Alternarea intensității ridicate și scăzute a mișcării, exact așa este HIIT

20 min hiit de ardere a grăsimilor. Antrenamentul pe intervale în teorie și practică

20 Minute // FULL BODY HIIT Workout With Weights

Iti prezentam mai jos si alte metode eficiente de stimulare a metabolismului si pierdere mai rapida a kilogramelor in plus. Auzim de foarte multe ori diverse persoane care vor sa slabeasca « Acum », vor sa se transforme « Acum ».

Dar acest ACUM pare sa ghideze interesul tuturor in aceasta societate agitata, in care simtim capur si simplu, nu mai avem timp pentru nimic.

5 sfaturi pentru a pierde grasimea burta

Asa ca vrem rezultate rapide, cu orice pret, ACUM. Ei bine, putem sa vedem lucrurile si dintr-o alta perspectiva : putem sa urmarim schimbarea stilului de viata, sa marines pierderea în greutate o schimbare de comportament, rezultate in timp si durabile.

Exista, desigur, tehnici care sa ne ajute sa eficientizam antrenamentele si sa grabeasca rezultatele : intr-o maniera corecta, sanatoasa, progresiva. Haideti sa vedem ce putem face ACUM in sala de fitness pentru a obtine rezultatele pe care ni le dorim.

cum să pierdeți în greutate fără daune metabolice

Exista metode de intensificare a arderilor, cu rezultat in scaderea mai rapida a numarului de kilograme. Include sectiuni scurte de cardio intre exercitiile de forta O prima forma pentru a intensifica arderea grasimilor este introducerea, in cadrul unui antrenament cu greutati, a unor scurte sesiuni de cardio. Aceasta alternare a tipului de antrenament cardio- forta va influenta pulsul in momentele de cardio si va impacta modul in care organismul tau va raspunde la antrenament.

Ce rezultate se pot obţine într-un antrenament de 20 de minute?

Alterneaza cardio intens cu — cardio lent Daca nu esti adeptul greutatilor sau nu iti permite conditia fizica sa lucrezi cu greutati, atunci poate ai in vedere sa faci cardio. Ca sa eficientizezi acest tip de antrenament, alterneaza viteza la care lucrezi astfel incat sa ai momente in care iti duci pulsul foarte sus si momente in 20 min hiit de ardere a grăsimilor il cobori.

anvelopă flipping arde grăsime

Ca sa iti faci o idee, incearca o alergare pe banda astfel : 30 secunde foarte rapid cu 30 secunde alergat usor, si continua pentru 20 minute. Rezultatele vin mult mai repede, caloriile ard mai rapid si timpul trece si el mai usor si chiar mai placut.

  • Ponei mei trebuie să piardă în greutate
  • Pierderea în greutate pentru astm
  • HIIT, campionul arderii grăsimilor și sănătății arteriale • World Class România
  • HIIT: Cel mai bun antrenament pentru arderea grăsimilor?

O sedinta HIIT include exercitii scurte de intensitate mare, cu o pauza foarte mica intre ele sau chiar fara pauza, de cele mai multe ori efectuate cu greutatea corpului.

Cu toate ne dorim rezultate rapide, dar haideti sa nu facem compromisuri in a atinge aceste rezultate si sa facem acest ACUM al nostru sa devina o stare permanenta, sa FIE un mod de viata, nu doar un mijloc in a ne atinge un scop, punctual.

christina milian pierdere în greutate

Ne vom multumi, cu siguranta, mai tarziu.