Ardeti grasimile si dezvoltati-va musculatura in 5 saptamani

Cum să ardeți grăsimea piciorului

Cum sa ardeti maximum de grasimi

Antrenorii explică 7 exerciții care vă pot ajuta să vă ardeți grăsimea de pe picioare 8 septembrie 3 min read În călătoria noastră către picioare musculare și în formă, putem face niște exerciții care fac ca coapsele să capete și mai mult volum decât au deja.

Pentru a evita acest lucru, există o rutină specială care ajută la subțierea și tonificarea picioarelor fără a adăuga volum. Și care este cea mai bună parte? Puteți face acest lucru cum să ardeți grăsimea piciorului acasă, fără a avea nevoie de niciun echipament, cu excepția unei perne și o salteluță.

Cum pierzi grăsimea picioarelor?

Iată în continuare 7 exerciții care vă pot ajuta să vă ardeți grăsimea încăpățânată de pe picioare. Așezați-vă pe podea pe partea dreaptă. Mâna dreaptă ar trebui să fie îndoită la cot, sprijinindu-vă corpul. Prinde piciorul stâng cu mâna stângă. Dacă nu vă puteți îndrepta genunchiul stâng, este în regulă.

Poate fi ușor îndoit.

Planul tău pentru picioare lungi

Începeți să ridicați piciorul drept așa cum se arată în imagine. Faceți 3 seturi de 15 repetări și schimbați părțile. Treceți într-o poziție laterală pe partea stângă.

Slăbitul din greutate Vs. Costum arzător de grăsime nivelul de stres Stresul te poate face să câștigi grăsime din burtă prin declanșarea glandelor suprarenale pentru a produce cortizol, care este cunoscut și sub numele de hormonul stresului.

Puneți mâna dreaptă pe coapsă. Brațul stâng este întins și împinge spre podea. Îndoiți-vă picioarele astfel încât picioarele să fie în spatele șoldurilor. Împingeți și îndreptați piciorul drept. Simțiți tensiunea în coapse. Apoi readuceți piciorul înapoi la poziția sa inițială. Repetați 3 seturi de 15 repetări, apoi schimbați părțile.

Stați pe spate. Brațele tale ar trebui să fie lângă dvs. Acum ridicați picioarele spre tavan și îndoiți genunchii.

cum să ardeți grăsimea piciorului

Aceasta este poziția de plecare. Puneți tălpile picioarelor împreună, astfel încât poziția să vă amintească de o broască.

Cum să arzi grăsimi și calorii Arde grăsimi și calorii De ce ai nevoie Mănâncă suficientă mâncare. Unele persoane care fac dietă cred că reducerea drastică a consumului de alimente îi va ajuta la arderea caloriilor și a grăsimilor, atunci când, în general, face contrariul. Păstrați un jurnal zilnic cu tot ceea ce mâncați și concentrați-vă asupra consumului între 1. Faceți exerciții cardiovasculare trei până la cinci zile pe săptămână.

Extindeți picioarele în lateral cât mai mult posibil. Începeți să strângeți coapsele interioare pentru a le uni. Reveniți la poziția de pornire și repetați până când setul este complet. Faceți 3 seturi de 15 repetări.

Grăsime sau apă în picioare: așa o recunoști | Femeia Minune

Stai cu degetele de la picioare orientate înainte. Așezați o pernă între genunchi și strângeți mușchii coapsei. Ghemuiți-vă îndoindu-vă de pe șolduri și împingând fesele înapoi. Strângeți și mai mult perna cu genunchii. Trageți corpul în jos, ca un arc, apoi săriți de 4 ori în timp ce rămâneți în această poziție ghemuit. Ține-ți mâinile în fața pieptului.

Acum reveniți la poziția de pornire. Repetați 3 seturi cu 15 repetări.

Arderea Grăsimilor 20 de moduri de a pierde grăsimea

Intinde-te pe partea dreapta. Brațul drept ar trebui să fie îndoit la cot, iar restul, pe podea. Așezați piciorul drept în fața stângului. Apuca piciorul stang cu mana stanga. Începeți să ridicați piciorul drept în aer și țineți-l scurt.

Apoi ridicați piciorul și mai sus și țineți-l din nou. Faceți 3 seturi de câte 15 repetări pe fiecare parte. Brațele ar trebui să fie întinse înainte.

Cum scapam de grasimea arsa de pe tigai

Ține pieptul drept și nu te apleca înainte. Imaginați-vă că aveți un pahar cu apă pe cap. Ghemuiți-vă puțin și ridicați-vă călcâiul drept.

cum să ardeți grăsimea piciorului

Această poziție va izola coapsa interioară pe acea parte a corpului. Începeți să faceți genuflexiuni mici. Veți simți arderea coapsei vizate. Continuați să faceți genuflexiuni timp de 1 minut și 30 de secunde pe fiecare parte.

cum să ardeți grăsimea piciorului

Culcă-te pe spate. Picioarele tale ar trebui să fie drepte.

Exerciții care vă alungesc picioarele - Sănătate -

Brațele ar trebui să fie extinse pe părțile laterale de pe podea. Degetele ar trebui să se uite în sus la tavan. Ridicați piciorul drept și începeți să îl coborâți spre partea stângă. Nu vă relaxați degetele de la picioare. Apoi, mișcați piciorul îndreptat în partea dreaptă așa cum se arată în imagine.

  • Pierdere în greutate orașele gemene
  • Pierdere în greutate fremont ca
  • Cel mai bun mod de a pierde grăsimea din umăr - Cel mai bun mod de a arde grăsimea din picioare
  • Cum pierzi grăsimea piciorului

Asigurați-vă că cum să ardeți grăsimea piciorului umerii și brațele pe podea. Nu vă strângeți gâtul. Faceți 3 seturi de câte 15 repetări pentru fiecare picior.