Paleo pierderea pentru

Cel mai bun raport macro pentru pierderea rapidă în greutate

Cele cel mai bun raport macro pentru pierderea rapidă în greutate bune macro-uri pentru tăiere cu un calculator! Cum să vă configurați macro-urile pentru tăiere pentru vară Dacă aveți următoarele întrebări: Cum pot configura macrocomenzi pentru tăiere?

Cum îmi pregătesc mesele cu aceste macrocomenzi noi? Dar consumul de grăsime pentru pierderea de grăsime? Toate aceste întrebări și multe altele vor primi răspuns în acest articol. Vom vorbi despre câte proteine, grăsimi și carbohidrați trebuie să promovați pierderea de grăsime.

Mai întâi, vom trece peste caloriile necesare pentru calcularea macro-urilor și apoi vom trece peste macro-urile dvs. Iată un cuprins pentru o navigare ușoară. Cum să configurați macro-urile pentru tăiere pentru vară Pasul 1: Găsiți-vă caloriile pentru slăbit Pasul 2: Găsiți aportul de proteine Pasul 3: Utilizați caloriile rămase pentru carbohidrați și grăsimi Pasul 4: împărțiți noile macrocomenzi în mese Pasul 5: Începeți urmărirea noilor macro-uri de tăiere cu MyFitnessPal Dacă preferați să vizionați un videoclip despre cum să calculați cele mai bune calorii și macro-uri, puteți face acest lucru mai jos: Calculul macro-urilor Ce ar trebui să fie macro-urile mele?

Macronutrienții dvs. Acest lucru a funcționat întotdeauna cel mai bine pentru mine și este de departe cel mai plăcut mod de a pierde grăsime.

face ca simsurile de grăsime să piardă în greutate

Vrei să ai suficient proteină aport pentru a favoriza creșterea musculară sau pentru a vă menține mușchii. De asemenea, vrei să ai suficient carbohidrați pentru a vă alimenta antrenamentele. Și, de asemenea, doriți să aveți suficient gras pentru a promova funcția hormonală sănătoasă printre altele.

Pentru a vă găsi macro-urile pentru pierderea de grăsime, trebuie mai întâi să ne asigurăm că caloriile dvs. Are totul configurat pentru dvs. Introduceți greutatea în primul câmp de mai jos și răspundeți la întrebările următoare. Vă va arunca macro-urile și caloriile pentru obiectivul dvs. Dacă doriți să aflați cum să o faceți manual manual și cum să vă configurați mesele, continuați să citiți după calculator!

Pierderea ușoară în greutate fără dietă. Cum să slăbești într-o săptămână fără să faci dietă acasă

Vezi, a fost destul de ușor. Cu toate acestea, dacă doriți să aflați cum am obținut aceste numere, continuați să citiți mai jos! Am un articol întreg care aprofundează caloriile pentru a pierde în greutate.

Dacă doriți să aflați mai multe, citiți acest articol. În scopul acestui articol, vom folosi caloriile mele ca exemplu.

creșterea în greutate pierdere a oaselor

Iată formula privind modul în care le-am calculat: Formula pentru caloriile de întreținere: Greutatea corporală în livre x 14, 15 sau Dacă sunteți sedentar, alegeți Dacă ești ușor activ, alege 15 Ușor activ înseamnă că vă antrenați de ori pe săptămână, dar, de asemenea, nu stați toată ziua - se potrivește majorității oamenilor.

Alegeți 16 dacă sunteți foarte activ Foarte activ înseamnă că vă antrenați de ori pe săptămână, dar vă deplasați constant din cauza muncii sau a altor activități, altele decât sala de sport Din nou, citiți această postare pentru a afla ce opțiune vi se potrivește cel mai bine.

Cum să vă configurați macro-urile pentru tăiere pentru vară

Exemplu: Greutatea mea corporală este de lbs. Pentru a găsi caloriile de mâncat pentru a pierde în greutate: Formula pentru deficit de calorii: x. Voi rotunji până la Și iată-l. Tocmai ți-ai calculat deficitul de calorii inițial. Scopul nostru caloric, în acest exemplu, este să consumăm calorii.

Motive pentru care nu pierdeți în greutate la o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați

S-ar putea să vă întrebați de ce l-am înmulțit cu. Ei bine, înmulțirea acestuia cu. Niveluri de activitate Cu toate acestea, nivelul de activitate va determina cât de mult puteți mânca. Vedeți, cu cât sunteți mai activ, cu atât puteți mânca mai mult și veți fi în continuare în deficit. Nivelul de activitate vă poate determina să mâncați foarte mult sau foarte puțin.

Greutate ușoară pierde

De exemplu, un bărbat de lb. Doar ceva de care ar trebui să fii conștient! Ciclism cu calorii În cele din urmă, o mulțime de oameni întreabă dacă trebuie sau nu să ciclezi caloriile în zilele de antrenament și în zilele de odihnă. Dacă este o diferență de zi și noapte, poate doriți să mergeți cu bicicleta și să mâncați mai mult în zilele de antrenament pentru creșterea musculară și mai puțin în zilele de odihnă.

Dacă ați face acest lucru, asigurați-vă că mâncați aceeași cantitate în fiecare săptămână.

Cel mai bun raport de pierdere în greutate macro

De exemplu, să presupunem că te antrenezi 5 zile pe săptămână luni-vineri și îți propui să pierzi 1 kg de grăsime pe săptămână. Există de calorii în 1 kg de grăsime. Prin urmare, în weekend zilele în care nu te antreneziasigură-te că ai un deficit de de calorii. Aceasta înseamnă că luați caloriile de întreținere pe care le-ați calculat mai sus și le scădeați Am împărți acest lucru la cele 5 zile de antrenament. Așadar, ați avea un deficit de de calorii în zilele de antrenament și un deficit de în zilele de odihnă.

Ajustarea aportului de calorii Aportul de calorii calculat mai sus NU este perfect. Niciun calculator pentru aportul de calorii nu este perfect. Este DOAR o estimare. Nu comentați acest articol dacă nu funcționează. Va trebui să încercați singur și să vă adaptați în consecință. Cum faci acest lucru? Folosiți aportul de calorii pe care l-ați calculat timp de zile înainte de a ajusta ceva.

Dieta daneza - Slabesti 10 kg in 2 saptamani

Cântărește-te în fiecare dimineață, după ce ai folosit toaleta, în același timp, dacă este posibil. Notează-ți greutatea pe hârtie sau în aplicația de note. După 7 zile, luați media săptămânală. Care este media celor 7 zile de greutate? Dacă media este mai mare decât greutatea inițială de unde ați început și sunteți absolut sigur că ați urmărit-o corect, începeți să fiți mai activ sau reduceți caloriile cu Repetă din nou pașii Dacă media este mai mică decât greutatea inițială de unde ați început, rămâneți cu aportul actual de calorii.

În acest articol, trec aici despre modul de ajustare a caloriilor mai în profunzime. Să continuăm pe macrocomenzi. Cum calculați macro-urile pentru a pierde grăsime? Ceea ce tocmai am făcut mai sus este să vă calculăm deficitul de calorii. Acum le putem transforma în macronutrienți pentru tăiere slăbire.

Pasul 1: Găsiți-vă caloriile pentru slăbit

Noi vom folosi Calorii pentru restul acestui articol. Acesta este numărul de calorii pe care le voi consuma în fiecare zi din fiecare săptămână până când nu vă mai pierdeți în greutate citiți mai multe despre urmărirea progresului scării aici. De asemenea, dacă simt că am nevoie de mai multe sau mai puține calorii pe parcursul zilei sau săptămânii, atunci mă voi adapta dacă este necesar. Toată lumea trebuie să facă acest pas mai întâi sau următorii pași nu vor funcționa.

Presupun că aveți cunoștințe despre macronutrienți adică proteine, grăsimi și carbohidrați. Acesta este cât de important este raportul proteinei pe kilogram pentru succesul tăierii. Nu spun că trebuie să urmați o dietă complet proteică, dar ar trebui să obțineți majoritatea caloriilor provenite din proteine, de cele mai multe ori există excepții.

17 motive pentru care nu pierdeți în greutate la o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați

Notă: Este important să știm că nu vorbesc despre masa corporală slabă. O mulțime de recomandări recomandă eliminarea masei corporale slabe pentru aportul de proteine, dar aceasta necesită mai multă matematică. De asemenea, este destul de greu să obții o estimare bună a masei corporale slabe. Nu numai că am păstrat o mulțime de masă corporală slabă și de masă musculară, dar și puterea mea a scăzut doar puțin, cel mai bun raport macro pentru pierderea rapidă în greutate comparație cu mult atunci când nu aveam un aport ridicat de proteine.

De exemplu, în timpul tăierii mele înam pierdut 20 de kilograme și am menținut o grămadă de masă și forță musculară. Pasul 3: Utilizați caloriile rămase pentru carbohidrați și grăsimi Urmează grăsimile și carbohidrații. Să facem asta acum. Puteți avea un aport ridicat de carbohidrați și puteți reuși în continuare în călătoria dvs.

Atâta timp cât avem un deficit caloric, putem avea o cantitate decentă de carbohidrați și putem pierde în greutate. Nu este nevoie de o dietă săracă în carbohidrați, dacă caloriile sunt setate corect. De fapt, am mai mulți carbohidrați decât majoritatea oamenilor când încerc să mă slăbesc. Pentru macronutrienții dvs. Există 4 calorii pe gram de carbohidrați aceeași cantitate ca și proteinele.

suplimente de arzător de grăsime de grăsime dovedite

De aceea, vă menținem aportul de grăsime mai mic decât restul. Prin urmare, împărțim numărul de mai sus la 9. Deoarece există mai mult decât dublul cantității de calorii pe gram de grăsime, reducem aportul de grăsimi mai mult decât carbohidrații sau proteinele.

Recapitulare a calculelor noastre: Pentru a obține acest lucru, mi-am înmulțit greutatea corporală cu 14 deoarece nivelul meu de activitate se încadrează în categoria sedentar pentru a obține caloriile mele pentru menținerea. Această împărțire procentuală macro este o repartizare procentuală macro foarte populară în rândul comunității de fitness. Pentru că este simplu și funcționează. Ai putea să modifici puțin procentele?

NOTĂ: Am experimentat recent cu un raport macro diferit pe care îl iubesc. Este aproape o dietă bogată în carbohidrați. De fapt, este o dietă bogată în carbohidrați, proteină medie, cu conținut scăzut de grăsimi. Corpul meu a răspuns bine la acest tip de dietă și raportul procentual macro.

Unii ar putea crede că este mult prea mulți carbohidrați, dar atâta timp cât vă aflați într-un deficit, raportul dvs. Nu-l recomand, dar ai putea! Amintiți-vă, păstrați proteinele la 0,8 g-1 g per kilogram de greutate corporală și ar trebui să fiți bine.

Pasul 4: împărțiți noile macrocomenzi în mese Acum că aveți macrocomenzile tăiate, ceea ce doriți să faceți este să le împărțiți în oricât de multe mese doriți să aveți pe tot parcursul zilei.

Cea mai ușoară dietă pentru a pierde în greutate

Puteți alege să pregătiți aceste mese în avans, dacă doriți, dar nu este necesar. De exemplu, dacă doriți să luați 4 mese pe parcursul zilei, ați împărți doar cele trei numere macro la 4. Să vedem câteva exemple.