Să mă usuc ca culturist - Educaţie -

Cum să ardeți mai multă grăsime corporală, Să mă usuc ca culturist

Este antrenor personal și instructor de fitness din Acest articol conține 12 referințe, care pot fi găsite în partea de jos a articolului. În acest articol: Urmărirea unui plan Schimbarea dietei Schimbarea articolelor legate de rutină Resurse Dacă doriți să vă uscați ca culturist, scopul este să ardeți grăsimi, păstrând în același timp masa musculară.

Pentru a face acest lucru, trebuie să reduceți numărul de calorii pe care le consumați, astfel încât corpul dvs. Acest proces este anormal pentru culturisti, deoarece aceștia mănâncă de obicei o cantitate mare de calorii, astfel încât să poată construi mai multă masă musculară.

11 trucuri care te ajuta sa arzi din depozitele de grasime pe tot parcursul zilei - Andreea Raicu

Dacă doriți să vă uscați ca culturist, trebuie mai întâi să vă schimbați dieta. Apoi, trebuie să vă schimbați rutina, astfel încât să ardeți mai multe calorii în fiecare zi. A calca Metoda 1 din 3: Urmărirea unui plan Determinați-vă greutatea actuală și procentul de grăsime. Dacă vrei să arzi grăsimi, trebuie să afli care este punctul tău de plecare. Cântărește-te și măsoară procentul de grăsime corporală cu un etrier. După ce ați măsurat procentul de grăsime corporală, puteți face calcule ale grăsimii corporale care să țină cont de înălțimea și greutatea dumneavoastră.

Când vă uscați, cum să ardeți mai multă grăsime corporală să vă mențineți masa musculară în timp ce pierdeți grăsime. Aceasta înseamnă că aveți nevoie de o modalitate de a măsura dacă greutatea pe care o pierdeți provine din grăsime și nu din mușchi.

Cum pierd mai multă grăsime corporală

Calculul procentului de grăsime corporală este cel mai simplu mod de a evalua acest lucru. Există o varietate de calculatoare de grăsime corporală pe care le puteți folosi online. Trebuie doar să introduceți măsurătorile etrierului și celelalte informații solicitate, iar calculatorul vă va spune care este procentul de grăsime corporală. Acordați un obiectiv cu voi înșivă. Dacă vrei să te usuci, trebuie să fii de acord asupra unui obiectiv cu tine însuți.

cum să ardeți mai multă grăsime corporală tulburări de anxietate pierdere în greutate

Acesta ar putea fi un obiectiv general, dar mulți oameni își propun un obiectiv săptămânal. Acest lucru vă permite să vă urmăriți progresul săptămânal, să faceți modificări pe parcurs și să setați un punct de finalizare suficient de uscat. Mulți oameni își propun să piardă o jumătate de kilogram pe săptămână în timp ce se usucă. Acesta este un obiectiv rezonabil care poate fi atins prin schimbări dietetice și de stil de viață.

Un obiectiv de a pierde mai mult de un kilogram pe săptămână ar necesita probabil o dietă accidentală sau alte măsuri extreme, care nu sunt sănătoase.

Oricum, nivelurile acestui hormon vor scădea, iar obiectivul tău de a deveni mai slab devine din ce în ce mai greu de atins. Implementarea unor zile în care să arzător de grăsimi ge pharma pe care le programezi, una la aproximativ 14 zile, va crește din nou nivelurile tiroidei și te va ajutați cu arderea grăsimilor să treci peste blocaje încăpățânate. CLA Capsule caps Pentru a face acest dieta pentru medicamentul siddha va trebui să începi prin a-ți crește radical aportul de carbohidrați la 3 grame per jumătate de kilogram greutate corporală și prin a-ți crește de asemenea consumul de grăsimi dietetice. Fă acest lucru timp de o zi doar și revino pe urmă la dieta ta.

Calculați când ar fi trebuit să vă atingeți greutatea țintă și să lucrați înapoi. Asigurați-vă că aveți suficient timp pentru a pierde în siguranță un kilogram pe săptămână și pentru a vă atinge obiectivul.

Schimbați-vă rutina și dieta dacă nu vă atingeți obiectivele. Dacă începeți să vă uscați, nu vă fie teamă să vă schimbați programul. Dacă nu pierdeți greutatea dorită, reduceți numărul de calorii pe care le consumați, modificați ceea ce mâncați sau activați mai mult. Pentru a afla ce funcționează pentru dvs. Dacă programul dvs.

  1. 7 sfaturi despre cum să ardeți grăsimea corporală - GymBeam Blog, Cum pierd grăsime
  2. Să mă usuc ca culturist - Educaţie -
  3. Ardeți graficul de grăsime
  4. Cum să arzi grăsime în corpul inferior De ce nu ard grasimea corporala.
  5. Cum să mi ajuți ponei să piardă în greutate
  6. 10 kg pierdere de grăsime
  7. Din păcate asta e o greșeală pe care-o fac o grămadă de oameni și observă că deși au pierdut multă greutate, în cum pierd grăsime corpul lor încă arată pufos și moale sau au pierdut mult din dimensiunile mușchilor.

Ei au adesea o bună perspectivă asupra a ceea ce puteți face pentru a vă atinge obiectivele. Autodisciplina este importantă atunci când devii mai uscată. Încearcă să eviți tentațiile și să te ții de noua ta dietă până când îți atingi obiectivul.

Numărați-vă caloriile. Trebuie să vă reduceți aportul de calorii, astfel încât să mâncați mai puține calorii decât ardeți. Notează ce mănânci în fiecare zi, precum și mărimea porției și numărul de calorii pe care le consumi.

Inhalarea și expirația controlate doar două minute pe zi,

Puteți să păstrați un jurnal sau să utilizați o aplicație nutrițională precum MyFitnessPal sau SuperTracker. Puteți utiliza aceeași aplicație sau jurnal pe care îl utilizați pentru a vă urmări antrenamentele. Astfel puteți vedea dacă ardeți mai multe calorii decât mâncați. Publicitate Metoda 2 din 3: Schimbarea dietei Reduceți numărul de calorii pe care le consumați. Când începeți să reduceți procentul de grăsime corporală, ar trebui să începeți să mâncați mai puține calorii decât ardeți în mod normal într-o zi.

Acest lucru este denumit deficit caloric. Când mănânci mai puțin decât arde corpul tău, corpul tău începe să ardă grăsimi pentru a compensa diferența. Pentru o dietă uscată, încercați să consumați 10 calorii pentru fiecare kilogram de masă musculară slabă pe care o aveți. De exemplu, dacă aveți o masă musculară slabă de de kilograme, ar trebui să mâncați doar de calorii pe zi în timp ce vă uscați.

Efectuați modificări treptat. Pe măsură ce începeți focuri de ardere a grăsimilor vă reduceți grăsimea, ar trebui să reduceți treptat aportul de calorii.

  • Câtă grăsime arde corpul tău natural Trebuie să faci mai mult pentru a fi cu adevărat fibrat decât pur și simplu să reduci aportul de calorii.
  • Dr matt pierdere greutate webster ny

Acest lucru vă va ajuta să vă adaptați mental la noua cantitate de alimente pe care o veți mânca. De asemenea, vă va ajuta corpul să se adapteze fizic la procesarea mai puține alimente pe zi. O schimbare bruscă a cantității de alimente pe care le consumați vă poate afecta metabolismul și crește depozitarea grăsimilor. Prioritizează proteinele. Pe lângă reducerea numărului total de calorii, trebuie să ajustați și ceea ce mâncați.

Cu toate acestea, este, de asemenea, important să mâncați o dietă variată pentru a oferi organismului nutrienții de care are nevoie.

În general, mâncați alimente slabe și încercați să vă limitați carbohidrații.

cum să ardeți mai multă grăsime corporală pierde în greutate 42 de ani

Unele alimente grozave de mâncat în timp ce vă tăiați grăsimea corporală includ carnea la grătar, legumele, brânza de vaci cu conținut scăzut de grăsimi, ouăle și migdalele. Continuă să mănânci grăsimi sănătoase. Dacă vă uscați, nu tăiați toate grăsimile. Grăsimile sănătoase, cum ar fi cele găsite în pești, semințe și nuci, sunt importante, deoarece vă ajută să vă mențineți sistemele corpului în funcțiune.

De asemenea, vă oferă energia de care aveți nevoie, cu o creștere a exercițiilor aerobice. Amintiți-vă că consumul de grăsime nu vă îngrașă automat.

Conține mai multe calorii decât proteinele sau carbohidrații, dar grăsimile vă pot face să vă simțiți mai plini și mai energici decât alte componente nutriționale. Lăsați zahărul, alcoolul și cum să ardeți mai multă grăsime corporală și grăsimile inutile.

Să mă usuc ca culturist

Când decideți ce să mâncați în timp ce vă uscați, alegeți alimentele pe care le puteți consuma fără a adăuga zahăr sau uleiuri în exces. În majoritatea cazurilor, acest lucru poate fi realizat prin alegerea unei metode de gătit care nu necesită adăugarea de ulei sau zahăr, cum ar fi aburirea sau grătarul. De asemenea, trebuie să evitați alcoolul atunci când vă uscați. Se transformă în zahăr în corpul tău și adaugă calorii goale în dieta ta. Mănâncă des. Dacă mănânci mai puține alimente decât le folosește corpul tău în fiecare zi, este o idee bună să mănânci des.

Hrănirea corpului dvs.

cum să ardeți mai multă grăsime corporală regim de slabit oana radu