4 exerciții cardio pentru scăderea în greutate

Hiit rutină pentru pierderea în greutate

Fă-l distractiv când poți Pierderea în greutate este mai ușor de spus decât de făcut și nu există o pastilă magică care să dea jos kilogramele. În schimb, trebuie să arzi mai multe calorii decât consumi.

Ardeți calorii cu o rutină de alergat HIIT

Aceasta implică o dietă sănătoasă, precum și o combinație de antrenament cardio și de forță. Sunteți gata să vărsați kilograme încăpățânate? Iată câteva dintre cele mai bune exerciții de antrenament cardio și de forță pentru pierderea în greutate, împreună cu sfaturi pentru a fi activ pe tot parcursul zilei. Acestea sunt unele dintre cele mai eficiente forme de mișcare pentru pierderea în greutate, deoarece cu cât bătăile inimii sunt mai mari, cu atât vei arde mai multe grăsimi, explică Multazim Shaikh, un antrenor de fitness și nutriționist la FamFits.

Ardeți calorii cu o rutină de alergat HIIT

Pentru a pierde în greutate sau pentru a menține pierderea în greutate, veți avea nevoie de până la de minute de activitate fizică moderată pe săptămână, potrivit Clinicii Mayo.

Aceasta înseamnă în medie aproximativ 60 de minute, cinci zile pe săptămână. Dacă sunteți ocupat, împărțiți cardio-ul în trei antrenamente mai mici pe zi. Un exemplu: faceți exerciții cu 20 de minute dimineața înainte de muncă, mergeți 20 de minute în pauza de prânz și faceți mișcare timp de 20 de minute după cină.

hiit rutină pentru pierderea în greutate

Antrenamentele cardio excelente pentru a vă ajuta să slăbiți includ: 1. Cardio de intensitate redusă Nu trebuie să faceți mișcare la o intensitate mare pentru a slăbi. Dacă sunteți începător sau aveți limitări fizice, cardio-ul de mică intensitate vă poate ajuta, de asemenea, să ardeți calorii și să scăpați de kilograme.

Aceste antrenamente includ jogging, ciclism, mers pe jos, înot și aerobic. Începeți încet și creșteți treptat intensitatea pe măsură ce vă adaptați la noua rutină.

Urmăriți 60 de minute de cardio de intensitate scăzută cinci zile pe săptămână. Pe măsură ce devii mai în formă fizică, poartă greutăți de mână în timp ce faci jogging, mers pe jos sau faci aerobic.

PIERDEREA DE GRĂSIME DE LA CARDIO LUNG VS. HIIT - EXERCIȚII PENTRU PIERDEREA ÎN GREUTATE -

Sari coarda Saltul de coardă nu numai că îmbunătățește coordonarea și funcția cognitivă, dar intensitatea acestui antrenament ridică ritmul cardiac, ajutându-vă să ardeți aproximativ 1. Încălziți-vă cu salturi. Odihnește-te timp de 15 până la 30 de secunde și repetă.

Pagina principala Încercați acest plan de antrenament pentru pierderea în greutate pentru începători Puteți face aceste mișcări creative, cu corp total, chiar acasă și sunt o modalitate perfectă de a începe să vă îndreptați spre scăderea în greutate. Vrei să începi să te antrenezi și să slăbești, dar nu știi de unde să începi? Între HIIT, cardio vs.

Completează 3 seturi. Vă puteți schimba și rutina. Săriți un set pe un singur picior, un set cu ambele picioare și un set în timp ce alergați în poziție.

Burpees Burpeele combină genuflexiuni, sărituri și flotări. Este un antrenament eficient, deoarece arzi grăsimi din corpul tău general andy dwyer pierdere în greutate bere antrenezi mai multe grupuri musculare, cum ar fi pieptul, picioarele și nucleul, spune Shaikh.

Fă 10 repetări în 30 de secunde și apoi odihnește-te 30 de secunde. Repetați timp de 5 minute. Instruire pe intervale de înaltă intensitate HIIT Acest antrenament cardio a crescut în popularitate datorită capacității sale de a maximiza arderea caloriilor și pierderea de grăsimi. Implică explozii intense de exerciții pentru a vă crește ritmul cardiac, urmate de 15 secunde de odihnă. HIIT este minunat dacă nu ai mult timp. Puteți face mișcare pentru o perioadă mai scurtă de timp, totuși finalizați un antrenament mai intens și mai intens.

Drept urmare, veți continua să ardeți calorii ore în șir după antrenament, notează Shaikh. Iată un exemplu de rutină HIIT: Completează lovituri de fund pentru 45 de secunde și odihnește-te timp de 15 secunde. Apoi, efectuați salturi pentru 45 de secunde, urmate de 15 secunde de odihnă.

Cele mai bune exerciții pentru a pierde în greutate și a rămâne activ

Completează burpeele timp de 45 de secunde și odihnește-te timp de 15 secunde. Repetați timp de 10 până la 20 de minute. Puteți încorpora, de asemenea, alte hiit rutină pentru pierderea în greutate, cum ar fi alpiniștii și squats-urile. Sau, puteți încerca să finalizați un antrenament HIIT pe o bandă de alergat: Încălziți timp de 5 minute.

Brutal HIIT Ladder Workout - 20 Minute HIIT Workout at Home

Apoi sprintează la o viteză de intensitate mare timp de 1 minut. Mergeți 30 de secunde, apoi sprintați din nou la o viteză de intensitate ridicată timp de 1 minut. Completați seturi.

RUTINA TABATA 12 MINUTE HIIT pentru slăbire rapidă acasă 🔥 CARDIO HIIT 12 MINUTE ARS GRAS

Aceste sesiuni de antrenament vă pot declanșa metabolismul. Și pentru că creează o masă musculară slabă, veți arde mai multe calorii în timpul exercițiului și în repaus, potrivit Stephanie Blozy, expert în științe de exerciții fizice și proprietarul Fleet Feet hiit rutină pentru pierderea în greutate West Hartford, Connecticut.

Exercițiile excelente de antrenament în greutate și forță pentru a vă ajuta să slăbiți includ: 1.

  • Ce se poate prescrie dr pentru pierderea în greutate
  • Cum sa slabesti sanatos, usor si fara dieta in - Veranda Mall Pierdere în greutate de 30 de kilograme în 2 săptămâni O pierdere în greutate sănătoasă este considerată de 1 până la 2 kilograme pe săptămână, astfel încât a pierde 5 kilograme în două săptămâni sau 2,5 kilograme pe săptămână este ceva mai ambițios.

Completați un leagăn cu două mâini pentru 20 de secunde. Odihnește-te 8 secunde. Repetați 8 seturi.

Pierdere în greutate de 30 de kilograme în 2 săptămâni

Blozy recomandă să vă ridicați mai repede pentru a vă crește ritmul cardiac și mai mult și pentru a avea un antrenament mai intens cardio. Dacă sunteți începător, începeți cu 3 seturi de 10 repetări.

  1. De ce slabesc repede
  2. Cele mai bune modalități de a pierde rapid în greutate
  3. Cele mai bune mese sănătoase pentru a pierde în greutate
  4. RUTINA TABATA 12 MINUTE HIIT pentru PIERDERE RAPIDĂ LA ACASĂ 🔥 CARDIO HIIT 12 MINUTE ARD GRASIM;
  5. Pierdere în greutate de 30 de kilograme în 2 săptămâni, Mâncat pentru pierderea în greutate
  6. Pierderea în greutate lupus

Odihnește-te între 60 și 90 de secunde între fiecare set. Creșteți treptat numărul de repetări pe măsură ce vă îmbunătățiți puterea. Doriți să o faceți provocatoare? Adăugați greutate ținând o halteră sau un kettlebell lângă piept sau țineți una în fiecare mână, spune Blozy.

hiit rutină pentru pierderea în greutate

Ea încurajează ușurarea încărcării la 50 până la 70 la sută din valoarea maximă și creșterea repetărilor, astfel încât să simtă mai mult cardio decât antrenament cu greutăți. Completați 1 până la 3 seturi de 10 până la 20 de repetări.

Cea mai bună rutină pentru pierderea în greutate pentru bărbați

Moduri simple de a fi activ în fiecare zi Împreună cu o rutină regulată de exerciții și o dietă sănătoasă, căutați alte modalități de a fi activ în fiecare zi. Nu uitați, cu cât vă mișcați mai mult, cu atât veți arde mai multe calorii. Acest lucru vă poate maximiza eforturile de slăbire și vă poate ajuta să vă atingeți obiectivul mai devreme.

Mergeți în cameră în timpul pauzelor comerciale, între episoadele emisiunii sau în timp ce vorbiți la telefon. Luați scările mai degrabă decât liftul. Parcați mașina în spatele parcărilor. Obțineți un tracker de fitness. Unii trackere trimit alerte când sunteți sedentar de prea mult timp.

Încercați acest plan de antrenament pentru pierderea în greutate pentru începători

Aceste alerte vă reamintesc să vă deplasați. Programați întâlniri de mers cu colegii dvs. Așezați-vă în scaun, cum ar fi să vă atingeți de mână, să vă legănați piciorul sau să vă angajați mușchii abdominali în timp ce stați. Potrivit unui studiu, persoanele cu obezitate care se agită ar putea cheltui încă de calorii pe zi. Coborâți din autobuz sau metrou o stație mai devreme și mergeți până la destinație.

Pune-ți căștile în timp ce gătești sau completezi alte treburi casnice.

hiit rutină pentru pierderea în greutate

Acest lucru vă va încuraja să vă mișcați sau să dansați. Mergeți cu câinele în familie. Cum să rămâi cu o rutină activă? Începerea și respectarea unei rutine de exerciții este probabil cea mai grea parte. Dar câteva trucuri pot face mai ușor să rămâi activ. Rămâneți alimentat cu alimente De exemplu, mâncați o gustare ușoară înainte de exerciții pentru a vă menține energia ridicată.

Nimic prea greu, totuși. Gustările excelente pentru antrenament includ: fructe uscate.