Ce mancam seara daca vrem sa slabim

Ce mananc seara Cristian Margarit Masa de seara este poate cea mai controversata masa a zilei. E in regula sa mananci seara, indiferent ca vrei sa slabesti sau sa pui muschi.

  1. Cel mai dramatic înainte și după pierderea în greutate
  2. Medicii atrag însă atenţia că, dacă vrem să avem rezultate şi să nu ne punem în pericol sănătatea, ar trebui să apelăm la un specialist în nutriţie, şi nu să urmăm sfaturi găsite pe Internet sau să consumăm ceaiuri şi suplimente care promit minuni într-un timp scurt.
  3. Autor: Dr.
  4.  Сегодня суббота, Грег.
  5. У нас только настоящие андалузские красавицы.
  6. Она металась между дверцами кабинок и рукомойниками.

E chiar bine sa mananci seara. Acum, depinde la ce ora te culci si ce mananci la aceasta masa, daca ea vine dupa un antrenament sau nu, daca ai mancat suficient in cursul zilei.

Recent bloggers

A sari peste masa de seara este pentru multi un mare deserviciu: corpul va arde masa musculara pentru energie. Poate doar pe o dieta ketogenica poti face din cand in cand acest lucru, pentru ca masa musculara este pastrata si pentru energia necesara refacerii vor fi folosite grasimile de rezerva de exemplu de pe burta.

Edit Un studiu nou arata ca cei care mananca si carbohidrati seara au o stare de satietate mai buna decat cei care nu mananca nimic ori nu au carbohidrati la masa de seara, la fel cum predominanta proteinelor la prima masa ajuta la optimizarea nivelului de hormoni care influenteaza satietatea leptina, ghrelina, adiponectina. O alta idee interesanta este folosirea glutenului paine, paste la masa de seara pentru cei foarte stresati sau care nu pot adormi din cauza antrenamentului sau altor factori.

ce mancam seara daca vrem sa slabim

In cazul politistilor israelieni dietele erau stricte, reduse caloric si fixe, nu se manca liber, asa cum ar manca fiecare dintre noi. Important este pentru fiecare sa gaseasca acea metoda care sa-i asigure atingerea obiectivelor si mai putin imitarea unor programe eficiente in cazuri foarte particulare.

  • Free Guest Posts and Directory Submissions

Pentru multi, masa de seara vine dupa antrenament. Dupa cum stim, chiar si pe o dieta low-carb sau ketogenica, exista avantaje ale carbohidratilor imediat inainte, in timpul sau dupa antrenament. Daca ai ales un supliment cu carbohidrati in timpul sau dupa antrenament, atunci masa de seara poate include doar proteine si grasimi.

ce mancam seara daca vrem sa slabim

Daca vrem slabire atunci dupa antrenament avem o cantitate mai mica de carbohidrati in ce mancam seara daca vrem sa slabim de dupa antrenament sau chiar includerea acestora in ultima masa a zilei, alaturi de proteine si ceva grasimi. Pot fi folosite cantitati mici de legume, peste, lactate fermentate iaurt.

E oficial: orele la care trebuie să mănânci pentru a slăbi

Daca ai un metabolism rapid si vrei o crestere in greutate si masa musculara, cel mai important lucru este sa pierde cât mai multă greutate în 10 zile catabolismul, inclusiv cel nocturn.

Poti consuma si o cantitate mai mare de mancare, dar in acest caz sunt utile enzimele digestive.

ce mancam seara daca vrem sa slabim

Evident, fiind poate cea mai sensibila masa a zilei este bine sa experimentezi cu diverse alimente si combinatii astfel incat sa ai un somn odihnitor, fara a suprasolicita aparatul digestiv si a risca intreruperea somnului sau arsuri matinale. De asemenea, e bine sa experimentezi si cu timpul care trece intre ultima masa si ora de culcare, de preferinta ar fi sa ai o activitate fizica usoara mers pe jos, pilates, stretching astfel incat digestia sa fie deja declansata in momentul cand te asezi la orizontala pentru evitarea distensiei abdominale.

Micul dejun: între orele 6:00 și 9:45

Un lucru este cert: seara se evita carbohidratii cu asimilare rapida zahar, fainoase, dulciuri, fructe si alcoolul, atat din cauza potentialului de fermentare cat si tulburarii unor cicluri hormonale naturale secretia de hormon de crestere si testosteron. Pentru cei cu pofta de dulce 5-HTP, un aminoacid exsistent si in corpul nostru, extras din semintele plantei Griffonia Simplicifolia.

El este precursorul neurotransmitatorului serotonina, acela care este potentat de consumul de zahar. Deci poti ajuta la stavilirea poftei de dulciuri, dar fara calorii.

Poate fi in acest caz si o proteina de zer evenutual proteina de ou, germeni de orez, proteina de mazarepentru ca oricum ii incetinesti absorbtia, fata de varianta clasica cu proteina cu valoare biologica redusa caseina pe care o poti lua mai ieftin si usor din branza. Personal, am consumat si consum oua si seara atunci cand am pofta, fiind un aliment foarte valoros, care NU este greu pentru ficatul sanatos si NU creste colesterolul asa cum se credea acum 20 de ani.