Alimente bogate în fibre pentru pierderea în greutate - lista

Fibră ridicată pentru pierderea în greutate

Puteți mânca fructe de padure - doar o jumătate de kilogram de coacăze! Dar nu vei mânca atât de mult în fiecare zi. Unul dintre principalii furnizori de fibre dietetice este pâinea de secară 8,3 g fibră la g pâinecereale 8 g fibrărola medicului cu tărâțe - 13 g fibrăcereale ovăz - ovăz rulat, hrișcă - prin g fibră.

Dar contează câtă pâine mănânci? O felie de pâine cântărește g, o farfurie mare de fulgi de ovăz - doar 40 g cereale.

fibră ridicată pentru pierderea în greutate drop zone recenzii de pierdere în greutate

Un bol mare de hrișcă conține doar 8 grame de fibre. În special, lipsește fibra dietetică, în special fibra, pentru copii, este dificil să-i forțeze să mănânce salate de legume, pâine cu cereale integrale, leguminoase.

Salvați nuci și fructe uscate. Dacă vă revizuiți dieta și începeți să mâncați mai multe alimente bogate în fibre, apare un moment deloc plăcut - o creștere a cantității de carbohidrați sau grăsimi și calorii totale. Cert este că în fructe și fructe uscate, de exemplu, pe lângă fibra dietetică, există o masă de zaharuri, în nuci - grăsimi.

Cum să luați fibre siberiene pentru pierderea în greutate: instrucțiuni de utilizare

În aceleași mere, pe lângă pectină și fibre, 10 g zaharuri la g greutate, în prune - 38 g zahăr. Aportul mediu de carbohidrați pentru o persoană este de g în funcție de greutate și de activitatea fizică. La fel se întâmplă și cu nuci și semințe - puteți sorta ace pierdere în greutate essex, a cărei normă este de aproximativ g pe zi. Am încercat să compun mâncarea zilnică pe zi, de la cele mai obișnuite produse, pentru a o aduce mai mult sau mai puțin la norme.

Fibre pentru pierderea în greutate. Recenzile indică o eficiență ridicată

Sincer, nu este atât de ușor! Total: g proteine, 44,6 g grăsimi, g carbohidrați, din care 39 g fibre dietetice, total kcal. Puteți înlocui uleiul vegetal cu unt, adăugându-l în farfurie, apoi va trebui să mâncați legume crude pentru a nu trece peste bord cu grăsimi și calorii. Opțiune dietetică: îndepărtați toate merele din lista de mai sus, adăugați o farfurie cu linte fiartă g și obțineți: g proteine, 43 g grăsimi, g carbohidrați, din care 39 g fibră dietetică, kcal în total - o opțiune mai potrivită - un fibră ridicată pentru pierderea în greutate redus calorii și mai puține carbohidrați te vor ajuta să pierzi niște grăsimi.

O altă variantă a dietei: eliminăm complet zahărul, îl înlocuim cu g de prune o bucată fără gropi cântărește gapoi lintea urâtă poate fi înlocuită cu o porție de g de cartofi coapte în condimente fără ulei sau cu o picătură de ulei. Obținem: g proteine, 44 g grăsimi, g carbohidrați, din care 38,6 g fibră dietetică, total kcal.

Beneficiile produsului

Uneori, există momente în care nu există dorință sau oportunitate de a mânca legume și fructe. Cel mai adesea, acest lucru este în procesul de a pierde în greutate. Aici se fibră ridicată pentru pierderea în greutate carbohidrații uneori grăsimile. Și se reduc foarte mult - mai puțin de g pe zi. Dar atunci aportul de fibre dietetice este foarte redus, literalmente până la g. În astfel de cazuri, produsele speciale cu un conținut ridicat de fibre vin în salvare: tărâțe de grâu, ovăz, secară g fibrefăină de in 25 g fibrăfăină de soia 14 g fibră.

Tipuri Fibră pentru pierderea în greutate Fibra este o substanță naturală care curăță perfect corpul. Este suficient să alegeți fibra potrivită și să aflați cum să o luați pentru a scăpa de kilogramele în plus! O tendință similară se datorează sentimentului de sațietate.

Dar, poate, fiecare dintre aceste produse ar trebui să fie dedicat unui articol separat Despre alimentele bogate în fibre Există două forme de fibre: solubile și insolubile. Fibra solubilă, după cum sugerează și numele, se dizolvă în apă.

Alimente bogate în fibre pentru pierderea în greutate - lista

Leagă acizii biliari și îi îndepărtează de intestinul subțire. Excesul de colesterol călătorește la ficat sub formă de acizi biliari. Acești acizi sunt apoi transportați în intestinul subțire, unde sunt implicați în digestia lipidelor. Acizii biliari sunt esențiali și pentru absorbția acestor alimente digerate. Legarea acizilor biliari, care apare prin fibre, ajută la scăderea nivelului de colesterol din sânge.

Fibra solubilă este cunoscută și pentru a ajuta la reglarea glicemiei.

Fibra insolubilă nu se dizolvă în apă, acestea sunt așa-numitele fibre grosiere. Deși sunt insolubile, sunt capabili să absoarbă apa, ceea ce determină extinderea fibrelor.

Această umplutură va ajuta la curățarea deșeurilor din tractul gastro-intestinal. Prin consumarea regulată a unor astfel de fibre, se reduce timpul în care alimentele digerate rămân în intestine. Acest lucru împiedică organismul să absoarbă zahăr și amidon în intestine.

  • Fucus vesiculosus mama tinctura pierdere în greutate
  • Fibre pentru pierderea în greutate. Recenzile indică o eficiență ridicată
  • Cum să luați corect fibrele pentru pierderea în greutate - Complicații June
  • Cum să scăpați endomorful
  • Ținta pierde în greutate
  • Oțel de ardere a grăsimilor
  • Vancouver pierde în greutate
  • Cum să mi faci porcul să piardă în greutate

Datorită fibrelor insolubile, te simți plin după ce ai mâncat alimente bogate fibră ridicată pentru pierderea în greutate fibre. Acesta este un plus uriaș pentru dieta dvs. Obțineți mai puține calorii fără să vă simțiți foame.

Articole similare

Fibra insolubilă este greu de digerat, așa că atunci când ajunge la punctul final al procesului digestiv, nu este procesată complet. Acesta este motivul pentru care fibrele insolubile alcătuiesc cea mai mare parte din scaun. Deoarece fibra grosieră este digerată doar parțial, caloriile din porțiunea neprocesată a fibrei nu sunt absorbite. Cum să începi să mănânci mai multe fibre Înainte de a goli rafturile magazinelor în căutarea produselor magice de slăbit, merită să știți că nu este necesar să introduceți o mulțime de fibre în dieta dvs.

Pentru a facilita trecerea la o dietă bogată în fibre, măsurați mai întâi câtă fibră este obișnuită să obțineți în fiecare zi timp de câteva zile, înregistrând rezultatele în grame. Un tabel poate fi un mod foarte util de a face acest lucru. După aceea, adăugați grame de fibre la fiecare zile și urmăriți reacția corpului.

fibră ridicată pentru pierderea în greutate cafe latte pierdere în greutate

Faceți acest lucru până când ajungeți la ADR. Dacă doriți să slăbiți consumând mai multe fibre, atunci trebuie să mâncați alimentele enumerate în acest articol, în locul celor pe care le mâncați în fiecare zi. Deoarece procesul de pierdere în greutate este redus la consumul de mai puține calorii. Iată mai multe sfaturi despre cum să minimizați efectele nedorite în timp ce creșteți aportul de fibre: Înmuiați leguminoasele uscate și fierbeți-le bine.

Acest lucru ajută la descompunerea unor zaharuri producătoare de gaze numite oligozaharide și vă poate ajuta să vă feriți de constipație.

Nu mâncați alte alimente generatoare de gaz: sodă, bare de proteine, băuturi alcoolice zaharoase, bomboane.

fibră ridicată pentru pierderea în greutate pierderea în greutate cu metic dana

Bea multa apa. Este necesar să dizolvați și să mutați fibra prin intestine, ceea ce ajută, de asemenea, să scăpați de excesul de gaze și balonare. După ce vă ajustați dieta și începeți să primiți cantitatea recomandată de fibre din dieta dvs. Acestea vor ajuta la satisfacerea foamei, chiar dacă este nevoie doar de o porție mică, cu minimum de calorii. Așa că bucurați-vă să pierdeți în greutate și să vă maximizați beneficiile pentru sănătate cu ajutorul fibrelor.

Evaluează evaluarea articolului: De câtă fibră are nevoie o persoană Nutriționiștii din majoritatea țărilor consideră că o persoană are nevoie pur și simplu de fibre sub formă de fibră dietetică. Dar nu există un consens cu privire la cât de mult este în grame. Asociatia Americana Dietetica a stabilit o rata de de grame de fibre pe zi.

Beneficiile pierderii în greutate

Nutriționiștii ruși recomandă de grame de fibre pe zi. Acesta este un indicator pentru persoana medie, fără abateri fiziologice. În cazul unor boli, medicul poate ajusta norma. Deci, în unele cazuri, cantitatea de fibre dietetice, și în special grosieră fibrapoate fi crescută la 40 g pe zi în medicina sportivă, recomandările sunt date de la 35 la 50 g fibre pe zi.

Sau invers, este redusă, deși în cele mai multe cazuri, dacă scrieți dieta unei persoane obișnuite nu vegetariene în ceea ce privește valoarea nutritivă, atunci g de fibre pe zi sunt obținute din forță - există prea multă mâncare rafinată în viața noastră.

Este posibil să slăbești cu ea?

Doza recomandată de pectină pentru grupurile obișnuite de populație este de 4 g pe zi pentru adulți și 2 g pentru copii. Cu un fond radioactiv crescut, rata de pectină trebuie crescută la 15 g pe zi. Un exces de pectină din organism poate provoca reacții alergice, fermentația în colon, însoțită de flatulență și o scădere a absorbției proteinelor și grăsimilor.

Am menționat deja că fibra dietetică este conținută doar în alimentele vegetale?

Contraindicații

Nu, ai ghicit-o singur. Dar conținutul de fibre dietetice, sau mai degrabă pectine și fibre, variază mult.

Sport și fitness Fibre pentru pierderea în greutate. Recenzile indică o eficiență ridicată Majoritatea oamenilor doresc o corectare. Atunci când alegeți o dietă ca o modalitate de a scăpa de kilogramele în plus, mulți se confruntă cu o întreagă gamă de probleme reale. Dieta aleasă poate să nu justifice așteptările pe care le are, uneori ingenioase căi de a pierde în greutate sunt prohibitiv de costisitoare, adesea acest proces dăunează sănătății.

Ce alimente conțin fibre În mod natural, fibra se găsește în cantități mari în legume și fructe. Alimentele bogate în fibre includ roșii, sfeclă, morcovi, spanac, țelină, dovleac, dovlecei, sparanghel, varză, varză de Bruxelles, broccoli, salată, mazăre verde, mărar și ceapă. Merită să spun că sunt ieftine.

fibră ridicată pentru pierderea în greutate pierderea în greutate pentru astm

Aceasta înseamnă că le puteți include literalmente în dietă în fiecare zi. Pe lângă legume, fructele sunt adăugate și la micul dejun, prânz, cină sau ceai de după-amiază. Conțin unul dintre cele mai sănătoase tipuri de fibre numite pectină.

Fructele stimulează perfect activitatea digestivă a organismului. Apropo, este util să mâncați nu numai fructe proaspete, ci și fructe uscate sau fructe confiate. Fibra se găsește și în nuci, care, în ciuda conținutului caloric, trebuie să fie incluse în dieta dvs. Este util să mănânci pâine cu tărâțe proaspete, fulgi de ovăz, fasole, mazăre, deoarece aceste produse se disting prin conținutul ridicat de fibre, util pentru organism.

fibră ridicată pentru pierderea în greutate pierderea în greutate pentru noi dad uri

Tipuri de fibre Fibra este solubilă și insolubilă. Și într-o formă și în alta, este utilă incontestabil.