Cum să vă stimulați planul de ardere a grăsimilor atunci când vă antrenați

Cum să vă stimulați arderea grăsimilor

Metabolismul dvs.

Metabolismul dvs., explicat: Cum să vă stimulați sistemul de ardere a grăsimilor și să slăbiți

Iată cum acest proces vă afectează energia, greutatea și chiar starea de spirit - plus sfaturi despre cum să creați metabolismul tău cât mai rapid și eficient posibil.

Deci, ce este metabolismul, oricum?

  1. Curățați corpul să vă facă să pierdeți în greutate
  2. Bazele și miturile despre arderea grăsimilor

Gândiți-vă la acesta ca la motorul din celulele dvs. O mașină rulează pe benzina pe care o folosiți calorii, care sunt unități de energie. Cele mai multe dintre aceste calorii sunt arse prin corpul tău făcându-și pur și simplu treaba cum să vă stimulați arderea grăsimilor alimentarea celulelor și menținerea inimii pompând, circulația sângelui, respirația plămânilor, sistemul digestiv funcționând și neuronii creierului sună de fapt, creierul tău are nevoie de aproximativ de calorii pe zi doar pentru a continua să funcționeze.

Incinerezi mereu calorii, chiar și în timp ce dormi.

Studii inconsecvente Dezvoltarea exercițiilor de ură Nu numai că, dar dacă nu aveți prea multă experiență în exercițiu, este posibil să nu aveți condiția sau dorința de antrenamente dificile și dificile.

Iată cum funcționează: 1. Mănânci mâncare. Caloriile din aceste componente sunt convertite în energie, folosită de celulele și țesuturile dvs. Știm ce vrei cu adevărat să știi: Există o modalitate de a arde mai mult - adică de a obține un metabolism mai rapid? Raspunsul este da.

Stimulați arderea grăsimilor

Începe cu ceea ce mănânci și cum te miști - mai multe despre aceste două venind. Alti factori: Genetica: Este posibil să aveți un metabolism natural mai rapid sau mai lent, deși stilul de viață are încă un impact mare.

  • Pagina principala Vei pierde în greutate cu viteză?
  • Ce este metabolismul? Cum să arzi grăsimile și să slăbești rapid - Health
  • Stimulați arderea grăsimilor Mănâncă suficient Pierderea în greutate pare foarte simplă: trebuie să consumi mai puțină energie decât consumi.
  • Stimulați arderea grăsimilor 8 sfaturi pentru a face ca pierderea de grăsime să funcționeze
  • Stimulați arderea grăsimilor

Stres: Stres pe termen lung eliberează hormoni care se înșurubează cu digestia, astfel încât alimentele dvs. Dormi: Acest lucru este critic. Când corpul dvs.

Mănâncă grăsime, dar sănătos Grăsimea te îngrașă? Această credință a fost răspândită în anii

Ce vă afectează rata metabolică? Este ora prânzului! Iată ce impact are acea decizie: Getty Images Cât mănânci: Luați în mod constant mai multe calorii decât aveți nevoie și o mulțime din ceea ce nu este folosit se stochează ca grăsime.

cum să vă stimulați arderea grăsimilor

Când mănânci: Chowing jos la fiecare trei-patru ore păstrează metabolismul tău. S-ar putea să existe, de asemenea, un avantaj la încărcarea frontală a caloriilor: persoanele care trec peste micul dejun tind să aibă o creștere a hormonului grelină care stimulează foamea în dimineața, așa că mănâncă înainte de culcare.

Cum să-ți stimulezi planul de ardere a grăsimilor când faci mișcare ?

Acest lucru poate perturba somnul, care se încurcă cu metabolismul. Ceea ce mananci: Săriți carbohidrații simpli cu conținut scăzut de nutrienți.

cum să vă stimulați arderea grăsimilor

Sunt digerați atât de repede încât au declanșat o cascadă de reacții metabolice care în curând vă lasă din nou flămând. Veți mânca mai mult în general - salut, kilograme în plus!

cum să vă stimulați arderea grăsimilor

Pot alimentele să ardă grăsimi? Nu chiar. Dacă credeți ceea ce vedeți în altă parte pe internet, probabil că credeți că există o mulțime de mâncăruri miraculoase care eradică budinca.

Burn Fat - transformarea corpului într-o mașină de ardere a grăsimilor

Doar daca! Iată adevărul Getty Images Apă cu lămâie: Ingerarea unei băuturi foarte calde sau foarte reci poate ajuta la creșterea metabolismului - dar impactul durează doar aproximativ 30 până la 40 de minute după ce ați băut-o.

Acestea fiind spuse, fiind bine hidratat este crucial pentru menținerea unei greutăți sănătoase dacă adăugarea de lămâie vă ajută să faceți acest lucru, mergeți la el.

cum să vă stimulați arderea grăsimilor

Curcuma și alimente picante: Compușii din turmeric au fost asociați cu un risc redus de inflamație cronică, care este legată de obezitate. Dar scuze mai mult curcuma nu vă revigorează metabolismul.

În ceea ce privește alimentele fat burner recenzii 2021, unele cercetări s-au legat capsaicina găsită în ardeiul iute la o rată metabolică crescută, de asemenea, poate ajuta la mobilizarea celulelor adipoase pentru a fi cum să vă stimulați arderea grăsimilor pentru energie.

Cum să stimulezi arderea grăsimilor: un ghid

Dar ar trebui să mănânci o tonă: într-un studiu, persoanele care au luat zilnic un supliment de capsaicină timp de 12 săptămâni au pierdut mai puțin de o kilogramă. Ceai și cafea: Câteva studii mici au legat un metabolism mai rapid anumite ceaiuri în special verde și negru și cafea cu cofeină.

Curcuma Pot alimentele să ardă grăsimi?

Se pare că efectul provine din combinația de cofeină și flavonoide compuși asemănători antioxidanțilorbeneficiul modest pare să înceapă odată ce ați luat cel puțin patru căni pe zi. Cu toate acestea, deoarece somnul este, de asemenea, cheia unui metabolism mai rapid, veți dori să găsiți un echilibru. Nu există nicio bază științifică pentru percepția de lungă durată că unele alimente - cum ar fi țelina și guma fără zahăr - stimulează metabolismul, deoarece au un conținut scăzut de calorii și necesită atât de multe mestecări încât, de fapt, arzi mai mulți calci decât mănânci.

Vlad Ronea - Grăsimea de pe abdomen