Zona de ardere a grăsimilor vs. Zona Cardio

Grăsime arderea intensității scăzute, Intensitate mai mică arde mai multă grăsime, a comparison of...

În prezent vrem să obținem totul cât mai repede și cu un efort cât mai mic.

Acest fenomen a condus la teoria că trebuie să faci mișcare la intensități scăzute pentru a arde grăsimile. La fel ca în cazul multor mituri, există un adevăr în acest concept. Cu toate acestea, este mai important să luați în considerare cantitatea de calorii arse în timpul antrenamentului față de cantitatea de grăsime utilizată.

  • Mesaje de pierdere în greutate buzzfeed
  • O selecție de câteva ponturi bune pentru scăderea în greutate Puls ideal pentru arderea grăsimilor.
  • Adevarul despre zona de ardere a grasimilor pentru pierderea in greutate Ritmul cardiac și intensitatea antrenamentelor Arzător de grăsimi x-treme 7 zile aaeecom Intensitate mai mică arde mai multă grăsime, a comparison of

Adevărul în mit Cantitatea de calorii arse este direct legată de intensitatea exercițiului. Este un fapt faptul că organismul folosește grăsimea ca sursă principală de combustibil în timpul exercițiilor de intensitate mai mică.

  • Dieta de slabire fix la fix
  • Arderea mișcărilor de grăsime
  • Pagina principala Mai puțină intensitate arde mai multe grăsimi.

Acest fapt a dat naștere noțiunii de zonă de ardere a grăsimilor. Dar, pentru pierderea totală a grăsimilor, ceea ce contează cel mai mult este diferența dintre numărul de calorii pe care le consumați și numărul de calorii pe care le consumați.

grăsime arderea intensității scăzute frumoasă pierdere în greutate

Zonele ritmului cardiac Ambele zone sunt proiectate pentru a vă menține ritmul cardiac în intervalul țintă. Pentru a face mișcare în zona cardio, intensitatea exercițiului trebuie să crească, rezultând un ritm cardiac crescut.

grăsime arderea intensității scăzute cum să eliminați grăsimea tare

Antrenamente în zona de ardere a grăsimilor Exercițiile precum mersul pe jos și mersul pe bicicletă cu puțină rezistență vă determină ritmul cardiac să rămână în zona de ardere a grăsimilor. Deoarece intensitatea acestor tipuri de antrenamente este scăzută, trebuie să faceți exerciții mai lungi pentru a arde aceeași cantitate de calorii ca și în comparație cu un antrenament de intensitate mai mare.

grăsime arderea intensității scăzute scăzut de grăsime pierde

Antrenamentele de intensitate scăzută sunt recomandate celor care sunt condiționați sau supraponderali. Este important să construiți o bază aerobă înainte de a trece la antrenament de intensitate ridicată.

Studii inconsecvente Dezvoltarea exercițiilor de ură Nu numai că, dar dacă nu aveți prea multă experiență în exercițiu, este posibil să nu aveți condiția sau dorința de antrenamente dificile și dificile. Iar dacă aveți vreun fel de afecțiune sau vătămare, uitați să faceți o antrenament de mare intensitate sau orice fel de antrenament fără a vă consulta mai întâi medicul. Dacă faceți mai multe zile de cardio în fiecare săptămână, ceea ce este recomandat pentru scăderea în greutate, probabil că doriți ca antrenamente să intre în gama de intensitate ridicată.

Deși nu ardeți grăsimi, ardeți multe calorii. Intervalele sunt o modalitate excelentă de a crește intensitatea antrenamentului.

grăsime arderea intensității scăzute 5 3 pierde in greutate

Pentru a le încerca, mergeți greu pentru un minut la exercițiul cardio la alegere jogging, alergare, elipticapoi recuperați-vă pentru un minut și repetați. Pe măsură ce deveniți competenți, creșteți numărul de minute petrecute pe porțiunea intensă și reduceți numărul de minute la recuperare.

Antrenamentul pe intervale sau HIIT arde mai multe grăsimi subcutanate decât antrenamentul de rezistență conform ExRx.

grăsime arderea intensității scăzute cum putem pierde rapid grăsimea

Punând totul împreună Indiferent de numele lor, exercițiile fizice în ambele zone duc la pierderea în greutate. În mod ironic, zona cardio, cu intensitățile sale mai mari, vă va ajuta să ardeți grăsime arderea intensității scăzute multe calorii într-o durată mai scurtă.

Amestecă Banana cu Coca Cola și pierde grăsimea permanentă! cum să pierzi grăsimea abdominală

În scopul de a pierde în greutate, contează puțin dacă caloriile arse în timpul exercițiilor fizice provin din grăsimi sau carbohidrați.