5 sfaturi Cum să păstrați greutatea după pierderea în greutate

Cum de a menține greutatea după pierderea de grăsimi

Un nutriționist Ekaterina Belov.

Editor: Veronica Fig. O sursă: Mdpi. Destul de des se întâmplă că oamenii după pierderea în greutate câștigă din nou greutate. Majoritatea studiilor arată că rezultatul realizat pentru o perioadă de scădere în greutate nu este întotdeauna conservat.

Articolul include o revizuire sistematică și o metaanaliză a cercetării legate de menținerea ponderii după pierderea în greutate și strategiile potențiale care nu au studiat încă. Revizuirea sistematică și metaanaliză includ 21 de cercetare cu de participanți care au avut excesul de greutate sau obezitate.

  • 5 sfaturi Cum să păstrați greutatea după pierderea în greutate
  • Pierde grasimi mentine greutatea. Ce este slăbitul din greutate?
  • 12 moduri de a vă menține pierderea în greutate - Pierdere În Greutate

Nu a fost găsită nicio influență semnificativă a altor strategii. Dieta, care include un consum mai mare de proteine, precum și "dietă antiinflamator", poate avea efecte mai vizibile, dar ele nu au fost testate în Rck. În ultimele decenii au fost efectuate multe studii pentru a determina cea mai bună strategie pentru pierderea în greutate.

20+ Best Rețete pierdere in greutate images in | sănătate, diete, sănătate și fitness

Și așa sa dovedit că nu există o dietă perfectă pentru toată lumea, vă puteți baza pe preferințele dvs. O temă mult mai puțin studiată este strategii de menținere a greutății după pierderea sa. Oamenii câștigă greutate imediat după pierderea în greutate și multe studii pe care le arată. Cu toate acestea, gradul de returnare a greutății variază.

Deși se susține adesea că revenirea greutății este inevitabilă, un număr mare de oameni pot sprijini greutatea după pierderea în greutate pe perioade lungi de timp. De exemplu, Coughlin și coautori în au raportat că, după pierderea în greutate cu 8 kg pe o perioadă de 6 luni, participanții la studiu au menținut pierderea în greutate de 4 kg după 2 ani de observare și 3 kg în 5 ani.

Slăbitul din greutate Vs. De ce nu este bine sa slabesc prea repede? Slăbirea vieții Pierde grăsimea inferioară a spatelui Slăbitul din greutate Vs. Pierderea de grăsime 5 săptămâni Pierderea de grăsime la 40 de ani Cum să slăbești mănânci mai puțin Oricand restrictionezi aportul caloric intr-un mod asa de drastic vei pierde greutate.

În medie, returnarea greutății anterioare a fost observată în termen de 12 luni de observare. În studiul aspectului, a fost luată în considerare o interferență cu stilul de viață în comparație cu controlul regulat al diabetului zaharat: greutatea returnată după 1 an, dar după 4 ani pierderea în greutate era încă mult mai pronunțată în grupul în care a fost schimbat stilul de viață.

burner de grăsime costco

Astfel, deși întoarcerea greutății este o poveste normală, totuși putem susține o pierdere în greutate pentru o perioadă lungă de timp. Această revizuire sistematică și metaanaliză cum de a menține greutatea după pierderea de grăsimi inclus 21 de studii.

pierde greutatea digimon world next comanda

Rezultatele sunt date în Tabelul 1. În 8 studii, a fost studiat efectul creșterii proteinei consumate pe menținerea cum de a menține greutatea după pierderea de grăsimi în greutate.

  1. Problemele de luat în considerare în stabilirea unei definiții standard includ opinia experților, precedentele stabilite în studiile anterioare, sănătatea publică și aplicațiile clinice, comparabilitatea între dimensiunile corpului, eroarea de măsurare, fluctuațiile normale ale greutății și relevanța biologică.

În alte studii au fost raportate alte strategii alimentare. Tabelul 1. Caracteristicile rocilor care evaluează impactul strategiilor dietetice pentru menținerea pierderii în greutate care au fost incluse în revizuirea sistematică Activitatea companiei și coautorilor din a făcut parte din studiul Diogenes, Larsen și colegii 6 luniastfel încât rezultatele să nu fie pe deplin independente.

Cu toate acestea, excluzând cercetarea Aller, rezultatul în ansamblu nu se schimbă. În ceea ce privește eficiența potențială a dietelor cu indice scăzut de glicemie - sunt necesare cercetări suplimentare.

Ceaiul verde, acidul linoleic și fibrele nu au afectat greutatea și setate după pierderea în greutate.

Cum să urmați o dietă de tăiere pentru pierderea în greutate | Yakaranda

În general, majoritatea studiilor au fost de bună calitate, deși unul sau mai multe aspecte au fost uneori negate că a complicat clasificarea.

În unele studii nu exista un placebo, care, de asemenea, complicate de concluzii ușor.

Politica De Confidențialitate 12 moduri de a vă menține pierderea în greutate Când vine vorba de slăbit, scăderea kilogramelor în primul rând a fost partea ușoară - menținerea greutății țelului este dificilă. Iată cum să vă mențineți pierderea în greutate. Pierdere În Greutate Pierderea în greutate îți ia mult mai mult decât doar excesul de grăsime și kilogramele greoaie; este nevoie de sânge, sudoare și lacrimi. Și odată ce ați făcut-o cu corpul obiectivului și cu greutatea ideală, toată acea disciplină și sacrificiu a luat un efect. Ultimul lucru pe care vrei să-l faci după atâta muncă este să continui să lucrezi, dar doar pentru că ai ajuns la linia de sosire nu înseamnă că poți înceta încă să alergi.

Alte strategii alimentare posibile pentru menținerea pierderii în greutate Metanalizarea publicată până în prezent nu arată efectele pozitive ale utilizării ceaiului verde, fibrelor, alimentelor cu un indice glicemic scăzut, dietă cu un conținut scăzut de grăsimi și altele. Pentru a menține greutatea după pierderea în greutate.

suplimente de ardere a grăsimilor de top

Desigur, merită considerată că numărul de cercetări și numărul de participanți incluși în fiecare dintre aceste studii sunt mai mici decât numărul celor legate de consumul de proteine. Întrebarea apare: Există alte strategii care pot fi, de asemenea, eficiente?

pierderea în greutate dr g boca raton

Recent, au fost luate în considerare mecanismele asociate cu țesutul adipos. Una dintre strategiile propuse a fost o dietă bogată în omegaPPGC sau produse bogate în omegaPNCC, cum ar fi pește de grăsime, nuci, semințe și uleiuri vegetale sau suplimente. Omega-3 acizi grași posedă multe proprietăți potențial utile.

trenul arde grăsime

Acestea au un efect pozitiv asupra fluxului membranelor, care pot reduce stresul celulelor. Stresul celular în adipocite se poate dezvolta în timpul pierderii în greutate.

Influența creșterii consumului de acizi grași omega-3 asupra greutății corporale la persoanele cu obezitate nu a fost descoperită, deși sa sugerat că omega-3 ar putea influența pozitiv scăderea în greutate în combinație cu o dietă echilibrată. Polifenoli, de exemplu, resveratrolul, curcumina, componentele de ceai verde și izoflavone se găsesc în natură în fructe și legume, ceai verde, ceai negru, vin roșu, cafea, măsline și ulei de măsline, ierburi și condimente, nuci și alge.

Ele pot acționa ca antioxidanți, dar au și efecte antiinflamatorii și metabolice, de exemplu, crește oxidarea grăsimilor. Cum pot concluziona din meta-analiza de mai sus, în prezent nu există dovezi că ceaiul verde sau componentele sale au un efect benefic asupra întreținerii în greutate. Un alt mecanism care se presupune că joacă un rol în "returnarea greutății" este nivelul scăzut de lipoliză.

Stimularea capsaicinei de lipoliză este ineficientă. S-a arătat că acizii grași cu catenă scurtă obținuți ca urmare a fermentării microbiotei intestinale, crește consumul de energie și oxidarea grăsimilor, dar influența lor asupra reglarea pe termen lung a greutății corporale în oameni este necunoscută. Compoziția microbiotei ar putea fi potențial în cazul unui câștig în greutate. În studiul lui Sanchezsa constatat că rezultatele după pierderea în greutate au rămas mai lungi la femeile care au folosit aditivi probiotici - Lactobacillus rhamnosus, oligoforocoză și inulină, dar bărbații nu aveau un astfel de efect.

Diferite strategii de cântărire după pierderea în greutate afectează oamenii în moduri diferite: ele acționează mai bine pe cineva, pe cineva - mai rău. Întrebarea este adesea în preferințe individuale, înclinații, în mecanismele pe care le diferă diferite persoane. Constatări Deși întoarcerea de greutate după pierderea sa este o problemă serioasă pentru mulți oameni, a existat relativ puține RCC, în care strategiile dietetice au fost studiate pentru o întreținere mai mare a greutății.

Expertul nostru - Un nutriționist Ekaterina Belov. Tune într-un drum lung Greutatea de perioada de răsturnare cu pierderea în greutate În multe cazuri, se explică prin faptul că persoana a fost inițial înțeleasă greșit.

pierdere de grăsime hips

Mulți percep acest proces ca o cursă de scurtă distanță.