Care sunt cauzele omului țâțe?

Cum pot să mi pierd grăsimea toracică. Cum să pierzi grăsimea în jurul cutiei toracice

Pagina principala Cum să pierzi în mod natural grăsimea toracică pentru bărbați [3 sfaturi ușoare] A avea exces de grăsime în piept te poate face să te simți foarte inconfortabil ca bărbat, mai ales atunci când îți scoți cămașa în preajma altor persoane.

Cu toate acestea, în acest articol, vă voi arăta cei mai buni 3 pași pentru a reduce grăsimea toracică la bărbați. Mulți bărbați vor presupune rapid că, dacă au multă grăsime în piept, probabil că au o afecțiune cunoscută sub numele de ginecomastie.

Cum pot pierde grăsime pe piept?

Ginecomastia este un termen folosit pentru a descrie creșterea țesutului mamar al unui bărbat, care este de obicei cauzată de un dezechilibru hormonal, cum ar fi un nivel foarte ridicat de estrogen și un nivel foarte scăzut de testosteron.

Cu toate acestea, ginecomastia nu este, de obicei, cauza efectivă a excesului de grăsime toracică sau a sânilor omului. În schimb, dacă ești un bărbat care se luptă cu grăsimea toracică, cel mai probabil ai ceva cunoscut sub numele de pseudoginecomastie.

Care este pur și simplu creșterea depunerilor de grăsime în jurul pieptului și cel mai probabil aveți, de asemenea, un exces de grăsime corporală și în alte zone. Deoarece toată lumea are gene diferite, corpurile noastre vor depozita în mod preferențial grăsimi în locuri diferite.

Cum să pierzi grăsimea toracică pentru bărbați în mod natural 3 sfaturi ușoare

În timp ce femeile vor depozita de obicei mai multe grăsimi în jurul șoldurilor și coapselor. Bărbații o depozitează de obicei în jurul burtelor pieptului și iubesc mânerele și chiar dacă este posibil să ai ghinion dacă ești mai predispus la depozitarea grăsimii în jurul pieptului. Ești foarte norocos că aceasta este o problemă complet rezolvabilă.

  • Cum pot slăbi din piept?
  • Pierde grăsime toracică fără greutate Dietele sănătoase Pentru a slăbi într-o săptămână Cuvinte cheie de căutare Cum de a desena pectorale: pierde grăsime sau ginecomastie?

Pași pentru reducerea grăsimii pieptului la bărbați 1. Scadeți procentul total de grăsime corporală pentru a reduce grăsimea toracică Din păcate, indiferent de ce ți-ar spune altcineva, nu există un singur exercițiu care să-ți poată viza grăsimea din piept. Există exerciții care vă pot ajuta să construiți mușchiul și să vă îmbunătățiți forma și definiția pieptului în care voi intra în acest articol, dar nu există nicio modalitate de a observa, de a reduce grăsimea care stă deasupra acelui mușchi toracic.

co la jest pierdere în greutate

Cu toate acestea, chiar dacă corpul dumneavoastră preferă să păstreze grăsime în jurul pieptului dvs. Deci, majoritatea oamenilor vă vor spune să creați doar un deficit de calorii, scăzând pur și simplu de calorii pe zi.

Cum să slăbești în jurul cutiei toracice Top 3 sporturi care se îngrașă

Cu toate acestea, chiar dacă mâncați mai puține calorii, dar acele calorii provin din surse procesate sau bogate în grăsimi și zahăr, atunci este mai probabil să creați rezistență la insulină care va preveni fizic pierderea de grăsime și în loc să ardeți de calorii în plus pe zi, corpul tău va încetini metabolismul pentru a compensa acele calorii lipsă.

Deci, în loc să urmăriți doar caloriile, veți dori să vă cunoașteți și macro-urile, iar acest lucru este foarte important. Veți dori să completați acele macrocomenzi cu alimente întregi proaspete pe care le veți găsi în jurul perimetrului exterior al magazinului dvs. Dar ține cont de faptul că pierzi în greutate și pe măsură ce corpul tău adaptează numărul de calorii pe care le consumi în metabolismul tău va încetini și va trebui să te reajustezi pentru a continua să slăbești.

Dar o modalitate excelentă de a preveni metabolismul să încetinească cel puțin la fel de mult este să-ți ciclezi caloriile. Cercetările arată că aceste două săptămâni și două săptămâni de la abordarea dietei duc la mai multe pierderi de grăsime, este mai durabilă și este mai puțin probabil să conducă la o încetinire metabolică. Există și alte modalități prin care vă puteți cicla caloriile, precum Ciclism cu carbohidrați: unde ai avea zile cu conținut ridicat de carbohidrați și zile cu conținut scăzut de carbohidrați.

Post alternativ de zi: unde ai mânca la întreținere într-o zi și apoi ai mânca sub de calorii a doua zi. Toate acestea vor ajuta la întârzierea încetinirii metabolice pe măsură ce ardeți acea grăsime toracică.

Omul pierde grăsime toracică. Cum să pierzi grăsimea toracică

Acum, sub acea grăsime, sunt sigur că speri să găsești niște păcate frumoase, dar pentru a face acest alevia slabit plicuri, trebuie să urmezi pasul 2. Efectuați antrenamentul pentru greutateg Dacă vă descompuneți mușchii cu greutăți, corpul dvs.

Acest lucru vă va face pieptul să arate mai strâns și mai definit. Din nou, nu putem viza grăsimea așezată deasupra mușchiului, dar putem viza muschiul însuși și vă voi oferi cinci dintre cele mai bune exerciții pe care le puteți începe astăzi pentru a construi pectorali, chiar dacă nu ați ars. Presa de banc plat este excelentă pentru a ajuta la construirea rezistenței pieptului, cum pot să mi pierd grăsimea toracică și la dimensiunea și forma generală a pieptului.

Între timp, înclinația se va concentra mai exact pe pieptul superior și va declin pe pieptul inferior Veți dori să încercați să le încorporați pe toate trei în rutina dvs. Apoi te-ai întinde sub bară cu picioarele așezate pe pământ și ai apuca bara cu o lățime medie de prindere, care va fi cu aproximativ șase până la doisprezece centimetri mai lată decât lățimea umărului tău.

Apoi, veți dori să mențineți cum pot să mi pierd grăsimea toracică naturală în coloana vertebrală și să vă mențineți nucleul strâns în timp ce coborâți bara până la mijlocul pieptului. Apoi, împingeți-vă picioarele în pământ în timp ce ridicați greutatea înapoi de pe cum pot să mi pierd cum pot să mi pierd grăsimea toracică toracică și repetați pentru repetări.

Din nou, acesta este unul pe care îl puteți face plat, înclinat sau declin, dar forma rămâne foarte similară.

Picioarele plantate pe pământ, omoplații înapoi, o curbă neutră în coloana vertebrală și apoi apăsați ganterele în sus, păstrând în același timp un unghi de 45 până la 75 de grade între coate și corp. Apropo, veți dori să păstrați același unghi de 45 până la 75 de grade și pentru presa de pe bancă. Însă, pentru o muscă de bază cu gantere, veți dori să vă retrageți omoplații și să vă așezați pe arugula frunze pentru pierderea în greutate bancă cu mâinile peste linia umerilor.

Apoi, ți-ai scoate brațele în lateral cu o mișcare asemănătoare arcului, cu o ușoară îndoire a coatelor. Ar trebui să pară că ești pe punctul de a îmbrățișa un copac cu adevărat larg, asigură-te că aduci ganterele în jos nu mai jos de nivelul pieptului și apoi le ridici înapoi pentru repetări. Deci, după sărituri cu brațele blocate, aplecați-vă înainte și coborâți corpul până când umerii sunt chiar cu sau ușor sub coate.

Apoi extindeți coatele și reveniți înapoi la poziția de plecare înainte de a repeta pentru repetări. Amintiți-vă cu scufundări dacă greutatea corpului dvs. Dar dacă sunteți suficient de puternic pentru a face scăderi ale greutății corporale, încercați să legați greutatea pe corpul dvs.

Omul pierde grăsime toracică, Cum se arde grăsimea toracică fără greutate, pe.

Dar, indiferent dacă utilizați platforma sau nu, veți dori să vă plantați mâinile mai late decât lățimea umerilor și veți dori să vă păstrați călcâiele fundul și capul în linie dreaptă. Nu lăsați șoldurile să coboare la pământ și nu le ridicați în aer ca și cum ați face alpiniști. În schimb, doriți să vă mențineți nucleul strâns în timp ce vă coborâți la sol, păstrând în același timp coatele la același unghi de 45 până la 75 de grade ca înainte.

Apoi apăsați-vă înapoi de pe sol și repetați pentru repetări.

pierdeți greutatea sănătoasă

De asemenea, puteți face acest exercițiu cu o plasare mai largă a mâinilor pentru a vă concentra mai mult pe piept. Acum, acestea sunt doar câteva dintre exercițiile pe care le puteți face și dacă faceți trei seturi de greutate din fiecare, veți obține un antrenament excelent în piept.

Dar chiar dacă obiectivul dvs. Îmbunătățește-ți postura Îmbunătățirea posturii nu va reduce neapărat grăsimea toracică, dar va îmbunătăți cu siguranță aspectul pieptului.

cel mai sigur arzător de grăsimi de utilizat

Deoarece majoritatea dintre noi ne petrecem majoritatea zilelor cocoșate în spatele unui ecran de computer sau a unui volan, începem să dezvoltăm un piept mult mai strâns și o spate superioară mai slabă.

Acest lucru duce la o abatere posturală cunoscută sub numele de protejarea umărului și vă va face pieptul să pară mult mai rău, dar din fericire putem remedia orice dezechilibru postural în trei pași întinzând grupurile musculare strânse, întărind grupurile musculare slabe peste întindere și practicând o postură bună.

Încercați să obțineți aceste întinderi în fiecare zi și veți observa cu siguranță o mare diferență. Puteți face acest lucru cu exerciții cum ar fi rânduri cu bile, rânduri joase și muște inversate. Chiar dacă trăgând umerii înapoi și gândindu-vă să stau drept pot ajuta ceva care mă ajută mult mai mult este să mă concentrez pe menținerea sternului îndreptat spre tavan.

Ținta arzătorului de grăsime din burtă - cesavizitezi. O combinație corectă de dietă și exerciții fizice vă poate ajuta doar să vă reduceți burta. Căutați sfaturi pentru reduce burta? În timp ce este destul de greu să pierzi în greutate pe midriff, o dietă echilibrată împreună cu exercițiile vă pot ajuta să obțineți o burtă plată. O burtă mai mare este singurul indicator al multor probleme de sănătate legate de stilul de viață.

Dacă vă imaginați că sternul dvs. Există, de asemenea, corectori de postură pe care îi puteți obține pe Amazon, dar cei mai mulți dintre ei vor face toată munca necesară pentru a vă ține umerii înapoi pentru dvs.

  • Pagina principala Cum să slăbești în jurul cutiei toracice.
  • Log In to Canvas
  • Cum pot pierde grăsime pe piept?
  • Cum pot să- mi pierd grăsimea toracică. Pierdere de grăsime flush

Dar există unul care nu vă forțează umerii în sus și, în schimb, vă va reaminti de fiecare dată că vă înclinați, permițându-vă să-l corectați cu propriii mușchi, ajutându-i să se întărească în cele din urmă, corectându-vă postura.

Cam asta o înfășoară. Sper cu adevărat că băieților le-a plăcut acest articol și că vi se vor ajuta aceste 3 etape pentru a reduce grăsimea toracică.

Depozitele excesive de grăsime de pe piept pot fi cauzate de condiții ereditare simple: corpul fiecăruia este format diferit, iar noi în ansamblu transmitem grăsime în diferite bucăți ale corpului nostru. Acestea fiind spuse, din când în când abundența de grăsime toracică la băieți este cauzată de nivelurile scăzute de testosteron numite ginecomastie.

Anumite alimente, cum ar fi fructele uscate, semințele de in, soia și tofu, sunt bogate în fitoestrogeni asemănători estrogenilor, care pot provoca sânii omului.

Presa pe bancă este unul dintre cele mai excelente exerciții toracice în fitness.

cel mai bun supliment la pierderea grăsimii

Este o mișcare de încredere pentru consolidarea forței, arderea grăsimilor și obținerea acelei tăieturi suplimentare în mușchii ardeți bărbați grasimi de șold. Poate vă place să citiți articolul nostru despre cum să reducem grăsimea la bărbați.