat această problemă în primul rând.

Dacă sunteți subponderal, puneți-vă câteva kilograme până ajungeți la o greutate corporală sănătoasă. Uitați de dietele accidentale și de mesele omise.

modele funcționale pentru pierderea în greutate

După cum observă revizuirea Translational Pediatrics, creșterea greutății corporale cu 5 până la 10 la sută poate fi suficient pentru a vă recupera perioada. Creșteți treptat aportul de calorii și completați alimente bogate în nutrienți. Fistic, nuci, migdale, caju, semințe de dovleac și cereale integrale sunt toate o alegere excelentă.

Migdalele, de exemplu, furnizează de calorii pe porție. Dacă mănânci două porții zilnic, asta înseamnă de calorii în plus. Feriți-vă, totuși, că aceasta nu este o scuză pentru a vă răsfăța cu ciocolată, înghețată și junk food.

Alege alimente întregi și minim procesate care îți hrănesc corpul.

modele funcționale pentru pierderea în greutate

Nu aveți nevoie de calorii goale, ci de un echilibru sănătos între proteine, carbohidrați, grăsimi și micronutrienți. Luați în considerare administrarea de suplimente de calciu și vitamina D pentru sănătatea oaselor. Cu cât ești mai activ, cu atât este mai mare necesarul tău de energie.

Gram De Cai Pentru Pierderea în Greutate - Beneficii și Rețete | Sănătate și bunăstare

O dietă săracă în micro- și macronutrienți vă poate afecta sănătatea și performanța fizică - nu doar menstruația. Oboseala, energia scăzută și dezechilibrele hormonale sunt efecte secundare frecvente. Un halterofil feminin, de exemplu, are cerințe energetice diferite față de un jucător de tenis sau un înotător.