CUM SĂ PIERZI GRĂSIMEA INTERIOARĂ A COAPSEI: EXERCIȚII, SFATURI ȘI MULTE ALTELE - SĂNĂTATE -

Cum să pierzi grăsimea interioară a coapsei

Cum să scapi de "urechiușele" de pe coapse, care se spune că nu pot fi eliminate - Om Activ

Aerobic: Exerciții fizice susținute pe perioade mai lungi de timp, cum ar fi activități cardio cum ar fi alergatul, mersul pe jos sau ciclismul care vă măresc ritmul cardiac. Anaerob: Rafale de exerciții pentru perioade mai scurte de timp, cum ar fi antrenamentul la intervale de intensitate mare HIIT sau antrenamentul de forță.

cum să ardeți rutina de grăsime mentorii de pierdere în greutate

Pentru a vă maximiza rezultatele, este o idee bună să faceți o combinație a acestora atât sub formă de antrenament cardio, cât și de forță. Un studiu a constatat rezultate semnificative de pierdere în greutate atât la bărbați, cât și la femei, după 10 luni de exerciții aerobice.

  1. Aceasta este unul dintre cele mai intalnite intrebari pe care le primesc zilnic pe email.
  2. Cum apar ele şi cum pot fi eliminate?

Alte cercetări au descoperit că exercițiile anaerobe precum HIIT sunt eficiente și pentru pierderea de grăsime. În plus, cardio vă ajută să ardeți calorii în acest moment, în timp ce antrenamentul de forță vă ajută corpul să continue să ardă calorii pe tot parcursul zilei. Deci, o regulă bună este să faci exerciții fizice 4 sau 5 zile pe săptămână pentru a vedea rezultatele și să încorpori atât antrenament cardio, cât și antrenament de forță.

Dar nu poți să vezi doar trenul?

Ce exercitii trebuie sa faci ca sa scapi de grasimea de pe interiorul coapselor

Asta este o mare problemă! Oricât de mișto ar fi, nu poți alege și alege ce zonă a corpului tău ai vrea să slăbești. Biologia noastră guvernează jocul, prin urmare, punerea timpului și a energiei în direcționarea către o anumită zonă a corpului dvs. Dacă faceți o grămadă de greutăți și stați în picioare pentru a pierde grăsime în burtă, probabil că veți câștiga mușchi în acele zone, dar asta nu înseamnă că veți arde grăsimi.

Cum să pierzi grăsimea pe coapsa interioară (și ce să nu faci)

Veți vedea rezultate mai mari efectuând mai multe exerciții care lucrează la mai multe grupuri musculare. Încercați aceste antrenamente cardio pentru a arde grăsimea interioară a coapsei Sunteți gata să vă porniți cardio-ul?

Puteți face orice exercițiu cardio pentru a arde grăsimi, dar următoarele exerciții vă vor face să vă pompeze inima de-a lungul cu țintirea acelor mușchi ai coapsei. Antrenament pe deal Alergarea în sus și în jos a dealurilor doar suflă direct, dar vă va întări mușchii coapsei și vă va îmbunătăți fitnessul fitness.

Exerciții pentru tonifierea coapselor interioare

Luați un cronometru și găsiți-vă un deal nu mergeți prea abrupt prea repede. Apoi aleargă dealul cât de repede poți timp de 30 de secunde. Răcorește-te și mergi înapoi în jos. Repetați acest lucru de aproximativ 5 ori și urmăriți să faceți acest lucru de ori pe săptămână pentru a începe.

Grăsime pe coapsa interioară, de ce se așază acolo?

Nu vrei să alergi? Găsiți o zonă deluroasă și faceți o plimbare sau mergeți la o excursie în natură care este puțin urcată. Exerciții treptate de bandă de alergat Poate că locuiți într-o zonă cu adevărat plată și pur și simplu nu există dealuri care să vă ardă picioarele. O bandă de alergat poate face și el trucul.

CUM SĂ scăpăm de grăsimea interioară

Alegeți cardio-ul mersul pe jos sau alergatul și creșteți treptat înclinația la 5, 10 sau 15 la sută în timp ce vă exercitați cel puțin 30 de minute. Se amestecă în rutina cardio săptămânală de ori pe săptămână. Mișcările, cum ar fi genuflexiunile, burpele și genunchii înalți, sunt toate forme de mișcări HIIT care pot face ca ritmul cardiac să vă pompeze într-o perioadă scurtă de timp. Participarea la exerciții HIIT de ori pe săptămână este o cantitate solidă.

CUM SCĂPĂM DE GRĂSIMEA DE PE COAPSE

Încercați aceste exerciții pentru a tonifica grăsimea interioară a coapsei Următoarele șase mișcări vă vor tonifica coapsele interioare și vor reduce aspectul de grăsime. Includeți această rutină în planul de exerciții de câteva ori pe săptămână pentru a vedea rezultatele.

mancare pentru slabit rapid fat burning smoothie cleanse

Repetați acest antrenament de ori. Punga curtsy Echipament: Gantere opționale Stai cu o poziție largă și ține pieptul în poziție verticală și umerii în jos.

Treceți piciorul stâng în spatele piciorului drept și ghemuiți-vă într-o poziție curtsy, păstrând piciorul drept plantat și corpul în poziție verticală. Din poziția coborâtă, împingeți-vă înapoi în sus și plasați piciorul stâng înapoi în poziția inițială.

  • Goji berories ceai pentru pierderea în greutate
  • Cum să pierzi grăsimea interioară a coapsei (plus ce să nu faci) - Rachael Attard
  • CUM SĂ PIERZI GRĂSIMEA INTERIOARĂ A COAPSEI: EXERCIȚII, SFATURI ȘI MULTE ALTELE - SĂNĂTATE -
  • Supliment de pierdere în greutate nv
  • Cum să scapi de "urechiușele" de pe coapse, care se spune că nu pot fi eliminate - Om Activ

Repetați de cealaltă parte și continuați să schimbați picioarele până când vă atingeți reprezentanții. Mergând lunges cu gantere Rep. Păstrați greutățile constante la marginile voastre. Dacă sunteți începător, încercați mai întâi fără gantere. Faceți pasul înainte cu piciorul stâng și aruncați înainte.

La pachet Prezentare generală Unele grăsimi corporale sunt esențiale pentru susținerea vieții și protejarea organelor. Excesul de grăsime se poate forma pe corp dacă luați mai multe calorii decât poate folosi sau arde corpul. Unde corpul dvs. Femeile au tendința de a depozita grăsimi suplimentare în șolduri, în abdomenul inferior și în interiorul coapselor. Bărbații pot avea și grăsime interioară a coapsei, deși au tendința de a depozita grăsime în zona abdomenului.

Asigurați-vă că genunchiul nu vă depășește degetele de la picioare și păstrați piciorul perpendicular. Genunchiul tău non-lovit ar trebui să fie la aproximativ 1 inch de sol.

pierdere în greutate neexplicată teenage barbat leo laporte pierdere în greutate

Păstrați-vă greutatea în principal în călcâi și împingeți piciorul stâng înapoi în poziția inițială. Schimbă picioarele și aruncă cu dreapta. Alternează picioarele în timp ce mergi pentru a-ți completa repetările. Sumo squat AKA plie squats Rep. Coborâți încet într-o poziție ghemuită. Ține-ți mâinile pe șolduri pentru a-ți ajuta echilibrul și pentru a menține coloana vertebrală și trunchiul în poziție verticală. Ridicați-vă încet, strângându-vă glutele pentru a vă aduce înapoi.

Continuați timp de 30 de secunde în total.

Dar nu trebuie sa iti faci griji, pentru ca exista o solutie pentru tine

Patinatori Rep. Apăsați lateral de piciorul stâng și aterizați înapoi pe dreapta. Ține-ți piciorul stâng în spatele tău într-o poziție de aruncare curtsy pe cealaltă parte. Opriți-vă între picioare. Puteți să faceți un pas sau săriți în funcție de nivelul dvs.

slabeste peste noapte descoperirea pierderii în greutate de către un student

Păstrarea piciorului din spate de la sol va fi, de asemenea, mai dificilă. Lunge laterală Rep. Începători, încercați fără greutate pentru prima dată Faceți un pas spre stânga și ghemuiți-vă pe piciorul stâng îndoind genunchiul și coborând corpul până când este paralel cu podeaua.

Genuflexiuni speciale pentru coapsele interioare

În timp ce faceți acest lucru, asigurați-vă că degetele de la picioare sunt îndreptate înainte și genunchiul stâng este aliniat cu glezna stângă. Greutatea sau mingea medicamentoasă trebuie să rămână, de asemenea, la piept și să fie în linie cu șoldul, cotul și umărul stâng atunci când coborâți în ghemuit. Reveniți în poziția inițială împingând piciorul stâng. Terminați-vă repetările cum să pierzi grăsimea interioară a coapsei acea parte înainte de a vă deplasa pe partea dreaptă.

Ridicarea interioară a coapsei în decubit dorsal Rep. Luați brațele în lateral, cu palmele întinse pe pământ. Ținând șoldurile pe pământ, ridicați picioarele în sus spre tavan cu picioarele flectate. Coborâți piciorul drept în lateral, pe cât puteți tolera, fără a vă ridica șoldurile. Ține-ți pierderea în greutate ocd flexat tot timpul.

76 comentarii despre „Cum să pierzi grăsimea interioară a coapsei (plus ce să nu faci)”

Aduceți piciorul înapoi în poziția inițială, strângând ambele picioare împreună în partea de sus. Repetați de 15 ori pe partea dreaptă, apoi comutați la stânga.

snap de slabit aplicații pentru pierderea în greutate care numără puncte

De luat masa Unii dintre noi sunt îndrăgiți de genetica care ne oferă coapse groase. Dar grăsimea se acumulează și în această zonă datorită caloriilor suplimentare și a cheltuielilor de energie cum să pierzi grăsimea interioară a coapsei sub formă de exerciții. Îmbunătățirea dietei și adăugarea de exerciții de tonifiere cardio și coapse necesită timp, dar este cel mai benefic mod de a obține coapsele de oțel.