Cele mai bune exerciții pentru a pierde în greutate și a rămâne activ

Câte burpee pentru pierderea în greutate

Cele mai bune exerciții pentru a pierde în greutate și a rămâne activ

Fă-l distractiv când poți Pierderea în greutate este mai ușor de spus decât de făcut și nu există o pastilă magică care să dea jos kilogramele. În schimb, trebuie să arzi mai multe calorii decât consumi. Aceasta implică o dietă sănătoasă, precum și o combinație de antrenament cardio și de forță. Sunteți gata să vărsați kilograme încăpățânate?

Ghidul definitiv pentru pierderea în greutate

Iată câteva dintre cele mai bune exerciții de antrenament cardio și de forță pentru pierderea în greutate, împreună cu sfaturi pentru a fi activ pe tot parcursul zilei. Acestea sunt unele dintre cele mai eficiente forme de mișcare pentru pierderea în greutate, deoarece cu cât bătăile inimii sunt mai mari, cu atât vei arde mai multe grăsimi, explică Multazim Shaikh, un antrenor de fitness și nutriționist la FamFits.

Pentru a pierde în greutate sau pentru a menține pierderea în greutate, veți avea nevoie de până la de minute de activitate fizică moderată pe săptămână, potrivit Clinicii Mayo. Aceasta înseamnă în medie aproximativ 60 de minute, cinci zile pe săptămână.

Dacă sunteți ocupat, împărțiți cardio-ul în trei câte burpee pentru pierderea în greutate mai mici pe zi.

În primul rând, aș vrea să vă spun: Trebuie să vă schimbați mai întâi atitudinea față de exercițiu. În loc să vă simțiți plictisitor, încercați să faceți distracție.

Un exemplu: faceți exerciții cu 20 de minute dimineața înainte de muncă, mergeți 20 de minute în pauza de prânz și faceți mișcare timp de 20 de minute după cină. Antrenamentele cardio excelente pentru a vă ajuta să slăbiți includ: 1.

Câte Burpees trebuie să fac pe zi pentru a pierde foarte multă grasime?

Cardio de intensitate redusă Nu trebuie să faceți mișcare la o intensitate mare pentru a slăbi. Dacă sunteți începător sau aveți limitări fizice, cardio-ul de mică intensitate vă poate ajuta, de asemenea, să ardeți calorii și să scăpați de kilograme.

Aceste antrenamente includ jogging, ciclism, mers pe jos, înot și aerobic. Începeți încet și creșteți treptat intensitatea pe măsură ce vă adaptați la noua rutină. Urmăriți 60 de minute de cardio de intensitate scăzută cinci zile pe săptămână. Pe măsură ce devii mai în formă fizică, poartă greutăți de mână în timp ce faci jogging, mers pe jos sau faci aerobic.

Sari coarda Saltul de coardă nu numai că îmbunătățește coordonarea și funcția cognitivă, dar intensitatea acestui antrenament ridică ritmul cardiac, ajutându-vă să ardeți aproximativ 1.

Rutina de antrenament echilibrată cu frânghia de salt vă poate ajuta să slăbiți

Încălziți-vă cu salturi. Odihnește-te timp de 15 până la 30 de secunde și repetă.

pierderea în greutate de coastă escondido program de slabit snep

Completează 3 seturi. Vă puteți schimba și rutina. Săriți un set pe un singur picior, un set cu ambele picioare și un set în timp ce alergați în poziție. Burpees Burpeele combină genuflexiuni, sărituri și flotări.

Este un antrenament eficient, deoarece arzi grăsimi din corpul tău general și antrenezi mai multe grupuri musculare, cum ar fi pieptul, picioarele și nucleul, spune Shaikh. Fă 10 repetări în 30 de secunde și apoi odihnește-te 30 de secunde.

Repetați timp de 5 minute.

Beneficii Burpees

Instruire pe intervale de înaltă intensitate HIIT Acest antrenament cardio a crescut în popularitate datorită capacității sale de a maximiza arderea caloriilor și pierderea de grăsimi. Implică explozii intense de exerciții pentru a vă crește ritmul cardiac, urmate de 15 secunde de odihnă.

HIIT este minunat dacă nu ai mult timp. Puteți face mișcare pentru o perioadă mai scurtă câte burpee pentru pierderea în greutate timp, totuși finalizați un antrenament mai intens și mai intens. Drept urmare, veți continua să ardeți calorii ore în șir după antrenament, notează Shaikh.

Pierdere în greutate Burpeele sunt un exercițiu intens care combină flotări și salturi de genuflexiune într-o activitate solicitantă din punct de vedere fizic, explică expertul în fitness și antrenorul personal Ross Enamait. Burpeele oferă multe beneficii și vă pot ajuta să vă îmbunătățiți condiția fizică. În ciuda beneficiilor, ar trebui să efectuați burpee și alte exerciții numai cu supravegherea adecvată și după ce ați primit o notă de sănătate curată de la medicul dumneavoastră Interpretarea burpeelor Burpeele nu necesită echipament, dar pot fi dificil de realizat.

Iată un exemplu de rutină HIIT: Completează lovituri de fund pentru 45 de secunde și odihnește-te timp de 15 secunde. Apoi, efectuați salturi pentru 45 de secunde, urmate de 15 secunde de odihnă. Completează burpeele timp de 45 de secunde și odihnește-te timp de 15 secunde.

SĂRIT DE FRâNGHIE PENTRU A PIERDE îN GREUTATE: ESTE EFICIENT? - SĂNĂTATE -

Repetați timp de 10 până la 20 de minute. Puteți încorpora, de asemenea, alte mișcări, cum ar fi alpiniștii și squats-urile. Sau, puteți încerca să finalizați un antrenament HIIT pe o bandă de alergat: Încălziți timp de 5 minute.

de ce nu pierd greutatea cu ușurință cum să maximizați pierderea în greutate în timp ce alăptați

Apoi sprintează la o viteză de intensitate mare timp de 1 minut. Mergeți 30 de secunde, apoi sprintați din nou la o viteză de intensitate ridicată timp de 1 minut. Completați seturi.

Aceste sesiuni de antrenament vă pot declanșa metabolismul. Și pentru că creează o masă musculară slabă, veți arde mai multe calorii în timpul exercițiului și în repaus, potrivit Stephanie Blozy, expert în științe de exerciții fizice și proprietarul Fleet Feet din West Hartford, Connecticut.

Exercițiile excelente de antrenament în greutate și forță pentru a vă ajuta să slăbiți includ: 1. Completați un leagăn cu două mâini pentru 20 de secunde.

  • Ghidul definitiv pentru pierderea în greutate - GYMTECH
  • Freeletice pentru slăbit »
  • Burpees Hip-killerul numărul 1 - Slăbește ușor vara

Odihnește-te 8 secunde. Repetați 8 seturi. Blozy recomandă să vă ridicați mai repede pentru a vă crește ritmul cardiac și mai mult și pentru a avea un antrenament mai intens cardio.

puteți pierde în greutate în timp ce călătoriți pierdere în greutate 17 săptămâni

Dacă sunteți începător, începeți cu 3 seturi de 10 repetări. Odihnește-te între 60 și 90 de secunde între fiecare set.

ce ceai poate arde grăsime efectos secundarios de arde max grăsime

Creșteți treptat numărul de repetări pe măsură ce vă îmbunătățiți puterea. Doriți să o faceți provocatoare?

Câte Burpees trebuie să fac pe zi pentru a pierde foarte multă grasime?

Adăugați greutate ținând o halteră sau un kettlebell lângă piept sau țineți una în fiecare mână, spune Blozy. Ea încurajează ușurarea încărcării la 50 până la 70 puteți pierde în greutate la 50 sută din valoarea maximă și creșterea repetărilor, astfel încât să simtă mai mult cardio decât antrenament cu greutăți.

Completați 1 până la 3 seturi de 10 până la 20 de repetări. Moduri simple de a fi activ în fiecare zi Împreună cu o rutină regulată de exerciții și o dietă sănătoasă, căutați alte modalități de a fi activ în fiecare zi.

Nu uitați, cu cât vă mișcați mai mult, cu atât veți arde mai multe calorii. Acest lucru vă poate maximiza eforturile de slăbire și vă poate ajuta să vă atingeți obiectivul mai devreme.

Mergeți în cameră în timpul pauzelor comerciale, între episoadele emisiunii sau în timp ce vorbiți la telefon. Luați scările mai degrabă decât liftul.

Beneficii Burpees - Sănătate -

Parcați mașina în spatele parcărilor. Obțineți un tracker de fitness.

dieta îngrășare pierderea în greutate aceeași mese în fiecare zi

Unii trackere trimit alerte când sunteți sedentar de prea mult timp. Aceste alerte vă reamintesc să vă deplasați. Programați întâlniri de mers cu colegii dvs.

Freeletics

Așezați-vă în scaun, cum ar fi să vă atingeți de mână, să vă legănați piciorul sau să vă angajați mușchii abdominali în timp ce stați. Potrivit unui studiu, persoanele cu obezitate care se agită ar putea cheltui încă de calorii pe zi. Coborâți din autobuz sau metrou o stație mai devreme și mergeți până la destinație. Pune-ți căștile în timp ce gătești sau completezi alte treburi casnice. Acest lucru vă va încuraja să vă mișcați sau să dansați. Mergeți cu câinele în familie.

Cum să rămâi cu o rutină activă? Începerea și respectarea unei rutine de exerciții este probabil cea mai grea parte.

țintă arzătoarele de grăsime pierde flexibilitatea câștigului în greutate

Dar câteva trucuri pot face mai ușor să rămâi activ. Rămâneți alimentat cu alimente De exemplu, mâncați o gustare ușoară înainte de exerciții pentru a vă menține energia ridicată. Nimic prea greu, totuși. Gustările excelente pentru antrenament includ: fructe uscate.