Puneți mușchi

Creșteți arderea grăsimilor metabolice

Stimulați și creșteți arderea grăsimilor în timpul somnului

Pagina principala Cum să vă creșteți metabolismul: 10 moduri de a arde mai multe grăsimi Cu toții avem acei oameni din viața noastră care pot mânca orice își doresc și încă mai au abs. De multe ori credităm acest lucru unor gene bune sau unui metabolism rapid. Dar cum obțineți un metabolism rapid în primul rând? Și este posibil să vă modificați propriul metabolism pentru a promova mai multe pierderi de grăsime?

Avertizare Exercițiul regulat și o dietă cu conținut scăzut de calorii sunt de obicei folosite pentru a aplatiza stomacul. Exercițiile fizice vă ajută să vă creșteți metabolismul, ceea ce face ca organismul să ardă mai multe calorii. Când combinați exercițiile fizice cu o dietă cu conținut scăzut de calorii, corpul dumneavoastră este forțat să folosească depozitarea grăsimilor pentru a compensa diferența de calorii.

Ce este metabolismul? Deși ne place creșteți arderea grăsimilor metabolice ne gândim la metabolism în termeni de gestionare a greutății, metabolismul dvs.

Cele mai bune 50 de moduri de a vă stimula metabolismul

Metabolismul nu este doar un proces pe care îl poți manipula cu ușurință, este o serie de funcții corporale care există în toate celulele tale din corpul tău. Și funcția sa principală este să nu mențină creșteți arderea grăsimilor metabolice este să susții viața prin transformarea alimentelor și a combustibilului rezervat în energie utilizabilă de care ai nevoie pentru a respira, gândi, pompa sânge, mișca și continua să trăiești.

Ce este rata metabolică bazală BMR Când majoritatea oamenilor vorbesc despre metabolismul lor, se referă la capacitatea corpului lor de a arde calorii, care este în mare măsură determinată de rata metabolică bazală sau de repaus RMR sau BMR. BMR este cantitatea de energie sau calorii necesară pentru a susține procesele metabolice pentru supraviețuire în timp ce vă odihniți.

Aceasta nu include necesități suplimentare de calorii din exerciții fizice, digestia alimentelor și viața de zi cu zi. Este, creșteți arderea grăsimilor metabolice esență, principalul motor care vă alimentează arderea caloriilor și forța motrice din spatele întregii ecuații calorice de slăbire. Modificarea BMR ar avea cel mai mare impact asupra metabolismului și capacității de a pierde în greutate. BMR este cel mai puternic asociat cu greutatea corporală 2,3.

Cu cât cântăriți mai mult, cu atât aveți nevoie de mai multe calorii. Acesta este și motivul pentru care mulți cred că regimul alimentar vă distruge sau încetinește metabolismul ceea ce nu este adevărat. Reducerea caloriilor duce la scăderea în greutate, ceea ce duce automat la scăderea necesităților calorice. Pentru a simplifica, dacă te îngrași, metabolismul tău crește.

nhs canapea la pierderea în greutate 5k

Dacă slăbești, metabolismul tău scade. Acest lucru se datorează faptului că numărul de calorii de care aveți nevoie pentru a vă menține greutatea se modifică în consecință. Cum să arzi grăsimile De asemenea, s-ar putea să auziți în mod obișnuit anumite programe de dietă, antrenamente, alimente etc. Da, este posibil să vă optimizați capacitatea de a utiliza mai multe grăsimi pentru energie, dar arderea grăsimilor pentru combustibil și pierderea de grăsime nu merg întotdeauna mână în mână.

Modul în care corpul tău descompune creșteți arderea grăsimilor metabolice pentru energie numită și oxidarea grăsimilor este complex și implică o serie de hormoni și procese biologice.

pierderea în greutate la vârsta de 39 de ani

Corpul este în permanență într-o stare de schimbare - ceea ce înseamnă că întotdeauna rupeți și reconstruiți celule, proteine, grăsimi etc. Arzi aproape întotdeauna grăsimi, chiar și în repaus. Acest lucru se datorează faptului că grăsimea este o sursă abundentă de energie pe care corpul dvs.

Creșterea capacităților de ardere a grăsimilor nu înseamnă că pierdeți în mod automat grăsime corporală. Pierderea de grăsime apare atunci când caloriile pe care le consumați sunt mai mici decât numărul de calorii de care aveți nevoie pentru a vă rula metabolismul și pentru a vă susține nevoile zilnice de energie. Grăsimile sunt arse pe tot parcursul zilei și, cu mai puține calorii care intră, se înlocuiesc mai puține grăsimi și apare pierderea generală de grăsime. În mod similar, stocarea grăsimii din alimente nu duce întotdeauna la creșterea globală a grăsimii.

Creșteți în mod natural arderea grăsimilor. Arderea grăsimilor pentru bărbați

Dacă caloriile sunt controlate, veți arde în continuare această grăsime pentru energie pe tot parcursul zilei și vă veți menține nivelul actual de grăsime corporală. În plus, metabolismul grăsimilor este doar o parte a ecuației. Îmbunătățirea capacității de a arde grăsimi nu crește neapărat metabolismul în general și nici nu duce întotdeauna la pierderea de grăsime.

Curcuma Pot alimentele să ardă grăsimi?

Cum să accelerați metabolismul Din păcate, nu vă puteți pirata metabolismul pentru a înșela sistemul și a vă crește drastic capacitatea de a arde calorii. Indiferent ce spune internetul.

tsfl fat burn

Cu toate acestea, există câteva lucruri care pot afecta viteza metabolismului, inclusiv greutatea corporală, procentul de grăsime corporală, dieta și hormonii. Și gradul în care fiecare are un impact asupra ratei metabolice poate varia foarte mult. Iată o defalcare a unora dintre cele mai celebre modalități de a stimula metabolismul și cât de eficiente sunt cu adevărat: 1. Construiți masa musculară Creșterea musculară înseamnă de obicei creșterea în greutate. Și câștigarea oricărei mase ar determina creșterea metabolismului, deoarece este nevoie de mai multă energie pentru a alimenta și a muta un obiect mai mare.

Deși majoritatea dintre noi ar prefera să câștige mușchi peste greutatea grăsimii din mai multe motive. Rata metabolică a mușchilor este de aproximativ 4,0 calorii pe kilogram pe zi, comparativ cu faptul că se presupune că arde doar 1 până la 3 calorii pe kilogram pe zi 5,6.

Acest lucru ar însemna că 5 kilograme suplimentare de mușchi ar echivala cu o creștere de 22 până la 35 de calorii pe zi - ceea ce sună mic, dar se poate adăuga în timp.

Această estimare nu ia în considerare efectul asupra arderii caloriilor în timpul antrenamentului. A avea mai mult mușchi ar putea însemna că arzi puțin mai multe calorii în repaus, dar ar putea însemna și că ești mai puternic și mai rapid - permițându-te să te antrenezi mai tare și să arzi mai multe calorii în timpul exercițiilor fizice.

  • Stimulați și creșteți arderea grăsimilor în timpul somnului Arderea grăsimilor în timpul somnului: sfaturi utile Arderea grăsimilor joacă un rol crucial în pierderea în greutate.
  • Bare de fructe și nuci 14 Reduceți soda dietetică și îndulcitorii artificiali Shutterstock Da, da, are zero calorii, dar consumul de sifon dietetic poate face încă ravagii cu scopul tău de a avea o burtă plată.
  • Cum să vă creșteți metabolismul cu 10 moduri de a arde mai multe grăsimi
  • Cum să beți apă pentru a obține un stomac plat - Sănătate -

În plus, mușchii ocupă mai puțin spațiu decât grăsimea, motiv pentru care creșteți arderea grăsimilor metabolice indivizi care cântăresc exact aceeași cantitate, dar au procente diferite de grăsime corporală pot arăta drastic diferit. Și cel mai important, câștigarea mușchilor poate uneori face ca numărul de pe scară să crească, dar acest lucru nu înseamnă că nu sunteți mai sănătos, că sunteți mai slab sau că obțineți rezultate excelente.

  1. Pierde greutatea obține sânii mai mari
  2. Cum să pierdeți greutatea folosind tiroxina
  3. Сьюзан закрыла глаза и начала молиться за Дэвида.
  4. Ciorba de fasole pentru slabit
  5.  «Квадрат» Цезаря, - просияла Сьюзан.
  6. Приближаясь к пиджаку защитного цвета, он не обращал внимания на сердитый шепот людей, которых обгонял.
  7. Creșteți în mod natural arderea grăsimilor

A face fotografii de progres, a folosi o bandă de măsurare sau a urmări procentul de grăsime corporală ar putea fi mai potrivit pentru a vă arăta exact cât de bine vă descurcați. Aflați ce este nevoie pentru a construi mai mult mușchi.

Linia de jos: Creșterea în greutate, în special a mușchilor, este probabil una dintre cele mai bune abordări pentru a vă crește rata metabolică în mod natural, deoarece acest lucru vă afectează în mod direct BMR. Ridicați greutățile Antrenamentul de forță este una dintre cele mai bune modalități de a menține mușchiul slab și de a promova creșterea musculară pentru a vă îmbunătăți compoziția corpului - indiferent dacă doriți să pierdeți, să câștigați sau să vă mențineți greutatea. Ridicarea greutăților ar putea ajuta, de asemenea, la creșterea arderii zilnice de calorii, chiar și la câteva ore după ce ați încetat antrenamentul.

A vă pune uzura mușchilor necesită o perioadă de recuperare și atunci se văd efecte pozitive asupra metabolismului.

  • Pagina principala Creșteți în mod natural arderea grăsimilor.
  •  Вот тут-то вы и рассмотрели его кольцо.
  • Cum să creșteți metabolismul: 50 de moduri de a arde grăsimile - Pierdere În Greutate
  • Stimulați și creșteți arderea grăsimilor în timpul somnului

Într-un studiu, creșterile metabolismului au fost observate până la 38 de ore după antrenamentul de forță 9. Linia de fund: Ridicarea greutăților susține masa musculară, care la rândul său poate avea unele efecte pozitive asupra vitezei metabolismului, mai ales dacă duce la câștigul muscular.

Cum să beți apă pentru a obține un stomac plat

În plus, creșterea consumului de calorii ars de la antrenament, deși de scurtă durată, poate fi, de asemenea, o abordare eficientă a gestionării greutății. Includeți antrenamentele HIIT Similar antrenamentului cu greutăți, antrenamentul de înaltă intensitate ar putea avea, de asemenea, efecte de post-arsură, denumit consumul excesiv de oxigen post-exercițiu EPOC 10,11, După exerciții, celulele musculare au nevoie de timp pentru a restabili funcția normală și metabolismul.

Și cu cât antrenamentul este mai greu, cu atât durează mai mult. În această perioadă de timp, consumul de oxigen este crescut, ceea ce este direct legat de arderea caloriilor. Astfel, antrenamentul dur are ca rezultat o perioadă poate ceaiul chocho arde grăsime lungă de recuperare și o arsură prelungită a caloriilor, crescând metabolismul în acest timp.

Acest lucru explică de ce un antrenament Tabata de patru minute poate duce la de calorii arse pe parcursul zilei În plus, HIIT vă poate crește rata de oxidare a grăsimilor și vă poate spori capacitățile mai mari de ardere a grăsimilor. Linia de fund: Antrenamentele HIIT pot fi o modalitate eficientă de a vă accelera temporar metabolismul și de a promova mai multe pierderi de grăsime. Cu toate acestea, această abordare necesită o pregătire consecventă pentru a fi cu adevărat benefică.

Mănâncă mai multe proteine Este nevoie de calorii pentru a digera caloriile, cunoscut și sub numele de efect termogen al alimentelor sau TEF. Și unele alimente necesită mai multe calorii pentru a fi digerate decât altele.

În plus, TEF reprezintă doar o mică parte din metabolismul dvs. Dormi suficient Somnul poate avea un impact asupra metabolismului tău, jucându-te cu anumiți hormoni care îți controlează apetitul. Lipsa somnului a fost legată de creșterea hormonului foamei grelină și creșteți arderea grăsimilor metabolice hormonului de ardere a grăsimilor leptina Lipsa somnului poate provoca, de asemenea, pofta de alimente nesănătoase Și oboseala din lipsa de somn duce la scăderea producției pe tot parcursul zilei și antrenamente mai puțin intense, ceea ce înseamnă că arzi mai puține calorii decât atunci când ești complet energizat.

Somnul poate influența, de asemenea, utilizarea nutrienților și depozitarea grăsimilor. Somnul slab poate modifica modul în care glucoza este metabolizată.

corpul slim emagrece rapid

Și dacă nu dormiți suficient vă poate determina, de fapt, să depozitați mai multe grăsimi, împiedicând eforturile de slăbire Cercetările sugerează că majoritatea dintre noi avem nevoie de cel puțin 7 ore de somn neîntrerupt de calitate în fiecare noapte Iar jocul de recuperare în weekend nu va contracara lipsa de somn pe care o aveți toată săptămâna.

Linia de fund: Deși modificările metabolismului și ale funcției hormonale sunt importante, ele nu corespund neapărat vitezei metabolismului. Indiferent, a dormi suficient de calitativ ar putea fi o abordare eficientă pentru a susține o mai bună gestionare a greutății și o mai mare pierdere de grăsime. Controlează-ți nivelurile de stres Creșteți arderea grăsimilor metabolice somnului, a fi într-o stare constantă de stres poate face un număr asupra hormonilor și a modului în care îți metabolizezi caloriile.

Stresul cronic poate duce la creșterea stocării grăsimilor, în principal a grăsimii abdominale, din producția excesivă de cortizol 21,22, Stresul continuu declanșează o stare constantă de luptă sau fugă și, atunci când energia eliberată nu este utilizată, poate fi stocată ca grăsime corporală.

ce sa fac ca sa slabesc fara dieta

Cantități mari de stres tind, de asemenea, să însemne mai puțin somn, ducând la modificări ale hormonilor care reglează apetitul Stresul este, de asemenea, legat de o dietă slabă, din cauza poftei crescute și a puterii de voință reduse.

Linia de fund: Controlul stresului nu poate face sau sparge viteza metabolismului, dar cu siguranță vă poate ajuta să vă procesați caloriile mai eficient și să vă gestionați mai bine dieta în general. Fidget mai mult Stând mai mult și deplasându-vă mai mult pe tot parcursul zilei vă puteți crește și arsura.

Nicio surpriză aici, deoarece mișcarea necesită calorii! Pentru cei cărora le este greu să facă exerciții zilnice, este posibil să puteți arde o cantitate semnificativă de calorii doar dacă rămâneți cum pierdeți greutatea soldurilor activ toată ziua.

Într-un studiu, cei care au stat în timpul zilei la locul de muncă au ars încă de calorii În plus, cei care tind să se agite mai mult, tind să cheltuiască mai multă energie. Ajutorul poate explica, de asemenea, de ce unii oameni par să aibă un metabolism mai rapid. Linia de fund: În timp ce aceste eforturi nu măresc în mod direct metabolismul, ele pot înclina ecuația caloriilor în favoarea ta, ajutându-te să arzi mai multe calorii pe parcursul zilei.

Acesta este parțial motivul pentru care cofeina este adesea folosită în suplimentele populare pentru arderea grăsimilor. Dar cercetări suplimentare sugerează că beneficiile pot fi observate numai la anumite populații, cum ar fi indivizii slabi, și că efectele generale, deși semnificative, au un impact redus creșteți arderea grăsimilor metabolice pierderii în greutate în general 30,31, Cu alte cuvinte, creșterea în metabolism nu pare să ducă la o scădere mai mare în greutate.

Linia de fund: Cafeaua și ceaiul verde ar putea fi o modalitate de a da metabolismului o mică lovitură și, atunci când sunt incluse ca parte a unei diete controlate de calorii, pot avea unele beneficii minore pentru pierderea în greutate. Cu toate creșteți arderea grăsimilor metabolice, aceste beneficii nu creșteți arderea grăsimilor metabolice suficient de puternice pentru a depăși în primul rând necesitatea controlului caloriilor.

Mănâncă mai multe alimente pentru arderea grăsimilor Unele tendințe populare, cum ar fi dieta cu oțet de mere sau includ mâncăruri picante, cum ar fi piperul de cayenne, au fost recunoscute ca fiind superalimente speciale pentru arderea grăsimilor. Mecanismele din spatele majorității acestor afirmații nu sunt bine înțelese, dar implică de obicei optimizarea ratelor de absorbție și digestie sau creșterea temporară a RMR prin termogeneză 33, Și uneori efectele pozitive se datorează scăderii apetitului acestor alimente.