Pierdere în greutate

Cum să obțineți pierderea în greutate acasă, Cum te măsoară pentru pierderea în greutate, Cat de rapida ar trebui sa fie scaderea in greutate?

cum să obțineți pierderea în greutate acasă

Deci, ce este deficitul caloric? Suficient de simplu, luați numărul de calorii pe care ar trebui să le consumați pentru a vă putea menține greutatea corporală actuală, așa cum este.

Este posibil să mâncați nuci în timp ce pierdeți în greutate și în ce cantitate

Aceasta se numeștehomeostazia energetică. Odată calculat acest număr, reducerea acestuia în dieta zilnică va duce la undeficit, care în cele din urmă, este o dietă.

cum să obțineți pierderea în greutate acasă

Pare destul de ușor, nu? Cu toate acestea, există unele aspecte ale deficitului caloric care pot merge prost, provocând un echilibru nesănătos în corpul dumneavoastră. Problema cheie Dacă reduceți numărul de calorii din aportul zilnic, este posibil să reduceți și mineralele și substanțele nutritive de care corpul dumneavoastră are nevoie pentru a prospera într-un mod sănătos.

Această reducere poate determina deficitul caloric să se transforme în ceva numit adeficit macro-nutritiv.

Cum te măsoară pentru pierderea în greutate

Aceasta înseamnă că, atunci când nu introduceți suficientă cantitate și tipuri de alimente în sistemul dvs. Știți deja că a mânca prea mult poate provoca cum să obțineți pierderea în greutate acasă și alte tulburări.

Cu toate acestea, alipsa din substanțele nutritive și minerale de care are nevoie corpul dumneavoastră poate duce de fapt la sindroame de deficiență. Deci, are cafeaua lentă de scădere în greutate ce discutăm despre malnutriție și deficit de macro-nutrienți?

Atunci când taie alimente specifice, bogate în substanțe nutritive, le refuză corpului capacitatea de a se îngrășa - sigur - dar îi refuză și nutrienții esențiali de care are nevoie pentru a funcționa la un nivel sănătos.

Ghidul definitiv pentru pierderea în greutate

Deci, de unde știi ce macrocomenzi ar trebui să tai și pe care să le păstrezi? Există atât de multe diete cu conținut scăzut de carbohidrați, fără carbohidrați, care pot părea o referință suficient de bună. Cu toate acestea, cunoașterea cantității de carbohidrați, grăsimi și proteine de care organismul încă mai are nevoie în timpul unei diete este extrem de importantă pentru sănătatea ta.

cum să obțineți pierderea în greutate acasă

Întrebările dvs. Ce macro este cel mai bine de tăiat pentru a atinge deficitul caloric? Cu câteva decenii în urmă, chiar și medicii își îndrumau pacienții pentru a reduce o combinație a aportului de carbohidrați, grăsimi și proteine.

  1. Pierde picioarele de grăsime 1 săptămână
  2. Ce ceai poate arde grăsime
  3. Pin by Luci Odo on Sanatate | Health cooking, Health food, Metabolism boosting foods
  4. Care este mai bine: cardio sau greutăți pentru pierderea de grăsimi?
  5. Cel mai bun hula hoop pentru a pierde în greutate
  6. Cum te măsoară pentru pierderea în greutate, Cat de rapida ar trebui sa fie scaderea in greutate?
  7. Pierderea ușoară în greutate fără dietă.

Din păcate, în anii '80 și '90, aceștia nu erau sută la sută conștienți de beneficiile pentru sănătate asociate acum cu grăsimea - ținând cont de convingerea învechită că consumul de grăsime va duce la grăsime corporală.

Deci, pe atunci, sfatul de bază ar fi reducerea sau eliminarea tuturor!

cum să obțineți pierderea în greutate acasă

Cu toate acestea, răspunsul la original constă în concentrarea asupra nivelurilor de carbohidrați. Reducerea carbohidrațiloreste cea mai optimă metodă dacă doriți să vă îmbunătățiți compoziția corpului, în special.

Adăugați în lista de dorințe Instalați Singura aplicație de care aveți nevoie pentru antrenamentele și evoluția fizică de acasă.

S-a dovedit că o reducere a carbohidraților în masa de dimineață și în timpul prânzului este eficientă, deoarece corpul este gata și gata să meargă dimineața după ce a postit în timpul nopții. Reducerea în carbohidrați vă va ajuta să creșteți metabolismul corpului și să vă mențineți mai plin de viață mai mult timp - de vreme ce puteți ajunge la proteine.

35 De Minute Antrenament Pentru Fese Cu Greutati - Acasa

Bine, dieta mea este acoperită - ce activitate ar trebui să fac? Pentru a vă susține eforturile de slăbire, mișcarea și activitatea constantă vă pot ajuta. Dacă începeți de la puțină la nicio mișcare în timpul săptămânii, vă recomandăm să începeți cu dezvoltarea capacității aerobice.

Pierdere în greutate

Faceți de minute de mișcare - cum ar fi mersul pe jos, jogging, mersul cu bicicleta sau chiar înotul - înainte de a încorpora o activitate mai riguroasă. Cheia aici este să vă construiți rezistența.

cum să obțineți pierderea în greutate acasă

Odată ce vă simțiți mai confortabil, vă puteți arunca într-un antrenament HIIT— antrenament la intervale de intensitate mare. Bine, să vorbim despreEMS. Deoarece EMS, atunci când se face de unul singur, nu este eficient în arderea caloriilor - deci nu este eficient doar ca pierderea în greutate - trebuie să îl asociați cu mișcarea.

cum să obțineți pierderea în greutate acasă

EMS este specializat în construirea forței - ceea ce este perfect pentru dvs. Cu toate acestea, stimularea este eficientă și atunci când efectuați exerciții aerobe și anaerobe. Când se face simultan, SME și mișcarea pot ajuta la arderea grăsimilor și la construirea musculară eficient - angajând atât sistemul cardiovascular, cât și rezistența musculară.