Numără macro-uri bune pentru pierderea în greutate |

Cea mai bună pierdere a grăsimilor macro

Numără macro-uri bune pentru pierderea în greutate

Cât de mult ai nevoie? Nu este clar dacă scăderea aportului de nutrienți sau creșterea aportului de alți nutrienți duce la pierderea în greutate. Cu toate acestea, scăderea aportului de anumite carbohidrați este un pas în direcția corectă.

  • Cum te măsoară pentru pierderea în greutate, Cat de rapida ar trebui sa fie scaderea in greutate?
  • Pierdere în greutate ithaca ny

În cele din urmă, pierderea în greutate depinde de aportul total de calorii și de calitatea dietei în ansamblu. Bacsis Numărul de grame de carbohidrați pe care îl consumați pe zi nu determină pierderea în greutate.

Aportul de calorii și toate alimentele pe care le consumați fac cea mai mare diferență. S-a explicat pierderea în greutate Există o mulțime de concepții greșite despre modul în care apare pierderea în greutate. Acestea sunt concepte total diferite.

Cum să calculezi macronutrienții tăi pentru o dietă flexibilă și dieta IIFYM

Greutatea corporală este greutatea combinată a masei grase, a masei musculare slabe, a oaselor și a altor țesuturi și fluide. Dacă numărul de pe scară scade, nu pierdeți neapărat grăsime. Deci, cum pierzi grăsime, mai exact?

cea mai bună pierdere a grăsimilor macro

Există multe teorii diferite despre cea mai bună modalitate de a arde grăsimile, dar cele mai multe nu sunt dovedite științific. Ceea ce este considerat pe scară largă calea principală către pierderea de grăsime este scăderea aportului de calorii sub cheltuielile calorice.

  • Pierdere În Greutate | Iunie
  • Tin dieta dar nu mai slabesc

Acest lucru creează un deficit de calorii care face ca organismul să înceteze depozitarea grăsimilor; în cele din urmă, va trebui să intre în grăsimea stocată, pe care o va arde pentru energie. Acum, aceasta este o explicație foarte simplă a pierderii de grăsime.

30 kg pierdere de grăsime

Într-adevăr, implică o mulțime de alți factori care afectează cât de ușor sau greu este să pierzi grăsime, cât de repede poți pierde grăsime, de unde pierzi grăsime etc. Genetica ta joacă un rol major, la fel ca și vârsta și sex.

cea mai bună pierdere a grăsimilor macro

Dacă aveți anumite afecțiuni medicale, cum ar fi boala tiroidiană, sau dacă luați anumite medicamente, pierderea de grăsime poate fi încăpățânată, dacă nu aparent imposibilă. Glucidele sunt principala sursă de energie a organismului.

cea mai bună pierdere a grăsimilor macro

Când mâncați carbohidrați, acestea sunt descompuse în glucoză, care este absorbită în sânge și livrată în tot corpul acolo unde este nevoie. Glucidele îți alimentează activitățile zilnice și exercițiile fizice, iar creierul folosește aproximativ 20 la sută din energia din carbohidrați, potrivit unui articol din Tendințe în Neuroștiințe în octombrie Carbohidrații joacă și alte roluri.

🍀 Am slăbit timp de 1 zi fără diete și exerciții - Eu stiu TV

Un tip de carbohidrați numit fibre dietetice este esențial pentru digestia sănătoasă, mișcările intestinale regulate și prevenirea cancerului de colon. Fibrele ajută, de asemenea, la controlul nivelului de colesterol și zahăr din sânge și ajută la gestionarea greutății, potrivit Clinicii Mayo.

cea mai bună pierdere a grăsimilor macro

Enigma carbohidraților Dacă carbohidrații fac toate aceste lucruri bune, atunci de ce nebunia cu conținut scăzut de carbohidrați? Există explicații rezonabile pentru motivul pentru care oamenii malignizează carbohidrații și alte explicații mai puțin rezonabile pe care știința nu le-a confirmat încă.

Carbohidrați-grăsimi-proteine: Distribuția ideală pentru o pierdere ușoară în greutate

Cea mai solidă explicație este că nu toți carbohidrații sunt egali. Carbohidrații buni sunt cei care se găsesc în alimentele bogate în nutrienți, cum ar fi fructele, legumele, cerealele integrale, fasolea, nucile și semințele.

cea mai bună pierdere a grăsimilor macro

Aceste alimente sunt ambalate în fibre și încărcate cu alți nutrienți valoroși, care vă oferă energie și luptă împotriva bolilor.

Datorită structurii lor chimice complexe, corpul îți ia mai mult timp pentru a fi digerat, ceea ce încetinește eliberarea de glucoză în sânge și asigură o sursă de energie susținută și constantă. Carbohidrații răi se găsesc în mâncărurile dulci, rafinate, procesate, în alimentele rapide și în băuturile îndulcite.

Cea mai bună pierdere a grăsimilor macro carbohidrați oferă puțină nutriție și multe calorii.

cea mai bună pierdere a grăsimilor macro

Gândiți-vă la cupcakes, bomboane sau chipsuri de cartofi. Corpul dumneavoastră metabolizează foarte repede aceste glucide în glucoză. Zaharurile îți inundă fluxul sanguin, creând niveluri precipitate de zahăr din sânge pe care celulele tale, cu ajutorul hormonului insulină, trebuie să le lupte pentru a le controla.

Câte grame de carbohidrați pe zi pot pierde în greutate? - Sănătate -

Această grămadă de zahăr oferă o explozie rapidă de energie, dar se disipă rapid. Consumul multor dintre acești carbohidrați simpli poate duce la niveluri de energie instabile, precum și la foame la scurt timp după ce ați mâncat, ceea ce poate face dificilă controlul aportului de calorii și pierderea grăsimilor. Glucidele și pierderea de grăsime Indiferent dacă doriți sau nu să slăbiți, este crucial să vă limitați aportul de carbohidrați simpli.