Cum să piardă în greutate pe veganul brut |

Birourile permanente vă ajută să pierdeți în greutate. Schimb de legături de slăbire.

Această ecuație ține cont de înălțimea, greutatea, vârsta și nivelul de activitate. Compendiul de activități fizice atribuie un număr care reprezintă echivalentul metabolic MET pentru activitățile pe care le desfășurați, care ajută la calcularea numărului de calorii pe care le ardeți într-o zi.

De exemplu, stând toată ziua i s-ar atribui 1,5 MET. Mersul pe jos sau lucrul cu o masă de alergat este alocat 2,3 MET. Pentru a determina câte calorii ardeți pe zi cu ecuația Harris Benedict, vă înmulțiți înălțimea, greutatea și vârsta cu un MET. Puteți atribui un 1,2 pentru ședere sau 2 pentru a sta în picioare pentru a determina totalul caloriilor arse zilnic.

birourile permanente vă ajută să pierdeți în greutate

Puteți calcula propria dvs. De ce arzi mai multe calorii în picioare? Corpul tău arde mai multe calorii când te miști. Stând sau culcat arde cel mai mic număr de calorii. Când sunteți în picioare, vă activați masa musculară. Această masă musculară te ajută să arzi mai multe calorii. În plus, când stai în picioare, îți miști mai mult corpul.

Toate aceste robinete și întinderi ale piciorului se pot aduna în timp. Îți afectează înălțimea și greutatea câte calorii arzi? Probabil că este de la sine înțeles că exercițiul fizic arde calorii. Dar corpul tău arde și calorii prin îndeplinirea funcțiilor de bază, cum ar fi respirația și mâncarea. Metabolismul și numărul de calorii de care are nevoie corpul pentru funcții esențiale se pot modifica în funcție de masa musculară, greutate, înălțime și vârstă.

Cu cât ești mai mare, cu atât corpul tău arde mai multe calorii pe zi pentru aceste funcții esențiale. Vârsta ta poate, de asemenea, să ia în considerare câte calorii arzi.

Majoritatea oamenilor pierd musculare pe măsură ce îmbătrânesc. Cu cât ai mai puțină masă musculară, cu atât arzi mai puține calorii. Alte avantaje de a sta în picioare în loc să stai așezat Pe lângă arderea caloriilor, starea în picioare vă poate reduce riscul de: Diabet accident vascular cerebral cancer De asemenea, poate minimiza lordoza, care este curbura interioară a coloanei vertebrale.

Deși un anumit grad de curbură este normal, o curbură semnificativă poate pune presiune inutilă asupra coloanei vertebrale. Starea în picioare poate chiar crește tonusul muscular.

Slăbiți, conform cipralex - instrucțiuni, recenzii, cumpărați

Nu numai că anumiți mușchi se angajează activ atunci când se deplasează de la șezut în picioare, ci trebuie să rămână angajați pentru a vă menține în poziție verticală. Ca și în cazul oricărei posturi corporale, a sta prea mult timp poate de fapt face mai mult rău decât bine. Cercetătorii dintr-un studiu din au observat 20 de participanți adulți, pe măsură ce au terminat două ore de lucru pe calculator în laborator. Au descoperit că, până la semnul de două pierdeți în greutate din anxietate, participanții au prezentat o stare mentală slăbită, umflături crescute la nivelul membrelor inferioare și disconfort general al corpului.

birourile permanente vă ajută să pierdeți în greutate

Cu toate acestea, merită menționat faptul că capacitatea creativă de rezolvare a problemelor a participanților s-a îmbunătățit. Ar trebui să aveți grijă când stați în picioare birourile permanente vă ajută să pierdeți în greutate perioade lungi de timp. Este important să vă ascultați corpul și de ce are nevoie.

Birouri permanente și pierderea în greutate - Întreaga poveste Cum ajută birourile în picioare la scăderea în greutate Să înțelegem un lucru. Dacă viața ta este foarte sedentară și stai cea mai mare parte a zilei, un birou în picioare nu este o pastilă minune care te va ajuta automat să îți atingi greutatea ideală.

Cum să adăugați mai mult timp în picioare la rutina dvs. S-ar putea să vă fie de ajutor să începeți prin adăugarea a minute suplimentare de timp în picioare în ziua dvs. Modul în care adăugați aceste minute depinde de dvs. O regulă generală este să stai cel puțin un minut după fiecare 30 de minute de ședere.

Cauzele principale ale excesului de greutate

După ce a trecut un minut, puteți alege să stați mai mult sau să reluați ședința până când se termină alte 30 de minute. La munca Iată câteva moduri în care puteți sta mai mult la locul de muncă: Încercați un birou în picioare față de un birou de ședere. Ridică-te când iei un telefon. Setați un cronometru să stea un anumit număr de minute în fiecare oră. Acasa A sta mai mult acasă poate necesita unele modificări ale rutinei.

Începeți cu acestea: Vorbește o plimbare prin casă la fiecare jumătate de oră sau oră. Rămâneți în picioare atunci când efectuați un apel telefonic, trimiteți mesaje text sau utilizați internetul pe telefonul smartphone. Faceți o plimbare nocturnă înainte de a vă angaja într-un timp mai sedentar.

Urmăriți emisiunea dvs. Produse care vă pot ajuta Dacă aveți o slujbă de birou, discutați cu managerul sau departamentul de resurse umane despre schimbarea configurării dvs.

Birouri permanente și calorii: demistificate

Birourile de stat, de exemplu, vă pot ajuta să vă reduceți timpul petrecut așezat. Băncile de alergat și cele pentru ciclism pot încuraja, de asemenea, mișcarea în timp ce lucrați.

Poziționarea corectă este cea mai importantă parte a stării în picioare. Dacă încercați o stație de lucru permanentă, asigurați-vă că: Ochii tăi sunt la același nivel cu partea de sus a monitorului.

Brut piardă greutate

Brațele superioare sunt capabile să se odihnească aproape de corp. Mâinile tale se pot odihni la nivelul cotului sau mai jos. Dacă aveți dureri în timp ce stați în picioare, discutați cu un medic sau alt profesionist din domeniul sănătății despre simptomele dumneavoastră. Aceștia pot recomanda unul sau mai multe dintre următoarele ajutoare: Inserții de talpă.

Puteți adăuga inserții la pantofi pentru a vă ajuta să vă susțineți arcurile. Perna adăugată poate ajuta, de asemenea, la minimizarea oboselii și durerii. Pantofi birourile permanente vă ajută să pierdeți în greutate susținere.

Ia scările

Investiția în pantofi deja echipați cu suport de arc adecvat poate ajuta, de asemenea, la alinierea și echilibrul general. Tampoane sau perne în picioare. Puteți să le așezați sub picioare pentru a reduce presiunea pe genunchi, picioare și spate.

birourile permanente vă ajută să pierdeți în greutate

Linia de jos Este în regulă dacă trebuie să stați la școală sau la serviciu. Dacă puteți, căutați alte locuri în care să adăugați timp în picioare.

Cum să piardă în greutate pe veganul brut |

De exemplu, este posibil să puteți sta în autobuz sau să vă antrenați în timpul deplasării. Folosiți-vă cea mai bună judecată atunci când decideți cât timp și cât de des să stați în picioare. Dacă nu sunteți sigur de cât timp să stați în picioare sau dacă aveți disconfort, consultați un medic sau alt furnizor de asistență medicală.

Acestea vă pot ajuta să stabiliți un obiectiv adaptat nevoilor dvs.