5 moduri de a stăpâni dieta Keto, potrivit experților - Pierdere În Greutate

Macrocomenzile de ardere a grăsimilor

Cel mai bun mod de a vă calcula macro-urile dietetice Keto

Controlul macro-urilor, secretul unei diete bune Eatologia explică de ce calculul macro-urilor este la fel de important ca numărul de calorii din farfurii. Ce sunt macro-urile în nutriție?

mens suport pentru pierderea în greutate

Care este rolul lor ca parte a unei diete nutritive? Obiectivele unei diete Pentru a explica de ce calculați macrocomenzile, să începem prin a ne aminti de mecanismele nutriționale în joc în dieta noastră.

Macrocomenzile nu se potrivesc cu caloriile.

Fiecare aliment oferă numărul său de calorii. De exemplu, de grame de avocado oferă de calorii de fapt kilocalorii, sau kcal, dar să simplificăm.

Păsările de curte sunt, de asemenea, acceptabile, dar ar trebui gătite în ulei sau unt pentru a crește conținutul de grăsimi. Consumul de carbohidrați este limitat, așa că nu veți zdrobi pâinea sau pungile de covrigi. În schimb, majoritatea carbohidraților dvs.

Aceeași cantitate de quinoa gătită este de aproximativ calorii. Mâncăm pentru a oferi corpului nostru nivelul de energie de care are nevoie pentru a funcționa și a desfășura activități zilnice.

Pierderea de grăsime și macrocomenzile de câștig masei |

Trebuie admis, mâncăm și pentru plăcerea unei mese bune și pentru lacomie. Dar să lăsăm asta deoparte pentru moment. Cheltuielile noastre de energie și, prin urmare, aportul caloric macrocomenzile de ardere a grăsimilor care avem nevoie variază în funcție de vârstă, greutate, nivel de activitate și, de asemenea, metabolismul nostru.

În medie, un bărbat de 30 de ani moderat activ cheltuie între 2. O femeie are nevoie de 1.

5 moduri de a stăpâni dieta Keto, potrivit experților

Și de unde vin aceste calorii? Macronutrienți - sau macro-uri - conținut în alimente. Acesta este motivul pentru care nu toate caloriile sunt create egale. Când aveți un obiectiv specific de greutate, cantitatea de calorii nu este totul.

pierdere în greutate nytimes

Tipul de nutrienți care provoacă acele calorii este esențial. Aici intră în joc calcularea macro-urilor. De ce macro-uri?

Grăsime pentru slăbit

O chestiune de bunăstare. Fiecare macro este transformat, stocat și utilizat de corpul nostru în mod diferit. Niciunul dintre ei nu este inerent rău sau bun.

celula de seceră vă face să pierdeți în greutate

Contează doza lor și nevoile dumneavoastră. Carbohidrații din, de exemplu, fructele proaspete sau cerealele integrale furnizează energia de care are nevoie creierul și sunt folosiți de celulele noastre roșii din sânge.

Pierderea de grăsime și macrocomenzile de câștig masei Grăsime câștig masei Add: atilubuq48 - Date: - Views: - Clicks: În mod firesc, astfel, persoana poate experimenta o mai mare câștig musculare, pierderea efectivă de grăsime, rezistență îmbunătățită, etc.

Proteinele nu furnizează energie direct, dar joacă un rol esențial în structura țesuturilor și reînnoirea celulelor, în digestie și în sistemul nostru imunitar. În cele din urmă, unul dintre rolurile cheie ale lipidelor este transportul și absorbția vitaminelor A, D, E și K. Acizii grași nesaturați joacă, de asemenea, un rol în reducerea riscurilor cardiovasculare. Gândiți-vă la uleiul de măsline și la dieta mediteraneană Nu degeaba lipidele se află în centrul dietei ceto.

Cum să urmăriți macro-urile din dieta Keto

Deoarece rolul, depozitarea și utilizarea lor sunt diferite, o dietă macro-echilibrată nu satisface aceleași nevoi ca o dietă bogată în proteine, dar săracă în carbohidrați. La fel, o dietă bogată în grăsimi poate fi foarte utilă, în special pentru arderea rapidă a grăsimilor și controlul poftei de mâncare. Calculați-vă macrocomenzile pentru a vă atinge obiectivul Când vorbim despre controlul sau calculul macro-urilor noastre, despre ce vorbim? Este pur și simplu o chestiune de a consuma o cantitate specifică de carbohidrați, grăsimi și proteine.

pierde greutatea liber

În timp ce vă mențineți obiectivul caloric pe care vi l-ați stabilit. Și aici lucrurile devin un pic dificile. Fiecare macro oferă într-adevăr macrocomenzile de ardere a grăsimilor număr specific de calorii.

Carbohidrații și proteinele oferă 4 calorii pe gram. Aceeași cantitate de grăsime asigură 9 calorii.

Pagina principala Arderea grăsimilor: priorități oxidative Arde grăsime Arde grăsime Arde grăsimea este obsesia tuturor, să nu mai vorbim de dieta ketogenică.

Prin urmare, numărul de calorii pe care le consumați este direct legat de cantitatea de macro-uri conținute în alimente și doza de porții. Aceste macro-uri furnizează un total de kcal.

Arderea grăsimilor: priorități oxidative

Deci, pentru aceste macro-uri, totalul este de 70 kcal. Calculul macro-urilor dvs. La Eatology, dezvoltăm programe cuprinzătoare care iau în considerare nu numai numărul de calorii, ci și nevoile macro specifice fiecărui obiectiv.

De la calitatea ingredientelor până la dimensiunea porțiilor, totul este conceput pentru a îndeplini un obiectiv nutrițional specific. Și întrucât bucătarul nostru folosește doar ingrediente proaspete de sezon pentru a-și pregăti rețetele, nu trebuie să alegeți între gust și calorii. Consultați-ne pentru a înțelege ce pot face meniurile Eatology sănătoase pentru dvs.