Calculator BMR și TDEE

Bmr și tdee pentru a pierde în greutate. Calculați BMR-ul și caloriile de întreținere (TDEE) - Veg Fit

bmr și tdee pentru a pierde în greutate pierderea în greutate pe săptămână după naștere

BMR este cantitatea totală de calorii pe care le ardeți pentru activități vitale care apar în corpul dumneavoastră. În schimb, TDEE este cantitatea totală de calorii pe care le arzi în fiecare zi.

Ce este TDEE

Este o valoare cumulativă a BMR și a celorlalți doi factori. Prin urmare, TDEE este o măsurare a caloriilor necesare pentru metabolismul bazal și activitățile fizice.

Cunoașterea BMR este crucială pentru a pierde în greutate - așa o găsești pe a ta BMR poate fi de ajutor, pierderea în greutate este unul dintre obiectivele tale. Dacă doriți să pierdeți grăsime corporală, să vă construiți mușchii sau să vă mențineți greutatea, o măsură importantă de știut este rata metabolică bazală BMR. BMR este numărul minim de calorii de care are nevoie corpul pentru a funcționa în repaus. S-ar putea să credeți că aveți nevoie doar de energie pentru a vă exercita sau pentru a îndeplini sarcini, dar corpul dumneavoastră are nevoie de o energie specifică pentru a îndeplini funcții de bază, cum ar fi respirația și reglarea nivelului său hormonal. BMR-ul dvs.

Ce este BMR? BMR sau rata metabolică bazală este cantitatea de calorii arse în repaus. Cu alte cuvinte, BMR este cantitatea de calorii consumate sau arse pentru funcțiile vitale ale corpului nostru, cum ar fi circulația, respirația, producerea celulelor, procesarea nutrienților, sinteza proteinelor și transportul ionilor etc.

De fapt, este cantitatea de calorii pe care ar arde dacă ai dormi toată ziua.

bmr și tdee pentru a pierde în greutate doriți să pierdeți în greutate în 3 săptămâni

Valoarea BMR este utilă atunci când trebuie să slăbești. Multe ghiduri pentru pierderea în greutate și exerciții fizice folosesc valoarea BMR în recomandarea procedurilor și exercițiilor de dietă.

  • Cum se calculează BMR pentru femei / Gestionarea greutății | Sport, fitness, sănătate și dietă!
  • Cât de repede puteți pierde grăsimea buricului
  • Cura slabire

Calculul BMR se bazează pe o formulă matematică. Atunci când se calculează, este necesar să se ia în considerare variabile precum înălțimea, greutatea, vârsta și sexul. Diferă între bărbați și femei după cum urmează.

bmr și tdee pentru a pierde în greutate parazitul poate provoca pierderea în greutate

TDEE sau cheltuielile energetice zilnice totale reprezintă cantitatea totală de calorii arse în fiecare zi. Este o valoare cumulativă a efectului termic al alimentelor, al BMR și al activității fizice.

bmr și tdee pentru a pierde în greutate pierdere în greutate santa cruz ca

Activitatea fizică este cantitatea de calorii arse pentru mișcări și exerciții fizice. Efectul trist după pierderea în greutate al alimentelor este cantitatea de calorii arse pentru consum și digestie. Dacă consumați mai multe calorii decât TDEE, aceasta poate provoca creșterea în greutate.

De Ce Nu Slabesc?

Pe de altă parte, dacă consumați mai puține calorii decât TDEE, aceasta poate provoca pierderea în greutate. De exemplu, dacă TDEE este de de calorii pe zi și bmr și tdee pentru a pierde în greutate mănânci mai puțin de de calorii, vei pierde în greutate.

bmr și tdee pentru a pierde în greutate pierdere în greutate engleză fl

Pe de altă parte, dacă mănânci mai mult de de calorii, te vei îngrașa. Acesta este motivul pentru care TDEE este legat de creșterea și pierderea în greutate. Astfel, este mai bine să aveți o idee despre TDEE-ul corpului dvs. Mai mult, ambele valori sunt măsurate folosind formule.

bmr și tdee pentru a pierde în greutate greutățile gleznei ajută la arderea grăsimilor

BMR este cantitatea de calorii pe care le ardeți pentru funcțiile vitale ale corpului. Este o combinație de BMR și caloriile arse pentru activități fizice.

Avertizare Rata metabolică bazală sau BMR este numărul minim de calorii necesare pentru a sta pe canapea toată ziua și a nu face nimic. BMR scade odată cu îmbătrânirea. De asemenea, scade ca răspuns la consumul de alimente mai puține în efortul de a pierde în greutate. BMR-ul dvs. Dacă scopul tău este pierderea în greutate, mănâncă mese mai mari mai devreme în ziua în care metabolismul tău este mai mare.

BMR este cantitatea totală de calorii necesare pentru a îndeplini cele mai multe funcții virale și de bază ale corpului nostru. Este cantitatea de calorii utilizate în repaus.

BMR poate fi util, pierderea în greutate este unul dintre obiectivele tale. Getty Images Oricare ar fi obiectivele tale când vine vorba de nutriție și compoziția corpului este puterea cunoașterii. Și înțelegerea câtorva principii cheie, cum ar fi urmărirea macro-urilor calorii și exercitarea mai eficientă este deosebit de importantă dacă obiectivul dvs. Dacă doriți să pierdeți grăsimea corporală, să vă construiți mușchi sau să vă mențineți greutatea, o măsură importantă de care trebuie să știți este Rata metabolică bazală BMR.

De fapt, este cantitatea de calorii pe care o ardem doar existând. În schimb, cheltuielile energetice zilnice totale reprezintă cantitatea totală de calorii pe care le arzi în fiecare zi.

Caloriile in Piramida Nutritionala

Arzi calorii suplimentare pentru exerciții fizice și activități fizice.