Our users choice

C pierderea în greutate din fibră de lium, Beneficiile nemaipomenite ale seminţelor de Chia - monique-blog.ro

Bun pentru colesterol și sistemul digestiv Țelina aparține aceleiași familii de pătrunjel și morcov și este un aliment indigen din bazinul mediteranean care a însoțit civilizațiile egiptene, c pierderea în greutate din fibră de lium și romane din cele mai vechi timpuri.

Când bebe nu ia în greutate

A fost chiar leguma care a fost oferită zeilor în ceremoniile religioase grecești, deoarece beneficiile pe care le-a adus erau deja înțelese atunci.

Astăzi, în general, îl consumăm în piureuri și supe, dar aspectul său de stea este făcut în scufundări pentru a se înmuia cu hummus sau inclus în sucuri roșii, cele mai populare.

Share on Facebook Share on Twitter În perioada rece a anului, aproape fiecare femeie câștigă puțină greutate. Dieta de primăvară este o modalitate simplă și convenabilă de a aduce figura în ordine și a reveni la o dietă mai ușoară. Această dietă se bazează pe reducerea consumului de calorii, consumarea unei cantități mari de fibre și saturarea corpului cu vitamine prin legume și fructe. Alimente de primăvară Sprijinul unei astfel de diete - legume și carne naturală, pasăre și pește. Ar trebui să evitați să mănânci dulce, gras, ardei.

Orice moment este bine să-l luați, deoarece aroma sa are personalitate, dar nu este foarte puternică, așa că poate însoți alte alimente fără a fi grele. Beneficiile sale sunt multe și foarte variate, dar nutrienții săi includ un conținut ridicat de potasiu și vitamine A, C și B, fibre și acid folic.

c pierderea în greutate din fibră de lium

Citește și: Soda de mere și țelină Patru calități importante pentru a pierde în greutate Țelina este un diuretic, deoarece conținutul ridicat de potasiu stimulează producția de urină, astfel încât ajută la lupta împotriva retenției de lichide și este utilă și în eliminarea toxinelor. De pierderea în greutate olney sine, evitarea retenției de lichide este foarte pozitivă, dar țelina este satioasă datorită conținutului ridicat de fibre alimentare, astfel încât ne va calma pofta de mâncare și va favoriza faptul că nu trecem peste masă cu alimentele.

c pierderea în greutate din fibră de lium

Consumul alimentelor cu fibre în mod regulat este primul pas pentru reducerea greutății, potrivit unui studiu realizat de Annals of International Medicine, iar țelina poate fi un aliat excelent în acest sens. Printre proprietățile sale este listată activarea metabolismului, care oferă un al treilea beneficiu pentru a pierde în greutate, deoarece ajută organismul să proceseze nutrienți.

c pierderea în greutate din fibră de lium

Și ca o notă finală a beneficiilor sale de slăbire, țelina este o legumă cu conținut scăzut de grăsimi, cu putine calorii. Puteți cere mai mult? Citește și: Există lucruri pe care ar trebui să le știi despre trigliceride Bun pentru colesterol și sistemul digestiv Fibrele nu numai că au o funcție satioasă, dar, în cazul țelinei, ajută la reglarea colesterolului prin eliminarea excesului de grăsime din intestin.

c pierderea în greutate din fibră de lium

În studiile lor au descoperit o scădere a tensiunii arteriale în doar câteva săptămâni consumând țelină în fiecare zi, scăzând de la un nivel ridicat de din 96 la un nivel normal, ca din Un studiu realizat de Colegiul de Farmacie al Universității King Saud a stabilit că, în plus, țelina ajută la îmbunătățirea țesutului intern al stomacului, astfel încât consumând-o ar fi promovarea rezistenței sale și prevenirea ulcerelor.

În plus, acest lucru se traduce printr-o digestie mai bună și mai puține șanse de arsuri la stomac și reflux. Un alt studiu realizat de Annals of Otology recomandă consumul zilnic de țelină pentru a promova mișcările intestinale și pentru a beneficia de sănătatea noastră digestivă.

c pierderea în greutate din fibră de lium

Citește și: Șase sucuri care vă ajută să vă curățați corpul.